The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
Ik heb ook lang Nadal gehad, maar dacht juist ook dat ik daar het verschil niet mee kon maken... Sad

Federer kon ik helaas niet om heen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb wel bewust must-pick roddick niet genomen.

ik hoop dat kohl hem pijn kan doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bedankt, mindlight & CC. :wink:

Met dit team ben ik helemaal klaar voor Wimbledon. Let the games begin! :eten:
Reply
Ik heb de hoogste waarde van nog actieve spelers Hakkuh
Reply
_Tampie Wrote:Tja regels zijn zo altij op Wimbledon. Belachelijk, maar dus niet verrassend dit jaar dat FedEx eerste geplaatst is; Nadal geen Wimby vorig jaar en FedEx gewonnen.

Dat de ATP het ok vind dat Wimbledon zijn seedings niet gewoon van de ranking afleidt, dat is belachelijk. Gras is anders, ja m'n reet is ook anders. Gravel ook, en HC ook.
ATP heeft niks te maken met Wimbledon. Het is een ITF event.

Bovendien is er tegenwoordig (de laatste 8 jaar) gewoon een vaste formule om die seeding te bepalen ipv voorheen. Daarvoor was het inderdaad puur random ("seeding committee"), maar nu ligt het gewoon vast. Dus niks mis mee.
Reply
Stille en Haggie volgen Ball-Berankis hoorde ik net. Hup Ball.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Ik heb wel bewust must-pick roddick niet genomen.

ik hoop dat kohl hem pijn kan doen.
Of eerder Llodra al. Als ie van Sela kan verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat hij van llodra wel wint.
Kohl heeft de wapens om van roddick te winnen.
Helemaal op gras.

Verder ben ik voor lu gegaan, omdat ik hem een goede kans tegen ljubo geef.
Ook denk ik dat brands van davy kan winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, zo waren er 10 gasten van rond de 600 die evt. hun derde ronde zouden kunnen winnen.

Ik ben vooral voor wat gasten in het zwakste stukje Verdasco-Tsonga gegaan. En dat zijn ook meteen troeven gelukkig. Hup GGL en Beck!
Andere troefjes zijn Soeda (opvuller), Tursunov (gek dat ie maar 4x gekozen is) en Soderling natuurlijk. Daarnaast bewust niet voor de duidelijke keuzes Roddick, Dent, Kamke, Nadal en Berdych gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat kun je ''winnen'' met het weglaten van gasten als Dent en Kamke dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De mogelijkheid een verschil te maken met het gros van de managers. Dat geld laat ik natuurlijk niet ongebruikt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn heilige troef deze week is Anderson. Die moet Davy verslaan en een aantal rondes verder komen.
Reply
En als Lopez hier vroeg verliest is dat natuurlijk prachtig.
Reply
WTF Federer, wat is dit voor gekloot.
Reply
Cruciaal dat Massu deze pot wint nu.
Reply
Anders verliest federer ff de 1e set van Falla zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Mijn heilige troef deze week is Anderson. Die moet Davy verslaan en een aantal rondes verder komen.
Heb ik ook heel serieus overwogen, maar zijn grasresultaten zijn gek genoeg niet al te best. Maar ik heb maar wel flink wat geld op hem ingezet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Cruciaal dat Massu deze pot wint nu.
Hoezo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Omdat ik nog een hoop salarislast goed te maken heb deze maand.
Reply
Big Grin mooi is dat!
Reply
mindlight Wrote:Omdat ik nog een hoop salarislast goed te maken heb deze maand.
Maar vanwaar die 'nu' dan?
En Bozo trekt dit nog wel recht joh.

Cruciaal is dat Fish the next big thing verslaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wel grappig dat een aantal hier roddick een must pick noemen maar dat die toch maar 14x gekozen is...
Reply
Wat gebeurt er bij Ljubo? Eerst staat het 5 min stil op 4-2 in de TB, vervolgens wordt het ineens 3-3...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer Undecided :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hoe is het met jesse babi bangang?

die moest toch spelen vandaag, of was dat ook morgen? :|
Reply
En nu als een trein naar setwinst en meteen 15-40, maar dan weer naar 30-30 Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:hoe is het met jesse babi bangang?

die moest toch spelen vandaag, of was dat ook morgen? :|
Nu bezig, net begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Omdat ik nog een hoop salarislast goed te maken heb deze maand.
Maar vanwaar die 'nu' dan?
En Bozo trekt dit nog wel recht joh.

Cruciaal is dat Fish the next big thing verslaat.

Als Fed verliest, let op het als, is het wel zeer relaxed als Massu wint natuurlijk.

Fish wint dit wel, Tomic is duidelijk dé coming man, maar Fish is nog een maatje te groot.
Reply
Inderdaad, dat scorebord doet wel heel raar. Eerst stond het 3-3, toen werd het achtereenvolgens 4-2, 5-1 en tenslotte 3-2. Daarna knalde ie in recordtempo door naar 7-5 in de tiebreak. Om dan aan het begin van de derde set te melden dat onze Pool op 15-40 stond, wat even daarna werd omgedraaid in 40-15. Kortom, ik sluit niet uit dat Ljubicic alsnog met 2-0 in sets leidt. :wink:
Reply
:lol:
Reply


Forum Jump: