The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:ik vind het toch echt ongelooflijk hoe die neuzen dat voor elkaar krijgen. hij is talentvol, maar heeft internationaal weinig gepresteerd. de laatste pot van oranje was hij echt slecht, maar dat lijkt meer een incident.

maar na bijbal 18 mio, nu ook hij? echt veel te veel. hoewel het bij bijbal schrijnerder was dan het bij hem zal zijn.

18 mio is wel erg veel, aan de andere kant is het een talentvolle verdediger die volgens velen een zeer grote toekomst wordt voorspeld. Aanvallende backs zijn helemaal hip op dit moment, en de echt goede (Maico, Dani Alves etc.) worden toch al wat ouder dus snap wel dat ze naar jonge talenten kijken. Ben benieuwd of Ajax zijn 22 mio krijgt en zo ja, wie er dan rechtsback moet gaan spelen in de Arena (Boularouz?)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:18 mio is wel erg veel, aan de andere kant is het een talentvolle verdediger die volgens velen een zeer grote toekomst wordt voorspeld. Aanvallende backs zijn helemaal hip op dit moment, en de echt goede (Maico, Dani Alves etc.) worden toch al wat ouder dus snap wel dat ze naar jonge talenten kijken. Ben benieuwd of Ajax zijn 22 mio krijgt en zo ja, wie er dan rechtsback moet gaan spelen in de Arena (Boularouz?)

blind komt er dan in lijkt me.

spelers van ajakkes worden altijd meteen gehyped en hoe je het ook wendt of keert: dat helpt ajakkes wel. het is ook niet echt concreet, want je kan een toekomst inkleuren en dat gebeurt kennelijk ook.

ik bedoel, de vrij van feyenoord heeft ook toekomst, maar ik geloof dat hij ooit 18 mio op zal brengen.

stekelenburg was echt niet de meest talentvolle keeper uit zijn lichting. er waren er zat die even goed waren. maar hij is eigenlijk zelden afgebrand en altijd in de media als enige opvolger van sar gepresenteerd. wat mij betreft vnl omdat hij bij ajakkes zit. en hij doet het nu goed hoor, daar gaat het niet om, maar ik denk toch dat ook andere keepers, bv vorm, in die rol hadden kunnen groeien.
Reply
Naar alle waarschijnlijk wordt vandaag de transfer van El-Akchaoui naar SC Heerenveen beklonken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
18 miljoen voor vd Wiel en Blind terug, lijkt me een zeer goeie deal! Blind kan ook weer uitgroeien tot een hele beste.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dan hoop ik toch wel Anita op rechts en Blind op links.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
PSV laat Marcellis gaan en koopt Marcelo voor 2.5 mio, ik snap dat niet hoor. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/136446/PSV_en_Wisla_Krakow_akkoord_over_Marcelo.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... rcelo.html</a><!-- m -->
Reply
Overdune Wrote:PSV laat Marcellis gaan en koopt Marcelo voor 2.5 mio, ik snap dat niet hoor. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/136446/PSV_en_Wisla_Krakow_akkoord_over_Marcelo.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... rcelo.html</a><!-- m -->

Hiermee bespaart PSV enorm op de shirtbedrukking, scheelt toch 2 letters..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Overdune Wrote:PSV laat Marcellis gaan en koopt Marcelo voor 2.5 mio, ik snap dat niet hoor. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/136446/PSV_en_Wisla_Krakow_akkoord_over_Marcelo.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... rcelo.html</a><!-- m -->

Rutten wil lange mannen in het cetrum. Had daarom nooit vertrouwen in Marcellis, Marcelo is wel zo'n boom. Type Douglas. Groot potentieel.
Reply
Waarschijnlijk de nieuwe spits van Feyenoord:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fcdinamo.ru/players.php?id=117&act=info&lang=eng">http://www.fcdinamo.ru/players.php?id=1 ... o&lang=eng</a><!-- m -->

Smol Fedorov. Zijn broer kan heul goed tennissen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Santti Kolk naar Union Berlin en Berg waarschijnlijk nieuwe spits PSV, huurbasis van HSV...
Velthuizen waarschijnlijk naar West Ham
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vd Wiel naar bayern?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Vd Wiel naar bayern?

Ze hebben daar die Lahm toch al lopen :S
Reply
waarom is biobak nielsen eigenlijk weg bij heerenveen?

ik weet nog dat mukkus daar 2 jaar geleden 430 mio voor wilde hebben toen de media vertelden dat feyenoord belangstelling had.
Reply
Bak Nielsen heeft na zijn enkelbreuk nooit meer het niveau gehaald van zijn eerste contractjaar bij Heerenveen.
Hij gaat terug naar zijn oude club, waar hij een 5-jarig contract tekent met de toezegging dat hij daarna kan toetreden tot de technische staf.
Is afgelopen zomer ook geopereerd aan zijn enkel, waarbij de enkelschroef verwijderd is, waar hij nog last van had. Heeft dus de complete voorbereiding gemist, vanwege die revalidatie en het zou moeilijk worden om je dan weer terug in de basis te vechten. Kruiswijk en Breuer staan boven hem in de rangorde en Kopic heeft een verschrikkelijk sterke indruk gemaakt. Kortom: Bak Nielsen heeft eieren voor zijn geld gekozen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Deco kiest ook voor de roots, naar Fluminense
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
feyenoord dacht aan vennegoor maar die wil niet schijnt.

was wel leuk geweest.
Reply
waf Wrote:feyenoord dacht aan vennegoor maar die wil niet schijnt.

was wel leuk geweest.

Koevermans vind ik beter bij Feyenoord passen. Goede overwinning op Utrecht btw....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Andre O. komt eindelijk thuis.... Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Andre O. komt eindelijk thuis.... Undecided

Mooi! Goede 'aankoop'! Snap echt niet dat PSV hem laat gaan.

27-2-2011 PSV-Ajax 0-1 Ooijer
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Op basis van WK wedstrijd tegen Bra een goede aankoop. Als zijn seizoen vorig de graadmeter zou moeten zijn dan heb ik mijn ernstige twijfels. Ben benieuwd! Wel leuk voor hemzelf dat ie er nog minimaal een jaar aan vast kan plakken bij een aansprekende club.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Op basis van WK wedstrijd tegen Bra een goede aankoop. Als zijn seizoen vorig de graadmeter zou moeten zijn dan heb ik mijn ernstige twijfels. Ben benieuwd! Wel leuk voor hemzelf dat ie er nog minimaal een jaar aan vast kan plakken bij een aansprekende club.


Ga toch weg! Ooijer op zich is niet zo erg voor een jaartje. Maar als je Oleguer en Wielaart al hebt (wat ook stand ins zijn) dan blijkt maar weer eens dat Ajax een dom beleid voert zonder enige know how. Denk dat Mounir het wel prettig vindt, dan heeft ie wel wat tegenstand als er een partij tegen de reserves wordt gespeeld. Maar das ook het enige voordeel.
Ik heb een droom.
Reply
Ook wel een mooie revanche voor hem, hoewel ik me afvraag hoeveel hij gaat spelen als Vertonghen weer terug is (die is blessé toch?).
Reply
Is toch altijd wel grappig. Als Ooijer naar Ajax gaat vinden de psv-ers en feijenoorders het niks en als Wielaert naar Feijenoord zou gaan vindt de rest het weer niks en als Bruggink bij PSV komt zeggen de ajaxieden dat het niks meer is. Alleen maar goed als ze bij je eigen cluppie komen en anders zal het wel niks worden. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ben PSV'er. Wink Ik gun het hem wel, hoewel ik dus twijfel of het wat wordt.
Reply
Ik denk dat het echt voor noodgevallen is, zoals op het WK. Toch wat meer ervaring bij de jonge groep. Ik denk dat hij de 10 wedstrijden ook niet zal halen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Is toch altijd wel grappig. Als Ooijer naar Ajax gaat vinden de psv-ers en feijenoorders het niks en als Wielaert naar Feijenoord zou gaan vindt de rest het weer niks en als Bruggink bij PSV komt zeggen de ajaxieden dat het niks meer is. Alleen maar goed als ze bij je eigen cluppie komen en anders zal het wel niks worden. :lol: :lol:

welke feyenoorder zeggen dat dan? je zit weer je eigen waarheid te maken.

ik vind dat je er geen buil aan kunt vallen. kan nog prima mee, en ik twijfel of dat ook voor oleguer en wielaert geldt.
Reply
Overdune Wrote:Ook wel een mooie revanche voor hem, hoewel ik me afvraag hoeveel hij gaat spelen als Vertonghen weer terug is (die is blessé toch?).

ik dacht dat hij geschorst was voor zijn treurige kakkerlakken uitlating.
Reply
waf Wrote:
Overdune Wrote:Ook wel een mooie revanche voor hem, hoewel ik me afvraag hoeveel hij gaat spelen als Vertonghen weer terug is (die is blessé toch?).

ik dacht dat hij geschorst was voor zijn treurige kakkerlakken uitlating.

Die mag zaterdag weer meedoen want die fruitschaal telde mee met zijn 2 wedstrijden schorsing. Ik als PSV'er gun het Ooijer ook van harte trouwens. Laat hem voor die paar wedstrijden nog maar lekker een flink jaarsalaris uit de 'vette' ajaxruif verdienen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:
kuiper Wrote:Is toch altijd wel grappig. Als Ooijer naar Ajax gaat vinden de psv-ers en feijenoorders het niks en als Wielaert naar Feijenoord zou gaan vindt de rest het weer niks en als Bruggink bij PSV komt zeggen de ajaxieden dat het niks meer is. Alleen maar goed als ze bij je eigen cluppie komen en anders zal het wel niks worden. :lol: :lol:

welke feyenoorder zeggen dat dan? je zit weer je eigen waarheid te maken.

ik vind dat je er geen buil aan kunt vallen. kan nog prima mee, en ik twijfel of dat ook voor oleguer en wielaert geldt.

Ik kreeg gelijk al 2 sms-jes van "feijenoord-vrienden", maar dat maakt niet uit. Beetje sarren naar elkaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Volgens mijw as ie gratis, niet? prima in dat geval, als salaris oke is.
Maar echt voor een invalrol.
Wielaerd telt niet meer mee, Oleguer daarentegen speelt best aardig de laatste weken, maar mist wel een goeie pass.
Ik denk dat ie erg weinig minuten krijgt, maar als hij nodig is, is t natuurlijk fijna als je m hebt.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: