Threads: 76
Quote:Ajax-hooligans massaal naar AA Gent-Feyenoord
Ajax-aanhangers. FOTO PRO SHOTS
ROTTERDAM - Hooligans roepen op de supportersite van de harde kern van Ajax, afca.nl, massaal op om naar de Europa League-wedstrijd tussen AA Gent en Feyenoord af te reizen om een 'ouwe bondgenoot' te steunen. Gisteren werd bekend dat de Rotterdammers met supporters naar België mogen afreizen.
De verkoop van de kaarten in het Jules Ottenstadion in Gent is vrij, waardoor een ieder een ticket kan bemachtigen. De kans is aanwezig dat ook vele Feyenoord-fans en/of -hooligans in het thuisvak zullen kunnen zitten, wat tot grote problemen zou kunnen leiden.
De Rotterdamse club is na overleg met de Belgische vereniging en politie uit beide landen tot duizend kaarten gekomen voor Feyenoord-uitsupporters tijdens het duel op 26 augustus in België.
Been dolblij met uitsupporters
Mario Been is dolblij dat Feyenoord in de Europa League-confrontatie met AA Gent gesteund kan worden door de eigen supporters. De trainer gaat er vanuit dat zij zich gedragen. ,,Feyenoord kan zich geen wanordelijkheden meer veroorloven, dat zal iedereen beseffen."
,,Ik ben heel blij met de aanwezigheid van onze supporters", zegt Been in het AD. ,,De ontmoeting met Gent is erg belangrijk voor ons. Ik reken er ook op dat iedereen zich voorbeeldig zal gedragen."
Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging, beseft dat er in of op de weg naar Gent nÃÂets fout mag gaan gezien het gewelddadige verleden van de Feyenoord-fans in Europa. ,,Als het nu fout gaat, is Europees voetbal voorlopig voorbij. Het zou eeuwig zonde zijn als een paar mafketels zorgt dat Feyenoord toch uit het toernooi vliegt."
De Feyenoord-aanhangers moeten met een verplichte, zogenaamde 'bus-combi' naar België reizen. De problemen die de afgelopen jaren ontstonden in onder andere Nancy en Coruña ontstonden vaak door supporters met een stadionverbod, die via een omweg erin slaagden om een Europese uitwedstrijden te bezoeken. (RED)
tering ajakkessieden. ik weet niet of die malloten gaan, maar weer zo'n oproep. net als bij de bekerfinale, lekker laf vanachter je computer stemming maken. gloryhunters en lafaards, je zal fan van die club zijn zeg....
Threads: 328
Yep en daarom worden zo ook zo gehaat in Nederland!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 208
Is niet club gebonden en imo te makkelijk om het zo te stellen zoals jij doet. Zijn gewoon randdebielen die een club (in dit geval Ajax) misbruiken om met weinig risico te rellen. Geven wrs geen reet om voetbal / of 'hun' club. Hup voetbalwet!
Ik weet bijna zeker dat wanneer het andersom geweest zou zijn er ook een aantal idioten uit naam van Fey een soortgelijke actie zouden uithalen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ekslem Wrote:Is niet club gebonden en imo te makkelijk om het zo te stellen zoals jij doet. Zijn gewoon randdebielen die een club (in dit geval Ajax) misbruiken om met weinig risico te rellen. Geven wrs geen reet om voetbal / of 'hun' club. Hup voetbalwet!
Ik weet bijna zeker dat wanneer het andersom geweest zou zijn er ook een aantal idioten uit naam van Fey een soortgelijke actie zouden uithalen.
nou, geef dan maar eens een voorbeeld van zo'n actie. dit soort laffe internetterreur is tot op heden altijd afkomstig van de neuzen. ik noem de bekerfinale niet voor niets als voorbeeld. ze weten natuurlijk ook dat feyenoord op het randje van de afgrond staat. en dat in combinatie met het verbod op uitsupporters in de competitie.
ze gaan niet en ze zitten alleen maar te stangen en dat leidt alleen tot meer agressie.
als feyenoordhooligans dit zouden doen zou ik het ook afkeuren trouwens, maar het ligt niet echt voor de hand, want die staan niet bekend om dit soort laffe operaties. van ajakkeshooligans/fans zijn tal van voorbeelden van laf gedrag te noemen.
wel vind ik het weer vreemd dat er gewoon vrije verkoop is voor die wedstrijd, maar gent zal wss zeggen: kan ik het helpen dat we tegen een ploeg moeten die op scherp staat.
nou ja, hopen dat het goed gaat en dat men zich gedraagt. de politie zal iig niet zo gespannen reageren als in nancy.
Threads: 1
Het zou natuurlijk geweldig zijn om op deze manier de kakkerlakken wat broodnodige inkomsten te ontnemen. Even een zak frieten in een Belgisch vak gooien, reactie van de Gent supporters en hup, de beer is los.
Eigenlijk zou de KNVB moeten weigeren de kakkerlakkenclub in te schrijven voor Europees voetbal, we willen graag een positieve bijdrage van nederlandse clubs in de Europa League en dan moeten we zeker niet die treurmuizen uit die stinkstad aan de Maas de grens over sturen.
Gaat goed komen in Gent
Threads: 21
Wat post die zielige Duggary hier tegenwoordig onder een andere naam dan? Treurmuis.
Dat afca.nl, wordt dat beheerd door die jongetjes met de blote buiken en die beugeltjes op vak 410? Dan maak ik me niet zo druk. Die kunnen toch niet in Gent komen, OV is nog niet geldig op de die dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 131
centre court Wrote:Wat post die zielige Duggary hier tegenwoordig onder een andere naam dan? Treurmuis.
Dat afca.nl, wordt dat beheerd door die jongetjes met de blote buiken en die beugeltjes op vak 410? Dan maak ik me niet zo druk. Die kunnen toch niet in Gent komen, OV is nog niet geldig op de die dag.
Krijg je op het (V)MBO tegenwoordig ook al een OV?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 166
Ik hoop maar twee dingen, dat het eindelijk een keer rustig verloopt met feijenoord over de grens en dat ze ook verder komen. Nederland moet dit jaar zijn slag slaan met punten pakken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 103
waf Wrote:Quote:Ajax-hooligans massaal naar AA Gent-Feyenoord
ROTTERDAM - Hooligans roepen op de supportersite van de harde kern van Ajax, afca.nl, massaal op om naar de Europa League-wedstrijd tussen AA Gent en Feyenoord af te reizen om een 'ouwe bondgenoot' te steunen. Gisteren werd bekend dat de Rotterdammers met supporters naar België mogen afreizen.
De verkoop van de kaarten in het Jules Ottenstadion in Gent is vrij, waardoor een ieder een ticket kan bemachtigen. De kans is aanwezig dat ook vele Feyenoord-fans en/of -hooligans in het thuisvak zullen kunnen zitten, wat tot grote problemen zou kunnen leiden.
De Rotterdamse club is na overleg met de Belgische vereniging en politie uit beide landen tot duizend kaarten gekomen voor Feyenoord-uitsupporters tijdens het duel op 26 augustus in België.
Mario Been is dolblij dat Feyenoord in de Europa League-confrontatie met AA Gent gesteund kan worden door de eigen supporters. De trainer gaat er vanuit dat zij zich gedragen. ,,Feyenoord kan zich geen wanordelijkheden meer veroorloven, dat zal iedereen beseffen."
,,Ik ben heel blij met de aanwezigheid van onze supporters", zegt Been in het AD. ,,De ontmoeting met Gent is erg belangrijk voor ons. Ik reken er ook op dat iedereen zich voorbeeldig zal gedragen."
Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging, beseft dat er in of op de weg naar Gent nÃÂets fout mag gaan gezien het gewelddadige verleden van de Feyenoord-fans in Europa. ,,Als het nu fout gaat, is Europees voetbal voorlopig voorbij. Het zou eeuwig zonde zijn als een paar mafketels zorgt dat Feyenoord toch uit het toernooi vliegt."
De Feyenoord-aanhangers moeten met een verplichte, zogenaamde 'bus-combi' naar België reizen. De problemen die de afgelopen jaren ontstonden in onder andere Nancy en Coruña ontstonden vaak door supporters met een stadionverbod, die via een omweg erin slaagden om een Europese uitwedstrijden te bezoeken. (RED)
tering ajakkessieden. ik weet niet of die malloten gaan, maar weer zo'n oproep. net als bij de bekerfinale, lekker laf vanachter je computer stemming maken. gloryhunters en lafaards, je zal fan van die club zijn zeg....
Ja, want die hebben vast een andere mening dan jij hierover :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:waf Wrote:Quote:Ajax-hooligans massaal naar AA Gent-Feyenoord
zeg ik dat dan? :roll: :roll:
Threads: 27
Er is helemaal geen vrij verkoop, dat is nog het mooiste! AD neemt het weer mooi over, sukkels.
Threads: 21
Dat leek me ook al erg stug, de tijd dat je in Nancy pak 'm beet 200 losse kaarten kon kopen in elke willekeurige supermarkt is hopelijk voorbij. En wij weten allemaal dat als dit soort lieden plannen hebben om af te reizen naar Gent dat ze dat nooit op hun website zullen plaatsen. Als de geletraaf dit soort sensatie verhalen plaatst kan ik 't nog snappen, 't AD moet zich hier natuurlijk niet voor lenen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 12
Fabian Wrote:Er is helemaal geen vrij verkoop, dat is nog het mooiste! AD neemt het weer mooi over, sukkels. :^o
Quote:De vrije verkoop van tickets start op vrijdag 20/08/2010 om 10u00.
bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.aagent.be/">http://www.aagent.be/</a><!-- m -->
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 103
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:waf Wrote:Quote:Ajax-hooligans massaal naar AA Gent-Feyenoord
ROTTERDAM - .............................n. (RED)
zeg ik dat dan? :roll: :roll:
Zo kwam het over. Het erge is dat de buitenwacht dit soort mensen ziet als fans van een club (als het tenminste niet over je eigen club gaat, want dan zijn het opeens wel gewoon relschoppers)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 208
Idd, die idioten gebruiken (lees misbruiken) een club om hun grootste hobby uit oefenen (rellen/zieken/knokken/etc etc) om dat ze op deze manier (in NL) een 'vrijbrief' hebben. Erg wordt zo soft tegen opgetreden. Nogmaals, hup voetbalwet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Bredanaar Wrote:Fabian Wrote:Er is helemaal geen vrij verkoop, dat is nog het mooiste! AD neemt het weer mooi over, sukkels. :^o
bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.aagent.be/">http://www.aagent.be/</a><!-- m -->
Ben jij nou echt zo dom , kijk anders nog echt even GOED op die site.
Threads: 24
Fabian Wrote:Bredanaar Wrote:Fabian Wrote:Er is helemaal geen vrij verkoop, dat is nog het mooiste! AD neemt het weer mooi over, sukkels. :^o
Ben jij nou echt zo dom , kijk anders nog echt even GOED op die site.
Laten we even helpen:
"AA Gent webiste Wrote:Reglementering ticketverkoop
Wegens veiligheidsoverwegingen wordt de verkoop voor de KAA Gent-vakken beperkt door een 1 op 1 verkoop voor abonnementhouders (dus 1 abonnement = 1 ticket tegen Feyenoord).
Voor niet-abonnementhouders gelden volgende regels: 1 op 1 verkoop per voorgelegde identiteitskaart voor:
personen die reeds bekend zijn in het systeem van KAA Gent (die dus al eerder tickets voor matchen van KAA Gent gekocht hebben)
OF
inwoners van de provincie Oost-Vlaanderen
In beide gevallen moet men zijn/haar identiteitskaart kunnen voorleggen. Geen identiteitskaart = geen ticket. In geval van twijfel behoudt de club zich het recht om de verkoop van een ticket te weigeren.
Dus enkel als de supporters eerder een wedstrijd van AA Gent hebben bezocht kunnen ze een kaart bemachtigen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Heeft geen zin Box die sukkel reageert nu toch niet meer.... :crazy:
Fabian Wrote:Heeft geen zin Box die sukkel reageert nu toch niet meer.... :crazy:
zeg fabiankerd, onzettende treurige supportunist op klapschaatsen,
jij bent nog altijd degene hier die dom is. dat je toevallig de site van aa gent wat beter leest dan bredanaar omdat dit soort supporterszaken ongeveer het enige is dat je wel begrijpt, maakt dat niet anders.
Threads: 1
zeg waf, waarom uit jij je zo denigrerend tegen iedereen die het waagt het niet met jou eens te zijn?
Aan je 8353 berichten te zien moet je al heel wat mensen tegen je in het harnas hebben gejaagd
Wat een enorm aantal trouwens, zit je in deeltijd ww
Cor Rupt Wrote:zeg waf, waarom uit jij je zo denigrerend tegen iedereen die het waagt het niet met jou eens te zijn?
Aan je 8353 berichten te zien moet je al heel wat mensen tegen je in het harnas hebben gejaagd
Wat een enorm aantal trouwens, zit je in deeltijd ww
vind je dat denigrerend? ik vind het een compliment.
jouw berichtengemiddelde is trouwens hoger, ontzettende blaaskaak. en dan moet je dat gemiddelde van die sufkut dugarry er nog bij optellen.
Threads: 60
De Cler doet mee.... :yellow:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
|