The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Halle/London
Het grasseizoen is geopend evenals de database voor Halle en London. Let er even op dat de tweede ronde van London 10 punten waard is ipv de aangegeven 5.
Reply
Klasse OD! De kwalificaties zijn nog in volle gang, en grasidolen Bogdanovic en Tursunov zijn aan het knokken voor een plekje in de MD van Queens.
Reply
We zullen geen klachten krijgen over het budget dit keer denk ik, want het is echt mega krap. Er doen ook zelden zoveel grote namen mee aan 250 toernooien.
Reply
En dan te bedenken dat Bogdanovic niet eens kiesbaar is. De kunst wordt in dus in queens de andere finalist goed te voorspellen :8:
Reply
mindlight Wrote:Klasse OD! De kwalificaties zijn nog in volle gang, en grasidolen Bogdanovic en Tursunov zijn aan het knokken voor een plekje in de MD van Queens.
Vergeet Mahut niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die had toch al gewonnen? (of kijk ik verkeerd). Maar mooie namen komen uit de kwalificatie in ieder geval, want ook Dancevic gun ik zijn plekje wel, evenals Mahut inderdaad. Nu Tursunov nog en het is prima.

Ik zit trouwens even te stoeien met mogelijke teams en dit wordt inderdaad nog niet zo gemakkelijk. Een van beide toernooien in het geheel skippen lijkt nog niet zo'n onverstandig idee.
Reply
mindlight Wrote:Klasse OD! De kwalificaties zijn nog in volle gang, en grasidolen Bogdanovic en Tursunov zijn aan het knokken voor een plekje in de MD van Queens.

Bogdanovic heeft het al gered, maar is helaas voor jou niet te kiezen. Wink Tursunov is eigenlijk de enige van alle spelers in beide q draws die eventueel te kiezen is.
Reply
Dancevic is ook al door, ook niet te kiezen dus. Sad
Reply
Maar die moet nu eerst de wedstrijd zien uit te serveren. Zonde van Bogdanovic zeg, het scheelt maar een paar plekken.
Reply
mindlight Wrote:Die had toch al gewonnen? (of kijk ik verkeerd). Maar mooie namen komen uit de kwalificatie in ieder geval, want ook Dancevic gun ik zijn plekje wel, evenals Mahut inderdaad. Nu Tursunov nog en het is prima.

Ik zit trouwens even te stoeien met mogelijke teams en dit wordt inderdaad nog niet zo gemakkelijk. Een van beide toernooien in het geheel skippen lijkt nog niet zo'n onverstandig idee.

Er zitten ook stukjes in met vermoeide/geblesseerde spelers waar wel wat te halen valt, bv. het stukje met Melzer en Davy in Halle.
Reply
mindlight Wrote:Maar die moet nu eerst de wedstrijd zien uit te serveren. Zonde van Bogdanovic zeg, het scheelt maar een paar plekken.

Dat is gelukt, Tursu in de main draw.

Verder ben ik benieuwd naar De Bakker, die kan natuurlijk wel wat op gras. Eerst tegen een q en daarna evt tegen Blewitt.
Reply
Yep inderdaad. Het is te hopen dat Tursu de q-spot bij Malisse krijgt, dat lijkt mij de beste op het eerste oog. Over Halle moet ik eens goed na gaan denken of, en zo ja hoeveel geld ik daar in ga steken.
Reply
Haase vervolgt zijn pad trouwens op gravel, in de grote challenger van Lugano met een SE. Hij mag gelijk tegen 2nd seed Starace aantreden, maar gezien de vorm van beide heren is dat geen onmogelijke opgave.
Reply
Wat zal die Starace balen zeg. :lol: Die dacht natuurlijk even lekker anoniem wat puntjes te scoren op gravel na RG, krijgt-ie dit. Undecided
Reply
Hehe, nou dan was hij sowieso van een koude kermis thuisgekomen, want mannen als Wawrinka en Gabashvili zullen ook een gooi naar de titel willen doen. Mijn grootste vraagteken heb ik bij de deelname van Kevin Kim. WTF gaat die gast ineens op gravel in Europa doen?
Reply
Ik ben vooral benieuwd naar Mahut, die heeft de afgelopen jaren toch wel laten zien dat ie wat kan op Queens. Voor Tursunov is het nog wat vroeg vrees ik, en over Bogga is mijn mening bekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm Tursunov speelt toch wel zijn potjes de laatste weken, en zal met de wedstrijd beter worden normaal gesproken. Met een goede spot zie ik hem wel wat potjes winnen. Bogdanovic moet hier wel laten zien dat de organisatie mis zat hem geen WC te gunnen, en moet zorgen dat hij kiesbaar is op Wimbledon.
Mahut mag van mij ver komen, symphatieke gast, en dit is zíjn toernooi. Ik zal dat MP tegen Roddick in de finale niet snel vergeten, maar dit punt mag er ook zijn!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=uroe2PQBrDA">http://www.youtube.com/watch?v=uroe2PQBrDA</a><!-- m -->
Reply
Ja hoe zat dat ook weer met dat mp? Was een enorme kans toch? Mahut miste en Roddick won alsnog?
Reply
Yep, volgens mij een forehand vanaf de net voor de servicelijn, terwijl Roddick zich compleet buiten de baan bevond. Het enige dat Mahut had hoeven doen was de bal over het net, binnen de lijnen te plaatsen en het zou GSM zijn geweest. Maar hij ramde de bal in het net en vervolgens ging het compleet mis.
Reply
Het was toch een gemiste volley bovenop het net?
Reply
Hehe voor mijn edit had ik volley staan, maar ik begon te twijfelen, en ik kan dat punt gewoon nergens terugvinden. Dat de bal in het net belandde weet ik zeker, maar of het een volley was betwijfel ik ineens.
Reply
Volgens mij stond ie een meter van het net, was Roddick inderdaad de baan uit en sloeg ie toen een simpele volley in het net.
Reply
2007 toch? Volgens mij ook een volley. Niet te missen, zo kort bij het net. Toch missen en de pot weggeven.
Reply
Yep, 2007.
Reply
Mahut helaas de meest ongunstige spot. De rest zijn allemaal goede spots, Mahut meteen 2e ronde tegen Cilic, mocht ie al winnen.
Reply
Bedankt Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lu moet te pakken zijn voor Mahut, Cilic is inderdaad balen. Maar Bogdanovic en Tursunov staan prima geplaatst. Dimitrov gaat zijn WC ongetwijfeld weer verzieken, en Tursunov mag in R2 een mooi gevecht met Tomic houden.
Reply
Q's staan erin, alleen Tursu is dus te kiezen. Meffert is ll in Halle, maar dat komt volgens mij niet omdat er iemand afgezegd heeft, maar omdat ze 5 q plekken hadden? Wel raar trouwens, laat dan gewoon iemand extra instromen. Of is hier een reden voor?
Reply
Berrer afgezegd.
Reply
Ok, dat hadden ze dan aangegeven met een extra (q) in het schema.
Reply

Forum Jump: