The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Melzer 3 uit 21. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed gespeeld van Amagro, mooi dat hij zo meedoet.
Reply
Die dropshots van Melzer joh! :o
Reply
Mooi man, ze zijn allebei kapot. Djoko had al door moeten drukken, maar nu kan het alle kanten op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko is elke keer zo goed op die bps tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan zo'n volley :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, 1 mm uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan achter op de lijn, wat een grap zeg. Het zit die jongen ook niet mee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, die Melzer, denk daar nog maar eens over na!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer Undecided Wat een choker is het toch. Dit was een waar Mahut-je
Reply
Wat een pot zeg, wat een spanning!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knap zeg, van die Melzer. Totaal niet meer denkend aan dat mp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, beste speler gewonnen van wat ik gezien heb. Klote zeg, maar Djoko moet eens goed gaan uitrusten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WTF, hij doet het alsnog! Kut!
Reply
Heel knap van Melzer dat hij die game alsnog pakt. Djoko was trouwens heel sportief. =D>
Reply
Djoko is altijd sportief. Als ik hem was, zou ik Queens skippen, aan die paar dagen rust heeft ie waarsch niet genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hahahhahahaha, opnieuw een prachtige dag :razz:

Nadal die erg simpel wint van een man in topvorm en Djoko die een 2-0 weg geeft tegen Melzer Undecided
Om te gieren.

Hoeveel games zal Melzer pakken tegen Nadal?

Ik zeg 7-5 6-3 6-4 voor de koning!!!! Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko wel heel makkelijk zeg, iemand aan het kijken?

Nee, maar lijkt makkelijk idd. Ferrer cry
Daarom vroeg ik het voornamelijk. Melzer scheen top 10-waardig te spelen dit toernooi, dus ik ben benieuwd hoe Djoko het dan nu doet. Mooi dat ie weer helemaal terug is.

Mooi dat hij idd even terug was :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Minder mooi dat jij maar even minder vaak op het forum te vinden was....
Reply
Mensen even aandacht voor het bovenste topic: Forum Supporter.
Laten we allemaal wel even € 5 betalen, we genieten met z'n allen van dit forum.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Berdych-Soderling is begonnen. Hup Tomas!!

Tribunes trouwens nog niet eens voor de helft gevuld, halve finale GS. cry
Reply
Oh en Mats in de bocht: 'Soderling is een van de fitste spelers op de tour'. cry
Reply
Mats neem ik sowieso niet serieus. Berdych komt zijn eerste servicegames zonder puntverlies door, en staat echt te rammen. Kom op Robin!
Reply
2 fouten op rij van Berdych en ineens BP!
Reply
2e BP is raak door een DF. Mooi zo Soderling!
Reply
5-2 \Big Grin/
Reply
:x
Reply
Easy setje, 6-3 =D>
Reply
Keurig!

En nog 2 Robin.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Tomas, herpakken!
Reply


Forum Jump: