03-06-2010, 09:56 AM
Haase verslaat ook nummer één geplaatst Florian Mayer, 7-5 6-4. =D> Nu tegen Kindlmann, daarna evt tegen de winnaar van Reister-Kukushkin voor een plek in de finale.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nederlanders op de tour
|
03-06-2010, 09:56 AM
Haase verslaat ook nummer één geplaatst Florian Mayer, 7-5 6-4. =D> Nu tegen Kindlmann, daarna evt tegen de winnaar van Reister-Kukushkin voor een plek in de finale.
04-06-2010, 01:33 PM
Hele partij net van Haase gevolgd. Wint 6-4 6-2 van Kindlmann en speelt morgen de halve finale !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
04-06-2010, 01:52 PM
Tegenstander is waarschijnlijk Julian Reister, hij leidt met 76 en 32 (break) tegen Kukushkin
04-06-2010, 01:53 PM
Dat wordt nog lastig, hij stond lekker te ballen op RG.
04-06-2010, 01:54 PM
Break Kukushkin nadat Reister 40-15 voor stond
04-06-2010, 02:25 PM
Het is uiteindelijk toch Reister geworden die in 2 TB sets wint. Goede kans voor Robin morgen!
06-06-2010, 12:25 PM
Krajicek speelt momenteel in de 2e qualy ronde van Birmingham tegen de Canadese Rebecca Marino. Die groet slaat in 3 serve games 6 aces 8-[
06-06-2010, 12:27 PM
Stille Wrote:Het is uiteindelijk toch Reister geworden die in 2 TB sets wint. Goede kans voor Robin morgen! Haase wint ook van Reister en staat tegen Kamke in de finale. Eitje!
06-06-2010, 02:33 PM
Stille Wrote:Krajicek speelt momenteel in de 2e qualy ronde van Birmingham tegen de Canadese Rebecca Marino. Die groet slaat in 3 serve games 6 aces 8-[ Ze wint 6-3 6-4. =D>
06-06-2010, 03:13 PM
Haase wint 6-4 6-2 van Kamke. Klasse hoor! Super!
06-06-2010, 03:14 PM
Keurig, dat is de eerste Robin met een titel van vandaag!
06-06-2010, 03:24 PM
Hij zal naar rond de 150 stijgen, nog een puntje of 200 om weer top 100 te staan. Na Wimbledon was mijn voorspelling begin van het jaar, dat zal hem niet gaan lukken. Eind van het jaar dat lijkt me wel goed mogelijk.
06-06-2010, 05:44 PM
Zijn goede pot tegen Almagro dus een mooi vervolg kunnen geven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
06-06-2010, 05:54 PM
Thiemo speelt morgen rond 14 uur op Court 1
06-06-2010, 05:57 PM
Bedankt, Stille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-06-2010, 06:48 PM
_Tampie Wrote:Hij zal naar rond de 150 stijgen, nog een puntje of 200 om weer top 100 te staan. Na Wimbledon was mijn voorspelling begin van het jaar, dat zal hem niet gaan lukken. Eind van het jaar dat lijkt me wel goed mogelijk. Denk het ook. Hij is echt goed bezig. Tegen Almagro maakte hij indruk, vijf zeges in Duitsland zonder setverlies is indrukwekkend. Komende week in Lugano(85K) tegen Starace(2).
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
06-06-2010, 08:57 PM
Het gekke is toch wel dat ie het op gravel zoveel beter doet dan op HC. Hij zei zelf dat zijn foutjes dan minder snel afgestraft worden. Hij maakt die foutjes dus nog wel. Wellicht is het ook nog beter voor z'n knie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-06-2010, 08:59 PM
Yep, hoewel hij in het verleden ook wel wat mooie potjes op gras heeft gespeeld natuurlijk. Dat moet nu in Rosmalen en Wimbledon, en zeker in het eerste toernooi is met een goede loting wel iets te halen natuurlijk. Ben benieuwd.
11-07-2010, 01:39 PM
Schoorel staat ze weer aardig te raken in de finale =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.siemens-open.nl/item/siemens-open/190/live-video-centre-court.html">http://www.siemens-open.nl/item/siemens ... court.html</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-07-2010, 01:48 PM
Schoorel mist 3 sp bij 5-4* en wordt dan bij 5-5 zelf gebroken door een paar foutjes
Erg veel potentie heeft hij zeg. Gremelmayr kan niks anders dan verdedigen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-07-2010, 02:15 PM
2e set tankt hij volledig weg...jammer.
mentaal zwak.
12-07-2010, 11:22 AM
Nieuwe ranking is er : Schoorel pakt 88 plaatsen winst!!! en gaat nu naar 202 is nu de 4e Nederlander op de lijst:
41 thiemo, 143 robin, 149 igor, 202 thomas, 228 jesse, 259 matwe
12-07-2010, 11:34 AM
buurs Wrote:2e set tankt hij volledig weg...jammer. Buurs, die jongen heeft de afgelopen 4 weken alles gespeeld. 3 future finales en nu in scheveningen weer finale. Heeft niets met mentaal zwak of tanken te maken. Die jongen is gewoon oververmoeid en gaat nu een week uitrusten van zijn inspanningen
03-08-2010, 09:44 AM
_Tampie Wrote:Ad Wim Wrote:Dat is wel heel hoog gegrepen. Eerst maar eens kijken hoe ie het tegen een top 20-speler als Monaco doet. Ik denk dat ie dit jaar wel top 40 haalt, maar eind van het jaar weer een stuk zakt richting plek 75 ongeveer. Maar dat zou prima zijn voor zijn eerste echte jaar op de tour. Top nu toe aardig op schema, zijn career high van 40 bereikt, nu gaat hij de komende weken de punten van de challengers van vorig jaar inleveren. Dat zijn er nog 225, hij was er al 75 kwijt deze maandag. Als hij niets meer haalt dit jaar verliest hij van zijn huidige 940 punten nog 285 (eigenlijk 305 maar hij heeft er alweer 20 op zak deze week), en zijn ondergrens voor dit jaar is dus ongeveer positie 80. Omhoog kijken behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden, met deze week Washington en dan 2 TMS toernooien en de US Open voor de boeg. HC is niet zijn beste ondergrond, maar wie weet is hij tot een goede run in staat. Vooral bij TMS en US Open kan het hard aantikken. Eindejaar 50-60, zoals ik inschatte, lijkt me het minimaal haalbare. Gezien de huidige situatie zou een plek buiten de top 50 toch een beetje tegenvallen.
03-08-2010, 09:47 AM
Prima overwinning alvast op Lacko gisteren.
Maar ik let deze weken voornamelijk op Schoorel, die is inmiddels de top 200 binnen.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|