The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
De damesdubbel voor de wedstrijd van Thiemo lijkt snel te gaan. Stosur en Petrova winnen de 1e set met 6-0 van Kuznetsova en Rezai. Justin Eleveld 5-2 voor in het juniorentoernooi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Beest pakt de 1e set. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, net op tijd terug voor Thiemo. PHM moet toch fucking lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 keer hetzelfde verhaal.
Reply
Ferrer wint zie ik, op 5-4 serveerde Chardy voor de wedstrijd. Nu nog die andere Fransman in 5 sets verliezen.
Reply
De 3e set leek exact hetzelfde verhaal te worden, totdat De Bakker op matchpoint tegen op service van Mathieu via een netroller een mazzelpunt scoorde.
Reply
Pff, klote zeg. Hoe speelde ie, dre?

Hup Petzschner!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Petschner! =D> !

Maak jij het nu dan wel af in 4 of 5! [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hop, Rafa weer minimaal 5 sets in. Wat een TB van Petje Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga moet het wel even afmaken in 3 sets. Anders voel ik 'm wel weer hangen.

Kom op Fognini, pak die laffe Benneteau!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik typ het nog niet of Benneteau pakt de break naar *5-3 ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Petje is sterk hoor! Melzer in z'n box gaat uit z'n dak.
Hup Kamke. Fognini geeft weer een break weg in de 4e set tegen Benne. Nu zelfs een break achter. Benne op *5-3 voor de match.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Petje is mentaal wel behoorlijk zwak, gaf eerder dit jaar al 2x een 2-0 in sets uit handen. Dus ik heb er nog niet al te veel vertrouwen in.
Maar Rafa wordt in iig redelijk afgemat voor de partij tegen Soderling en Murray straks. Jammer dat ie eerst nog tegen PHM moet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benne wint, goed nieuws voor mij. Hopelijk sleept Kamke er nog een 4e set uit.
Reply
Kamke 3 sp's!!!
Reply
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff weggewerkt
Reply
Kamke geeft het onnodig weg
Reply
En Nadal heeft weer ergens last van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Tsonga, als hij had gezegd dat hij van Duitse komaf is, had ik het ook geloofd. Ongelooflijk wat werkt die kerel zich altijd met pijn en moiete door alle GS's heen.
Reply
Dat is zeker mentaal, die jongen is echt ijzersterk mentaal. Jammer dat er van tevoren niet meer bekend was over z'n rug, anders had ik hem zeker genomen met die loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Pff, klote zeg. Hoe speelde ie, Andre?
Ik heb het gezien vanaf de tie-break in set 1 t/m de tie-break in set 3. Allebei waren ze op eigen service totaal niet in problemen. Het ging dus om de tie-breaks en die waren slecht van de Bakker, hoewel het steeds om 2 punten ging. Hij kreeg kansen op de service van Mathieu die in de tie-breaks vooral 2e services sloeg, maar daarop speelde hij veel te voorzichtig waardoor het initiatief bij Mathieu bleef. Op eigen service was hij op een paar punten niet nauwkeurig genoeg en in set 2 produceerde hij 2 enorme afzwaaiers.
Dus: Hoewel ze elkaar nauwelijks ontliepen was het logisch dat Mathieu won, want die nam meer het initiatief in de tie-breaks.
Reply
Ik zat te denken dat Murray moet opschieten, maar als het donker wordt kan het dak natuurlijk dicht.
Reply
TB bij troef Malisse tegen angstgegner Querrey. 't zal wel weer mis gaan. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
malisje wint iig de 1e set =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
pfff, nadal wordt opnieuw behandeld.... Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal werd in de 4e ook behandeld, waarna hij meteen 3 supergames speelde. ik neem 't niet al te serieus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oke Malisse. Het is idd voor enkelen onder ons een troef, had verwacht dat ie vaker gekozen zou worden
Reply
Petje en Malisse beide een snelle game. breaken nu!

Mixed 1 van de Bryans nou gewoon met good old Lindsay Davenport?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nadal werd in de 4e ook behandeld, waarna hij meteen 3 supergames speelde. ik neem 't niet al te serieus.

voor deze pot niet, maar voor de kwartfinale moet hij wel topfit zijn.

malisse nu ook behandeling...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
malisse pakt de 4e set na een paar prachtige punten =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: