The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bocaloca Wrote:
Ricochan Wrote:Weer een jong talent dat naar de klote gaat......

Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax

15/11/2005 9 :45

Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.

Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar

Tjah als hij naar psv was gegaan had je dat duffe bovenschrift niet geplaatst natuurlijk, maar had je hem de hemel ingeprezen


Ik ben helemaal geen fan van Vlaar, want hij heeft bij AZ helemaal nog niet laten zien dat hij echt zo goed is als sommge denken, dus die zou ik helemaal niet bij psv willen zien, want ik denk dat hij het niveau niet aankan, dat bleek ook een paar keer nu. Dan vind ik bijvoorbeeld Zomer een betere speler.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:
Ricochan Wrote:Weer een jong talent dat naar de klote gaat......

Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax

15/11/2005 9 :45

Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.

Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar

Tjah als hij naar psv was gegaan had je dat duffe bovenschrift niet geplaatst natuurlijk, maar had je hem de hemel ingeprezen


Ik ben helemaal geen fan van Vlaar, want hij heeft bij AZ helemaal nog niet laten zien dat hij echt zo goed is als sommge denken, dus die zou ik helemaal niet bij psv willen zien, want ik denk dat hij het niveau niet aankan, dat bleek ook een paar keer nu. Dan vind ik bijvoorbeeld Zomer een betere speler.

Een zwaluw maakt nog geen zomer he. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:Er is een groot verschil. Rijkaard speelde nog gewoon elke week bij Milan, net als Cocu bij Barcelona. Witsche, Verlaat, Winter en Litmanen speelde niet altijd, en hadden zo hun kwaaltjes.
Je ziet het nu bij Reiziger, hij mist ritme, is blessure gevoelig, en heeft daardoor nog niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.

Wel weten waar je het over hebt Kletsmania:

Rijkaard 1992/'93 AC Milan 22

Verlaat 1998/99 VfB Stuttgart 29
Aron Winter 1998/'99 Internazionale 28
Witschge 1995/'96 Girondins Bordeaux 33

Alleen Litmanen speelde dus weinig voor zijn komst naar Ajax, de rest speelde heel veel tot alles........ Rijkaard speelde minder wedstrijden dan de andere 3 die jij noemt.

:lol:
Reply
Karim Touzani, momenteel op een dood punt bij FC Twente, is t/m eind van de week op proef bij de Spaanse 2e klasser Albacete. Dan willen de Spanjaarden een besluit nemen over de centrale verdediger.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:Er is een groot verschil. Rijkaard speelde nog gewoon elke week bij Milan, net als Cocu bij Barcelona. Witsche, Verlaat, Winter en Litmanen speelde niet altijd, en hadden zo hun kwaaltjes.
Je ziet het nu bij Reiziger, hij mist ritme, is blessure gevoelig, en heeft daardoor nog niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.

Wel weten waar je het over hebt Kletsmania:

Rijkaard 1992/'93 AC Milan 22

Verlaat 1998/99 VfB Stuttgart 29
Aron Winter 1998/'99 Internazionale 28
Witschge 1995/'96 Girondins Bordeaux 33

Alleen Litmanen speelde dus weinig voor zijn komst naar Ajax, de rest speelde heel veel tot alles........ Rijkaard speelde minder wedstrijden dan de andere 3 die jij noemt.

Je zegt er alleen niet bij dat Rijkaard door een blessure wat wedstrijden heeft gemist. De seizoenen daarvoor speelde hij vrijwel alles.
Frank Verlaat speelde natuurlijk ook alles in Stuttgart, maar Winter mag dan wel 28 wedstrijden gespeeld hebben, hoeveel van die wedstrijden heeft hij de 90 min volgemaakt? Een seizoen eerder waren het er 23 voor winter. Waarvan ongetwijfeld een hoop als invaller.
Voor Witschge was het een van de weinige seizoenen dat hij bijna alles speelde.

Cocu laat je wijselijk buiten je beschouwing. Die speelde namelijk ook vrijwel alles.

Verder speelde Rijkaard in zijn eerste jaar bij Ajax in het begin helemaal niet zo goed, dat kwam pas later dat seizoen.
Reply
Alleen speelde ze dus wel praktisch elke week Kezza, en dat is nu net het 'grote verschil' wat jij aangaf.

Daar gaat jouw 'grote verschil' dus scheef.....
Reply
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:Er is een groot verschil. Rijkaard speelde nog gewoon elke week bij Milan, net als Cocu bij Barcelona. Witsche, Verlaat, Winter en Litmanen speelde niet altijd, en hadden zo hun kwaaltjes.
Je ziet het nu bij Reiziger, hij mist ritme, is blessure gevoelig, en heeft daardoor nog niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.

Wel weten waar je het over hebt Kletsmania:

Rijkaard 1992/'93 AC Milan 22

Verlaat 1998/99 VfB Stuttgart 29
Aron Winter 1998/'99 Internazionale 28
Witschge 1995/'96 Girondins Bordeaux 33

Alleen Litmanen speelde dus weinig voor zijn komst naar Ajax, de rest speelde heel veel tot alles........ Rijkaard speelde minder wedstrijden dan de andere 3 die jij noemt.

Je zegt er alleen niet bij dat Rijkaard door een blessure wat wedstrijden heeft gemist. De seizoenen daarvoor speelde hij vrijwel alles.
Frank Verlaat speelde natuurlijk ook alles in Stuttgart, maar Winter mag dan wel 28 wedstrijden gespeeld hebben, hoeveel van die wedstrijden heeft hij de 90 min volgemaakt? Een seizoen eerder waren het er 23 voor winter. Waarvan ongetwijfeld een hoop als invaller.
Voor Witschge was het een van de weinige seizoenen dat hij bijna alles speelde.

Cocu laat je wijselijk buiten je beschouwing. Die speelde namelijk ook vrijwel alles.

Verder speelde Rijkaard in zijn eerste jaar bij Ajax in het begin helemaal niet zo goed, dat kwam pas later dat seizoen.

Nee, je zal eens toegeven dat je ongelijk hebt.

Dat ik Cocu niet noem lijkt mij logisch, dat is namelijk een van de weinige waarop je opmerking inderdaad van toepassing is.
Rijkaard was inderdaad geblesseerd maar dat zal jouw opmerking eerder ontkrachten dan bevestigen...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Qua doelpuntengemiddelde de laatste jaren zit Kluivert iig wel op het Ajax-niveau.

Ik ben het grotendeels met Kezmania eens, al zijn de voorbeelden die hij noemt (winter, verlaat etc) wat ongelukkig. Een Kluivert vergelijken met Rijkaard (wat Fab doet) raakt kant noch wal.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Qua doelpuntengemiddelde de laatste jaren zit Kluivert iig wel op het Ajax-niveau.

Ik ben het grotendeels met Kezmania eens, al zijn de voorbeelden die hij noemt (winter, verlaat etc) wat ongelukkig. Een Kluivert vergelijken met Rijkaard (wat Fab doet) raakt kant noch wal.

PATRICK KLUIVERT 2004/2005
EPL+FA+UEFA: 2004 minuten -> 13 goals (bron: patrick-kluivert.com) (reken het zelf maar na vanaf patrick-kluivert.com/stats.php)
13 goals in 2004 minuten
PATRICK KLUIVERT 2003/2004
Liga: 1288 minuten -> 8 goals (bron: lfp.es)
UEFA: 158 minuten -> 2 goals (bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.geocities.com/Colosseum/Field/2592">http://www.geocities.com/Colosseum/Field/2592</a><!-- w -->)
10 goals in 1446 minuten.

RUUD VAN NISTELROOY 2004/2005
EPL 1413 minuten -> 3 goals (+3 penalties) (bron: premierleague.com)
CL 529 minuten -> 7 goals (+1 penalty) (bron: uefa.com)
10 goals (penalties weggelaten) in 1942 minuten
RUUD VAN NISTELROOY 2003/2004
EPL 2878 minuten -> 19 goals (+1 geraakte penalty en 3 gemiste penalties) (bron: premierleague.com)
CL 630 minuten -> 3 goals (+1 penalty) (bron: the guardian)
22 goals in 3508 minuten.

TOTAAL vorige twee seizoenen:
Patrick Kluivert 23 goals in 3450 minuten -> 1 goal per 150 minuten
Ruud van Nistelrooij 32 goals in 5450 minuten -> 1 goal per 170,32 minuten

Daar sta je dan met je onzinprietpraat, Lamme Lennie...... Heb je Kluivert zien spelen de afgelopen jaren? Ik wel; hij's niks verleerd.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Ja, haal ook even Ronaldo, Henry en Shevstjenko erbij. Wat kan mij het nou schelen of hij meer/minder scoort dan RvN?

Het gaat mij hierom:
2003/04 Barcelona 21 8 Primera Division
2004/05 Newcastle United 25 6 Premiership
2005/06 Valencia 5 0 Spanje

Ajax heeft doelpunten nodig, en op basis van bovenstaande staatje heb ik daar nou niet echt vertrouwen in. En natuurlijk heb ik hem niet zien spelen, want hij speelt amper.

Toch vreemd dat ie niets verleerd is, want dan zou je toch zeggen dat ie meer zou spelen/scoren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
DeTegenAanval Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Qua doelpuntengemiddelde de laatste jaren zit Kluivert iig wel op het Ajax-niveau.

Ik ben het grotendeels met Kezmania eens, al zijn de voorbeelden die hij noemt (winter, verlaat etc) wat ongelukkig. Een Kluivert vergelijken met Rijkaard (wat Fab doet) raakt kant noch wal.

PATRICK KLUIVERT 2004/2005
EPL+FA+UEFA: 2004 minuten -> 13 goals (bron: patrick-kluivert.com) (reken het zelf maar na vanaf patrick-kluivert.com/stats.php)
13 goals in 2004 minuten
PATRICK KLUIVERT 2003/2004
Liga: 1288 minuten -> 8 goals (bron: lfp.es)
UEFA: 158 minuten -> 2 goals (bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.geocities.com/Colosseum/Field/2592">http://www.geocities.com/Colosseum/Field/2592</a><!-- w -->)
10 goals in 1446 minuten.

RUUD VAN NISTELROOY 2004/2005
EPL 1413 minuten -> 3 goals (+3 penalties) (bron: premierleague.com)
CL 529 minuten -> 7 goals (+1 penalty) (bron: uefa.com)
10 goals (penalties weggelaten) in 1942 minuten
RUUD VAN NISTELROOY 2003/2004
EPL 2878 minuten -> 19 goals (+1 geraakte penalty en 3 gemiste penalties) (bron: premierleague.com)
CL 630 minuten -> 3 goals (+1 penalty) (bron: the guardian)
22 goals in 3508 minuten.

TOTAAL vorige twee seizoenen:
Patrick Kluivert 23 goals in 3450 minuten -> 1 goal per 150 minuten
Ruud van Nistelrooij 32 goals in 5450 minuten -> 1 goal per 170,32 minuten

Daar sta je dan met je onzinprietpraat, Lamme Lennie...... Heb je Kluivert zien spelen de afgelopen jaren? Ik wel; hij's niks verleerd.


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Bangkok resident.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Qua doelpuntengemiddelde de laatste jaren zit Kluivert iig wel op het Ajax-niveau.

Ik ben het grotendeels met Kezmania eens, al zijn de voorbeelden die hij noemt (winter, verlaat etc) wat ongelukkig. Een Kluivert vergelijken met Rijkaard (wat Fab doet) raakt kant noch wal.


Dank je
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ja, haal ook even Ronaldo, Henry en Shevstjenko erbij. Wat kan mij het nou schelen of hij meer/minder scoort dan RvN?

Het gaat mij hierom:
2003/04 Barcelona 21 8 Primera Division
2004/05 Newcastle United 25 6 Premiership
2005/06 Valencia 5 0 Spanje

Ajax heeft doelpunten nodig, en op basis van bovenstaande staatje heb ik daar nou niet echt vertrouwen in. En natuurlijk heb ik hem niet zien spelen, want hij speelt amper.

Toch vreemd dat ie niets verleerd is, want dan zou je toch zeggen dat ie meer zou spelen/scoren.

Ik weet dat de meeste mensen niet verder kijken dan het VI-statistiekje en daarom heb ik enkele weken geleden nog Derksen gedwongen om de stigmatiserende tekst in Kluivert's profiel aan te passen. De cijfertjes liegen niet natuurlijk; ze zijn correct. Maar kijk je iets verder dan je neus lang is, en haal je die lullige 2minuten-invalbeurten er af, dan heeft Kluivert elk seizoen, jaar in jaar uit, een doelgemiddelde wat beter is dan 1 uit 2.

Dus:
1) Kijk eens wat verder dan competitiewedstrijden alleen - Kluivert is altijd beter in Europa en in de beker
2) Kijk eens wat verder dan het aantal wedstrijden en je zult inzien dat het niet even moeilijk is om in een 90 een penalty er in te schieten dan om in 2 minuten te scoren.
3) Kijk eens wat verder dan statistieken in het algemeen. Er zijn zat filmpjes online van hoe Kluivert recentelijk heeft gevoetbald, dus bekijk dat en beoordeel DAARNA. Ook kun je live-wedstrijden bekijken of hele wedstrijden downloaden; stuur me maar een PB.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
En sinds wanneer tellen penalty's eigenlijk niet meer als doelpunten?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:En sinds wanneer tellen penalty's eigenlijk niet meer als doelpunten?

Natuurlijk tellen die, maar die statistiek heb ik gemaakt naar aanleiding van een verzoek op een ander forum, waar iemand beweerde dat RvN beter gemiddelde (strafschoppen excluis) zou hebben de afgelopen twee seizoenen.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Vorig seizoen was RVN lang geblesseerd, en nu is hij weer fit, en heeft hij er 8 gemaakt in 11 wedstrijden, in een team wat verder voor geen meter loopt.


Maar we worden het toch nooit eens, want jij bent blind van kluifert. Leuk voor hem dat ie toch nog een fan heeft.

En gaarne op het forum reageren en niet in PM's.
Bangkok resident.
Reply
Quote:Ik weet dat de meeste mensen niet verder kijken dan het VI-statistiekje en daarom heb ik enkele weken geleden nog Derksen gedwongen om de stigmatiserende tekst in Kluivert's profiel aan te passen

Undecided Undecided Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:lol:
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ajax heeft doelpunten nodig, en op basis van bovenstaande staatje heb ik daar nou niet echt vertrouwen in. En natuurlijk heb ik hem niet zien spelen, want hij speelt amper.

Achja, Ajax heeft Shota al laten gaan en zijn staatje zag er nog slechter uit. Staatjes zeggen zo weinig blijkt dan wel weer.

Kluivert speelt de laatste paar seizoenen niet zo goed, maar krijgt ook bijna geen vertrouwen meer van verschillende trainers. Als hij bij AJAX komt dan mag ie weer vlammen zoals voorheen en schiet ie er gewoon weer 20 per seizoen in. :wink: Laat maar komen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Achja, Ajax heeft Shota al laten gaan en zijn staatje zag er nog slechter uit. Staatjes zeggen zo weinig blijkt dan wel weer.

Quote:2001/02 Glasgow Rangers 22 11 Schotland
2002/03 Glasgow Rangers 30 15 Schotland
2003/04 Glasgow Rangers 19 12 Schotland
2004/05 Glasgow Rangers 24 6 Schotland

Mwoah, het staatje van Arveladze is iets beter, ook al was het in Schotland en ook hij heeft in de laatste 2 seizoenen blessures gehad. Maar hij is 3 jaar ouder dan Kluivert en spitsen gaan over het algemeen niet méér scoren als ze boven de 30 zijn. Ik vind het begrijpelijk dat Ajax dat een te groot 'risico' vond en 1 Harry in de selectie is genoeg (die overigens in de laatste 5 seizoenen gemiddeld een goal of 7, 8 maakte).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
At5: "Kluivert komt echt niet naar Ajax"
De zaakwaarnemer van Patrick Kluivert, Paul Foortse, noemt de berichten dat Kluivert terug zou keren naar Ajax absurd. Een overgang van Kluivert naar Ajax is dan ook helemaal niet aan de orde. "Patrick speelt nu net bij Valencia. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij Valencia aan een vertrek van hem willen meewerken."
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Achja, Ajax heeft Shota al laten gaan en zijn staatje zag er nog slechter uit. Staatjes zeggen zo weinig blijkt dan wel weer.

Quote:2001/02 Glasgow Rangers 22 11 Schotland
2002/03 Glasgow Rangers 30 15 Schotland
2003/04 Glasgow Rangers 19 12 Schotland
2004/05 Glasgow Rangers 24 6 Schotland

Mwoah, het staatje van Arveladze is iets beter, ook al was het in Schotland en ook hij heeft in de laatste 2 seizoenen blessures gehad. Maar hij is 3 jaar ouder dan Kluivert en spitsen gaan over het algemeen niet méér scoren als ze boven de 30 zijn. Ik vind het begrijpelijk dat Ajax dat een te groot 'risico' vond en 1 Harry in de selectie is genoeg (die overigens in de laatste 5 seizoenen gemiddeld een goal of 7, 8 maakte).

Ik vind het ook begrijpelijk dat AJAX Shota niet heeft gehaald. Irriteer me dan ook aan die trieste spandoeken in de Arena die vragen om Shota.

Kluivert is een goede spits. Dat heeft bij AJAX, Barca en Oranje bewezen. We moeten niet na die stomme staatjes kijken, want die zeggen helemaal niets.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Fabian Wrote:At5: "Kluivert komt echt niet naar Ajax"
De zaakwaarnemer van Patrick Kluivert, Paul Foortse, noemt de berichten dat Kluivert terug zou keren naar Ajax absurd. Een overgang van Kluivert naar Ajax is dan ook helemaal niet aan de orde. "Patrick speelt nu net bij Valencia. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij Valencia aan een vertrek van hem willen meewerken."

Zijn er dan al berichten dat hij terug zal keren? Ik las alleen dat AJAX hem best wel zal willen halen, maar das iets anders.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Ik vind het ook begrijpelijk dat AJAX Shota niet heeft gehaald. Irriteer me dan ook aan die trieste spandoeken in de Arena die vragen om Shota.

Kluivert is een goede spits. Dat heeft bij AJAX, Barca en Oranje bewezen. We moeten niet na die stomme staatjes kijken, want die zeggen helemaal niets.

Ehm, je zult toch ergens naar moeten kijken als je een spits beoordeelt en (om nog maar weer es een cliché uit de kast te halen) een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten (en assists), vooral bij Ajax en die spreken (als je kijkt naar de afgelopen seizoenen) in de voordeel van Shota. Leeftijd is een ander belangrijks aspect, maar er zijn genoeg oude(re) spitsen die het nog prima doen en waar de jeugd van kan leren. Shota is daarnaast een spits met overzicht die ook een ander een doelpunt gunt.
En als je niet naar staatjes wilt kijken, waar dan wel naar? Of iemand bij Ajax past? Dat zijn (bijna) alleen spelers die bij Ajax opgeleid zijn blijkt in de praktijk, aangezien ze krampachtig vasthouden aan het 4-3-3 systeem met een 'echte' nummer 10 en opkomende backs.
Op basis van dit laatste zou Kluivert een goede keus zijn, maar de vraag is of hij niet over zijn top heen is en hij alle 'toestanden' uit zijn hoofd kan zetten en zich kan concentreren, want dat is, denk ik, bij Kluivert het grootste probleem.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben hou eens mee op met die skippybal te palen !!!
Bangkok resident.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Ik vind het ook begrijpelijk dat AJAX Shota niet heeft gehaald. Irriteer me dan ook aan die trieste spandoeken in de Arena die vragen om Shota.

Kluivert is een goede spits. Dat heeft bij AJAX, Barca en Oranje bewezen. We moeten niet na die stomme staatjes kijken, want die zeggen helemaal niets.

Ehm, je zult toch ergens naar moeten kijken als je een spits beoordeelt en (om nog maar weer es een cliché uit de kast te halen) een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten (en assists), vooral bij Ajax en die spreken (als je kijkt naar de afgelopen seizoenen) in de voordeel van Shota. Leeftijd is een ander belangrijks aspect, maar er zijn genoeg oude(re) spitsen die het nog prima doen en waar de jeugd van kan leren. Shota is daarnaast een spits met overzicht die ook een ander een doelpunt gunt.
En als je niet naar staatjes wilt kijken, waar dan wel naar? Of iemand bij Ajax past? Dat zijn (bijna) alleen spelers die bij Ajax opgeleid zijn blijkt in de praktijk, aangezien ze krampachtig vasthouden aan het 4-3-3 systeem met een 'echte' nummer 10 en opkomende backs.

Dus we kijken hoeveel doelpunten Shota heeft gemaakt tegen Aberdeen Icon_question Dat zegt toch helemaal niets en aan de hand van Shota's staatje denk je dat AZ een blessure gevoelige spits in huis heeft gehaald die redelijk uit te voeten kan tegen ploegjes van het niveau Helmond Sport.

Uit het staatje van de afgelopen 3 seizoenen van Kluivert kan ik opmaken dat hij te weinig heeft gespeeld en dat hij het te vaak moest doen met invalbeurtjes. Als ik kijk naar zijn gehele carriere dan zie ik een topspits staan die behoorlijk vaak scoort en ook nog eens scoort op heeeele belangrijke momenten.

Staatjes zeggen niets over de kwaliteiten van een speler. En je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten en niet op z'n staatje.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, je zult toch ergens naar moeten kijken als je een spits beoordeelt en (om nog maar weer es een cliché uit de kast te halen) een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten (en assists), vooral bij Ajax

Zoo zoo...

Rosenberg

2001 Malmö FF 13 1 Zweden
2002 Malmö FF 11 0 Zweden
2003 Malmö FF 16 3 Zweden
2004 Halmstads BK 26 14 Zweden
2005 Malmö FF 12 4 Zweden
2005/06 Ajax 8 1

PRRRRRT! Keloel dus, Gerrit
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, je zult toch ergens naar moeten kijken als je een spits beoordeelt en (om nog maar weer es een cliché uit de kast te halen) een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten (en assists), vooral bij Ajax en die spreken (als je kijkt naar de afgelopen seizoenen) in de voordeel van Shota.

JAAAAAAAAAAAAA, GOTCHA!!! :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zie ook Machlas die een super staatje had.... in 2 seizoenen bij Vitesse scoorde hij 52 keer. Dat zou dan een TOPspits moeten zijn, maar helaas vergaten ze bij ajax te kijken naar de kwaliteiten van Machlas.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Zie ook Machlas die een super staatje had.... in 2 seizoenen bij Vitesse scoorde hij 52 keer. Dat zou dan een TOPspits moeten zijn, maar helaas vergaten ze bij ajax te kijken naar de kwaliteiten van Machlas.

Die scoorde tenminste nog...

Rosenberg heeft 86 x gespeeld en 23x gescoord... da's natuurlijk heel erg kut van een spits
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: