The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
niet gek laten maken door hawk eye nu
Reply
3 sp's!! come on!
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa =D>
Reply
jaaaaaaaaaaaaaa fantastisch!!
Reply
Tuurlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maak het nu binnen 20 min af, dan moet ik weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga je voetbal kijken? :8:
Reply
Tja, voor het eerst dit toernooi dat ik echt kan kijken met m'n vaste maten, dat kan ik niet afzeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wordt gewoon gedist Undecided
Reply
Nadal wordt zoek gespeeld =D>

Waar is buurs toch, als je hem nodig hebt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-30, paar goede services nu jongen!
Reply
En 15-40 :|
Reply
Wat een 2e service! =D>
Reply
Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Keurig! =D>
Reply
wat een misser van nadal op bp :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!

Is Federer hier geroond dan?
Reply
Oef, net mis en dan de break. Klote dit!
Reply
nadal heeft de laatste jaren bijna altijd een 5-setter gespeeld in de 2e ronde trouwens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blessure :|
Reply
Robin is wel wisselvallig. 1e en 3e set geweldig, 2e en 4e set matig en dan gaat het ook ineens heel hard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!

Is Federer hier geroond dan?

jij maakt nooit typfouten...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kalm aan deze set nu, Robin! In de 5e set alles of niets!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!

Is Federer hier geroond dan?

jij maakt nooit typfouten...
Was het maar een typfout...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
18:32: Robin rocks Rafa! Oh my! Haase serves loud and proud and Rafa has no reply. 6-3 to the lofty Dutchie in the third set. Rafa’s a set from elimination. What a tournament we’ve been having so far. We could have a Robin derby between Soderling and Haase in the final, or an Isner – Roddick American derby, or Murray could take it all, or... or... or...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, voor het eerst dit toernooi dat ik echt kan kijken met m'n vaste maten, dat kan ik niet afzeggen.

Gaat ie een wedstrijd van Nederland kijken dat nergens om gaat ipv Haase zien winnen van Rafa.. Undecided :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Op Murray na is het inderdaad allemaal mogelijk. Ik ga voor de all Robin derby :8:
Reply
Hou nou in ieder geval deze game, dan heb je straks het servicevoordeel!
Reply
Die ga ik nog vaak terug halen, als Murray de finale haalt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha dan moet hij ook nog winnen hè, het ging om takes it all.
Reply


Forum Jump: