The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Maar hoe is Nadal dan? Ik ben net thuis en ga naar Djoko, die richting 5e set gaat :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en 2 minibreaks...

Terwijl ALmagro mi de hele set beter staat te serveren...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Djoko overleeft een game van 25 min, nu door dan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal speelt op z'n Nadals, je hebt continue het idee dat de tegenstander beter is, terwijl je tegelijkertijd weet dat hij geen kans heeft om te winnen.
Reply
mindlight Wrote:Nadal speelt op z'n Nadals, je hebt continue het idee dat de tegenstander beter is, terwijl je tegelijkertijd weet dat hij geen kans heeft om te winnen.

Mee eens, ook in de tb stond Almagro te domineren, maar hij verliest em kansloos.
Reply
Melzer is wel ongelooflijk goed zeg. Waar haalt die dat opeens vandaan? Op gravel nog wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies OD. En ik heb Almagro eigenlijk nog nooit zo goed gezien.
Reply
Wat ik ook heel stoer vind is dat Almagro er gewoon vol voor blijft gaan, alsof hij nog denkt te kunnen winnen :lol:
Reply
Dan heb je Parijs vorig jaar niet gezien. En toen ging het precies zo als nu waarsch. Het is een combinatie tussen bend-over van de Spanjaarden en de klasse van Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TB, come on Nole! Laat zien wie de topper is!

Die backhand van Melzer draait als een tiet trouwens :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die partij heb ik niet gezien nee, maar dat was tegen een totaal uit vorm zijnde Nadal. Op gravel was Almagro de laatste jaren toch wat minder. Ik moet het wellicht anders formuleren, ik heb Almagro nog nooit zo goed op gravel gezien.
Reply
Mb Melzer..
Reply
Man man, wat een backhanden. Hopelijk weet ik nog hoe ie moet choken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff 4-0, niet best zeg.
Reply
Allemachtig, wat doet die Melzer ineens :eeeek:
Reply
Djoko is erg matig hoor. Als ie dit nog wint gaat Rafa 'm niet veel games gunnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En weer een, waar gaat dit over man?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Djoko is erg matig hoor. Als ie dit nog wint gaat Rafa 'm niet veel games gunnen.
Tegen zo'n Melzer zou iedereen matig zijn, hij slaat alles keihard op de lijn sinds ik kijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zag je Djoko ook schudden met z'n hoofd. :lol:
Reply
Gaan ze terug naar PC :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vind ik wel logisch hoor, deze set (en wedstrijd) is sneller afgelopen, en dan kunnen ze mooi het eind van Melzer-Djoko meepakken. Qua affiche kijk ik ook liever naar Almagro-Nadal.
Reply
Dat is waar, maar elke kennes weet dat de uitslag hiervan NID is. Bovendien is die andere een kraker, dit is waarsch deze set af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat klopt, maar daarom kunnen ze toch mooi de ontknoping van beide partijen meepikken zo?
Reply
Ik zie dan liever qua spanning de hele vijfde set van SL, maar ik pak de stream er wel bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer mist meteen 2 bp's.
Reply
Dit gaat mis, Djoko is gewoon nog niet fit genoeg voor een 5-setter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zolang Djoko niet fit genoeg is voor een 5 setter zal 't nooit wat worden met 'm. Hoelang horen we dit nu al?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zolang als dat hij astmatisch is, gek hè? En het is vrijwel nooit zo erg geweest als de afgelopen weken. Misschien moet je je eerst eens inlezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk op ES, come on Nole!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, wat een dropshot van Melzer op bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: