The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
Lekker Mahut en Xavier! =D>
Reply
malisse lijkt vermoeid.

hopelijk stoppen ze na deze set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
granollers Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie wel constant Haggie en Stille in beeld. :lol: :lol:
Sport1 zendt De Bakker uit.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
malisse is helemaal op en kan niet zijn dwingende spel meer spelen...jammer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
malisse blaast en voelt aan zijn lies...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
toch 3*-1 malisse [-o<

hij kan alleen nog maar verdedigen..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nollie Notworthy
Reply
Gewoon 4-1 Malisse. Maak 't af jongen.
Minibreak in de TB 4e set voor Mahut. Ook jij moet 't nu doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
granollers =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-1 malisse door een weergaloos punt :eeeek: Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrero stond 1*-0 voor, mooi Malisse!
Reply
Over 1 minuut zijn alleen nog de partijen van de Nederlanders bezig.
Reply
Volgens mij speelt alleen Rus nog? Rest is suspended.
Reply
Ja, ze gaf het lelijk weg aan het eind. Net als De Bakker, hele partij niets aan de hand, maar met de eerste break van Giraldo moet hij morgen terugkomen voor een 5e set.
Reply
Mahut nog mps gemist?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een lul die GGL trouwens. Zoveel kansen en het schema ligt open...
Voor de rest prima dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Hag en Stille trouwens niet gehoord tijdens de samenvatting van Haase, beetje jammer.

En ik blijf het zo idioot vinden dat de media altijd blijft denken dat spelers als Haase het zo fantastisch vinden om tegen een topper te spelen. Hij wil voornamelijk punten halen om zijn ranking op te krikken, maar dat begrijpt de media nooit, zeker de NOS niet. Goed dat Robin het nog even zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo het gajes is weer back in Holland. Ik zal even een verslag maken

Zondagavond kwam Hag al richting Rotterdam aangezien we maandagmorgen al heel vroeg moesten vertrekken. Na Brazilie-ivoorkust lekker gaan pitten en maandagmorgen ging om 05.15 uur de wekker. Pappa Stille stond om 05.45 paraat om de ons weg te brengen naar Rotterdam Airport. Rond 071.5 lokale tijd kwamen we aan op Gatwick Airport om vervolgens met de trein naar het centrum te gaan en onze tas naar het luxueuze 2-sterren hotel te brengen ](*,)
Rond half elf waren we vervolgens in de buurt van Wimbledon waar we onze kaarten op konden halen bij een speciale kassa. Het duurde niet lang of we kwamen mijn collega in Wimbledon scheidsrechters kleding tegen. Direct vroeg hij of we zin hadden om mee te komen naar het Center Corurt om wat plaatjes te schieten. Op dat moment was er nog geen wedstrijd bezig dus gelukkig deed de beveiliging niet moeilijk. Daarna een rondje gelopen en zo kwamen wat bekende spelers, referees en oud-spelers tegen. Hag en ik op de foto met onze eigen Richard Krajicek.
Direct viel op dat het 1 grote mensenmassa is. Van de Nederlanders kwam alleen Jesse in actie en aangezien er verder geen bijzondere partijen waren (of we konden al niet meer terecht omdat de mensen al een uur van tevoren de banen gaan bevolken - zoals bij Lopez)) zijn we maar direct naar baan 16 gegaan om te wachten op het begin van Jesse. Op die baan was Sprem-Mattek Sands de 1e partij en gelukkig was de wedstrijd redelijk snel voorbij. het was Jesse time maar het niveau van de wedstrijd en de behoefte aan water zorgde ervoor dat we na 1 1/2 set al weg waren. Man wat was het warm! Het probleem is ook dat als je weg gaat van je plek je zowat bij elke baan 45 min moet wachten om er weer op te kunnen. Tijdens Sprem en Huta speelden Berankis en Ball op de baan ernaast en daar hebben we ook een groot gedeelte van kunnen zien. Jeetje wat stond die Berkankis de 1e 2 sets te rammen zeggen. Na Huta hebben we een rondje langs de banen gemaakt en stukjes meegepikt van oa Mayer-Cilic, Berdych-Golubev en op Henman Hill een stuk van Federer-Falla. Jeetje wat zit FTM dan weer tegen zeg voor mij. 28x Fed, heb ik hem niet en dan gaat die Falla enorm lopen choken.
Aan het einde van de dag zijn we gaan zitten bij Robredo-Luczak. Het mooie is dat op die baan (nr 5 en dat is de oude graveyard baan 2) zicht hebt op een baan of 6 a 7 zodat we ook konden genieten van een mega groot point to point scorebord en oa de wedstrijden Chela-Dent, Korolev-Schwank en Gabashvili-Delgado. Na Robredo hebben we ook nog een setje meegepikt van Ivanovic-Peer.
Rond 21 uur waren we aardig verrot door de korte nacht en de hitte zodat we het park gingen verlaten. We hadden een uitgang gevonden maar helaas liepen we vervolgens op goed geluk een wijk in maar wat bleek, helemaal verkeerd! Ik had zelf last van een paar blaren onder mijn voeten dus liep flink te klagen Big Grin
Uiteindelijk kwamen we rond 22.30 in het hotel aan en gingen we pitten.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Verslag dag 2

's morgens eerst naar een winkelcentrum in de buurt om zonnebrandcreme, blaarpleisters te kopen en op zoek te gaan naar een korte broek voor mij. De eerste 2 producten snel gevonden maar de korte broek helaas niet. Aangekomen op Wimbledon direct even rondgesnuffeld, een Wimbledon pet gekocht en vervolgens direct naar baan 5 waar Robij als 2e stond ingedeeld. De 1e partij op die baan was Radwanska tegen Czink. Leuk potje die gelukkig snel ging. Vanaf de een na bovenste rij hadden we wederom goed zicht op het point to point scorebord en diverse banen waar we ook de partijen van GGL, Simon, PHM, Dodig en Marchenko konden volgen. Rond 13.30 was het het Haase time. De tribunes waren aardig gevuld met Nederlanders maar ook heel veel Amerikanen. Haase speelde een prima pot tegen een wederom tegenvallende Blake. Vanaf hoog in de tribune hebben we ons wel degelijk laten horen al vond een of andere wijf dat Haggie wat stiller moest zijn Big Grin Na Haase-Blake hadden we flink wat honger gekregen en dus wat gaan eten en een rondje over het park gemaakt. De volgende must-see game was Thiemo maar dat duurde nog even. Op Henman Hill de 1e set van Murray-Hajek meegepikt en stukjes gezien van Vliegen-Benneteau (ontzettende knokker!) en de 4e set TB bij Sela-Youzhny (scheldende Stille). In de tussentijd was Bellucci-Mello afgelopen en besloten we alvast richting baan 14 te gaan om dat Thiemo daar later moest spelen en er maar weinig publiek op die baan kan. De dames Date en Dulgheru maakte er helaas een lange wedstrijd van. Aangezien het niet meer uit te houden was in de brandende zon probeerde we ons te verplaatsen naar de schaduwkant en hadden we bij het begin van Thiemo ons plekje gevonden. Aangezien de aanhang van Thiemo bij 2 kenners wilden zitten kwamen Goetzke, Merkel en nog een trainer van de KNLTB bij ons zitten. Ook Ivo Niehe was van de partij en hij zat 4 stoeltjes verder. Bij het begin van de partij voegden ook Robin en Betty Stove zich bij het gezelschap en was het avonduur al aangebroken. De 1e set was echt grandioos van Giraldo die ik meen maar 2 UE's maakte en heel veel winners produceerde. Eind 2e set opeens was fouten van Santiago en Thiemo aanvallender en de set. 3e set was prima van Thiemo en een gefrustreerde Giraldo die na setverlies zijn racket aan diggelen sloeg. Inmiddels was ik ook aardig gefrustreerd geraakt door het verlies van zowel Baghdatis en Verdasco. Vervolgens helaas de 4e set weer naar de Colombiaan zodat vandaag de partij afgemaakt moet worden. Na afloop snel nog naar de andere kant van het park om het einde van Arantxa te volgen. Haar partij was de enige die nog aan de gang was maar het was helaas snel afgelopen. Na een stop bij het lokale kebab restaurant kwamen we rond 23 uur aan in het hotel waar we nog de WK highlights hebben gezien.
Vanmorgen om 04.30 ging de wekker want onze vlucht was om 07.55 uur en de reistijd is toch gauw al meer dan 1 1/2 uur naar Gatwick Airport. Na een rustig vluchtje van 45 min met slechts 30 man aan boord kwamen we om 09.45 uur aan op Rotterdam Airport. Effe wachten op pappa Stille en vervolgens Haggie zijn auto bij mijn ouders opgehaald.

2 dagen Wimbledon zitten er helaas weer op. Het is toch echt geweldig om zo'n Grand Slam mee te maken. Het is 1 groot feest met tig nationaliteiten op de tribunes. Enige smetje was toch wel de warmte, dat sloopt je aardig als je bijna de hele dag zit weg te smelten en de wachttijden op bepaalde banen waar toppers spelen. Ach ja je kan niet alles hebben. Hag en ik hebben ons uitermate vermaakt.

Voor straks : Hup Thiemo!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mooi verslag jongens!
Reply
Idd, leuk om te lezen, netjes jongens! =D>
Reply
Vergeet je nog te zeggen dat ik verdomme mijn digitale camera en telefoon niet kon opladen omdat er in Engeland andere stopcontacten hebben Undecided ..

Zo heb ik een foto met mijn held Roddick misgelopen en hadden we ook weinig redenen om Todd Martin :Big Grin , aan te spreken voor een foto'tje Sad !

Ik zal later nog mijn versie geven :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij wilde jij liever met Sue Barker op de foto :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Overdune Wrote:Onbegijpelijk dat zoveel mensen Blake alsnog in hun LTM team zetten/laten, die gast is zo over the hill.
Q. Physically, how are you at this point?

JAMES BLAKE: The knee is not great. If it doesn't get better soon, I'm not sure how much longer I want to play in pain.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fish staat aardig te meppen die 1e set.. 32 winners en 5 UE's
Reply
En toch een TB nodig hebben, en nu ook de break tegen, dus Mayer staat ook aardig te meppen. Moet ook wel, als je Cilic er in straight afslaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick kom op kerel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kijk aan, allez Llodra!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: