The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
break fedex.

kohl doet z'n naam als Duitser weer aan. Wat komt hij elke keer goed weg zeg. Zoveel kansen voor Gaba.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer deuce! Het vuur is een beetje uit de services van Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krijg de pleuris met een ace op een 2e serve!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ace op 2e service op deuce! Keurig.
Reply
Kohl breakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sla dan een keer een df, lange nerd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gvd, held Kohl breakt Gabash ](*,)
Reply
kohl serveert voor de partij [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Weer deuce! Het vuur is een beetje uit de services van Isner.

Dat dacht ik ook. Dan een 2nd serve ace van 137 mph. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Kohl breakt

Wat een onrecht weer. Buursweek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dent slaat even de hardste service ooit op Wimbledon. Het is record-dag.
Reply
Mahut heeft duidelijk 't momentum nu. Maar dat had Gaba de hele wedstrijd helaas, zegt niet alles.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mahut heeft natuurlijk wel vertrouwen door die potten afgelopen week, maar Isner wint wel vaak dit soort potjes.
Het begint wel echt idioot te worden nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
BP Gabash!
Reply
Dit is natuurlijk een pot in de buitencategorie, die Isner ook nog nooit heeft gespeeld. Wat dat betreft heeft Mahut meer ervaring.

Kut dat ik een eetafspraak heb, ik moet na deze game echt weg, om het te laat komen niet al te schandalig te maken.
Reply
Ad Wim Wrote:Mahut heeft natuurlijk wel vertrouwen door die potten afgelopen week, maar Isner wint wel vaak dit soort potjes.
Het begint wel echt idioot te worden nu...

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hup istomin. weg met die laffe ouwe schittler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kohltje wint =D>

ik verwacht er helaas nog weinig van tegen roddick.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gadverredamme, die nare kohl pielt zich er weer doorheen.

En Mahut kan zooooveel beter tennissen dan Isner. Laat 't tennis nu eens zegevieren!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko is ook flink los nu, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup troeven schittler en brands!

deutschland!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:hup troeven schittler en brands!

deutschland!

jij met die troeven van je.. pfff
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik lach me de ballen uit de broek als deze wedstrijd vanavond opnieuw gestaakt wordt vanwege duisternis Undecided !

Stel je voor, zijn ze morgen allebei weer aardig fit... :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een kutzooitje allemaal, en Haggie lacht zich weer dood :cheers:
Reply
Mooi om te zien dat Evans eindelijk zijn futureniveau van zich af heeft geschud.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ik lach me de ballen uit de broek als deze wedstrijd vanavond opnieuw gestaakt wordt vanwege duisternis Undecided !

Stel je voor, zijn ze morgen allebei weer aardig fit... :roll:
Zou super zijn voor Thiemo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kunnen ze op naar 80-80 Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Haggie Wrote:Ik lach me de ballen uit de broek als deze wedstrijd vanavond opnieuw gestaakt wordt vanwege duisternis Undecided !

Stel je voor, zijn ze morgen allebei weer aardig fit... :roll:

De winnaar moet gewoon morgen de baan op tegen Thiemo. Ze staan nu al 76 games op de banen. Bijna 6 tiebreak-sets. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:Wat een kutzooitje allemaal, en Haggie lacht zich weer dood :cheers:

Uiteindelijk heeft Haggie al halve finalisten! :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een set van vier uur en een kwartier :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: