The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
2 mp bagh!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, nogal wiedes, CC, ze zijn pas weer een paar weken bezig op HC. Als je dan al een titel wint, tegen onder meer Roddick en Isner, en daarvoor ook al een en een finale, kun je absoluut niet om hem heen, zeker neit voor die prijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:GVD met Gulbis-Murray gaat de belangrijkste wedstrijd van de verkeerd, en nog wel met een 3e set TB. Zo zuur. Nu met Fish-Murray een QF tussen 2 gasten die iedereen heeft behalve ik, behoorlijk klote.
Heb je Fish niet?!

Ik snapte niet dat iedereen voor Fish ging. Op basis waarvan dan? Zijn zege op Roddick ruim een maand geleden? Verder toch ook niet veel gespeeld op HC de laatste maanden. En in een stukje met Verdasco, Simon, Berrer, Robredo, Gasquet en Youzhny voor mij absoluut niet de favoriet in dat stukje. Knap van hem dat hij 't wel redt.
Volg jij het tennis ook al niet meer? Atlanta gemist? Queens, Newport...

Jij neemt voor dit soort toernooien de grastoernooien ook nog even mee in je beslissingen? Undecided
In Newport was de hoogstgeplaatste speler waar hij van won trouwens Olli Rochus, nummer 65 van de wereld. =D>
Op Wimbledon verloor ie trouwens in 4 van Mayer. Top!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is helemaal over met Benneteau, toch zuur als je er zo dichtbij bent geweest.
Reply
Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:GVD met Gulbis-Murray gaat de belangrijkste wedstrijd van de verkeerd, en nog wel met een 3e set TB. Zo zuur. Nu met Fish-Murray een QF tussen 2 gasten die iedereen heeft behalve ik, behoorlijk klote.
Heb je Fish niet?!

Ik snapte niet dat iedereen voor Fish ging. Op basis waarvan dan? Zijn zege op Roddick ruim een maand geleden? Verder toch ook niet veel gespeeld op HC de laatste maanden. En in een stukje met Verdasco, Simon, Berrer, Robredo, Gasquet en Youzhny voor mij absoluut niet de favoriet in dat stukje. Knap van hem dat hij 't wel redt.
Volg jij het tennis ook al niet meer? Atlanta gemist? Queens, Newport...

Jij neemt voor dit soort toernooien de grastoernooien ook nog even mee in je beslissingen? Undecided
In Newport was de hoogstgeplaatste speler waar hij van won trouwens Olli Rochus, nummer 65 van de wereld. =D>
Op Wimbledon verloor ie trouwens in 4 van Mayer. Top!

Ik vind het helemaal niet gek om grastoernooien mee te nemen als er op supersnel HC gespeeld wordt nee.....
Reply
En dan nog, ze zijn net een paar weken bezig op HC en hij heeft gewoon al een toernooi gewonnen. Hoe kun je dan zeggen dat hij weinig heeft laten zien?! En zeggen dat ie de laatste maanden niks op HC heeft laten zien, is hetzelfde als in oktober zeggen dat Nadal al tijden niks heeft laten zien op gravel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor 't leuk breakt Benne nog even terug.
Reply
Lekker Marcos =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop, daar gaat 19x gekozen voor 90 punten! Ik ben weg, hup Soderling en Beest voor straks!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.

Hoho CC, Ad vraagt op een suggestieve manier of je hem niet hebt, maar vervolgens ging het om de argumentatie waarom, en dat wordt weerlegd. De uitslagen geven je inderdaad ongelijk, maar die zijn in lijn met de laatste maanden.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.
Je lacht ons uit omdat we grastoernooien mee in overweging nemen. En noemt alleen zijn slechte dingen en vergeet de rest. Geeft ons eigenlijk nergens gelijk waarom het compleet logisch is dat wij hem hebben, en dat jij blijkbaar over zijn resultaten heen gelezen hebt.
En ik was idd verbaasd dat iemand met jouw tactiek een dergelijke must-pick niet nam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.

Hoho CC, Ad vraagt op een suggestieve manier of je hem niet hebt, maar vervolgens ging het om de argumentatie waarom, en dat wordt weerlegd. De uitslagen geven je inderdaad ongelijk, maar die zijn in lijn met de laatste maanden.

Je kan zijn resultaten indrukwekkend vinden of niet, daarin geef ik gewoon mijn mening. En die grasresultaten meenemen zijn echt bullshit. Dat is 2 maanden geleden. Daarnaast weet iedereen die weleens getennist heeft dat gras en (snel) HC toch nog echt een wereld van verschil zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jazeker, maar qua vergelijk komt dat het dichtst bij.

Van de laatste 5 toernooien die hij speelde, haalde hij 3 maal de finale, en won hij er 2. Dan mag jij vinden dat dat niet on fire is, maar ik kan er niets anders van maken. Als je het gegooid zou hebben op mogelijke vermoeidheid had ik het nog kunnen begrijpen, nu vind ik je argumentatie ronduit zwak.
Reply
Waarom neem je dan berdych?
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.

Hoho CC, Ad vraagt op een suggestieve manier of je hem niet hebt, maar vervolgens ging het om de argumentatie waarom, en dat wordt weerlegd. De uitslagen geven je inderdaad ongelijk, maar die zijn in lijn met de laatste maanden.

Je kan zijn resultaten indrukwekkend vinden of niet, daarin geef ik gewoon mijn mening. En die grasresultaten meenemen zijn echt bullshit. Dat is 2 maanden geleden. Daarnaast weet iedereen die weleens getennist heeft dat gras en (snel) HC toch nog echt een wereld van verschil zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.
Je lacht ons uit omdat we grastoernooien mee in overweging nemen. En noemt alleen zijn slechte dingen en vergeet de rest. Geeft ons eigenlijk nergens gelijk waarom het compleet logisch is dat wij hem hebben, en dat jij blijkbaar over zijn resultaten heen gelezen hebt.
En ik was idd verbaasd dat iemand met jouw tactiek een dergelijke must-pick niet nam.

Ik geef mijn argumenten waarom ik hem niet heb genomen. Voor mij totaal niet de favoriet in een stukje met o.a. Simon, Youzhny, Verdasco, Gasquet enz. Dan dus voor mij ook geen mustpick. Dat jij nu vraagt, nu hij dat stukje toch heeft gewonnen, waarom ik hem niet heb zegt misschien meer over jou. Ik heb je er maandag of dinsdag niet over gehoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Los van de ondergrond van de laatste weken is ie dus gewoon onwijs in vorm en is us hc zijn beste ondergrond, dus vandaar een mustpick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ga ons even terecht wijzen terwijl jij hem deze week als een van de weinigen mist en hij al in de QF staat cry

En lees nog maar even meer voordat je stomme dingen gaat zeggen.

Ik wijs toch niemand terecht? Ik leg gewoon uit waarom ik Fish niet heb. Ook nog omdat jij, wel heel populair, vraagt of ik hem niet heb. Dat kun je volgens mij gewoon op de FTM pagina checken.
Nee achteraf lullen over spelers waar je ontzettend over hebt getwijfeld, toch maar niet neemt en 't dan helaas toch goed doen, dat kennen we nu wel. De uitslagen geven me ongelijk, maar ik heb geen moment getwijfeld om 'm te nemen. Het tegenovergestelde van Gloryhunten geloof ik.
Je lacht ons uit omdat we grastoernooien mee in overweging nemen. En noemt alleen zijn slechte dingen en vergeet de rest. Geeft ons eigenlijk nergens gelijk waarom het compleet logisch is dat wij hem hebben, en dat jij blijkbaar over zijn resultaten heen gelezen hebt.
En ik was idd verbaasd dat iemand met jouw tactiek een dergelijke must-pick niet nam.

Ik geef mijn argumenten waarom ik hem niet heb genomen. Voor mij totaal niet de favoriet in een stukje met o.a. Simon, Youzhny, Verdasco, Gasquet enz. Dan dus voor mij ook geen mustpick. Dat jij nu vraagt, nu hij dat stukje toch heeft gewonnen, waarom ik hem niet heb zegt misschien meer over jou. Ik heb je er maandag of dinsdag niet over gehoord.
Haha, al die gasten noemen boven fish, dan volg je het dus echt niet de laatste weken.

En denk je echt dat ik elke maandag of dinsdag alle teams ga doorkijken?! En die opmerking is sowieso zinloos, ik heb hem toch gewoon? En de reden waarom is jou inmiddels ook wel duidelijk neem ik aan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar gaat Fish. Zo'n finaleplek op Queens stelt dus ook niks voor...

Gelukkig had je de status van Queens op Wimbledon zelf ook al door. Zijn gewonnen ''challenger'' Newport was ie aan zijn stand verplicht. Deden daar uberhaupt serieuze spelers uit de top 50 mee?
Op Wimbledon zelf was 't 2e ronde exit... Tot zover zijn grasresulten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik geef het op. Je reageert toch op niks dat ik zeg.
Hou jij maar lekker vol dat je de juiste keuze hebt gemaakt op basis vafn de gegevens vooraf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar gaat Fish. Zo'n finaleplek op Queens stelt dus ook niks voor...

Gelukkig had je de status van Queens op Wimbledon zelf ook al door. Zijn gewonnen ''challenger'' Newport was ie aan zijn stand verplicht. Deden daar uberhaupt serieuze spelers uit de top 50 mee?
Op Wimbledon zelf was 't 2e ronde exit... Tot zover zijn grasresulten.

En dan nu nog even ingaan op de 3 finales in de laatste 5 ATP toernooien en het "heb ik iets gemist?"
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar gaat Fish. Zo'n finaleplek op Queens stelt dus ook niks voor...

Gelukkig had je de status van Queens op Wimbledon zelf ook al door. Zijn gewonnen ''challenger'' Newport was ie aan zijn stand verplicht. Deden daar uberhaupt serieuze spelers uit de top 50 mee?
Op Wimbledon zelf was 't 2e ronde exit... Tot zover zijn grasresulten.

En dan nu nog even ingaan op de 3 finales in de laatste 5 ATP toernooien en het "heb ik iets gemist?"

Ik ontken nergens dat ie 't het goed doet het laatste halfjaar. Ik vind die grasresultaten alleen niet zo relevant. Volgens mij heb ik hier al gezegd waarom. Hem hier kiezen op basis van zijn grasresultaten is hetzelfde als Almagro nemen op Wimbledon omdat ie een paar finales op graveltoernooitjes heeft gehaald.
En 2 van die 3 finales waren op gras een flinke tijd geleden. Die andere was een 250-toernooi op HC, nou dat is aardig. Gewonnen ook van Roddick, maar ik las hier ergens dat Roddick Pfeiffer heeft. Zal wel in die periode zijn geweest want ik merk er niet veel van deze week. Hij zegt ook dat ie zich weer lekker voelt. Vlot over gegaan wellicht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij vindt gras en gravel net zo dicht bij elkaar liggen als gras en snel HC?

En het gaat niet direct om de ondergrond, maar wel dat hij van de laatste 20 wedstrijden er 17 heeft gewonnen. Dat dat in jouw perceptie lang geleden is kan natuurlijk, maar hij kon nou eenmaal niet meer toernooien spelen in die tijd.
Reply
En als je dan ook nog gaat zeggen dat je Gasquet, Simon, Verdasco en Youzhny als grotere favoriet ziet in dat stuk (gewoon echt die 4 jongens ook, die allemaal al weken niks meer presteren, zeker niet op HC), tja, dan heb je echt de afgelopen weken niet gevolgd. Zeg dat dan gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs en Stille week! Oude tijden herleven! Nou Roger nu moet je effe het toernooi winnen. Dan ga ik van 17 naar 10 ofzo :-({|= (ik denk dat davydenko vandaag niet speelt Undecided ) Helaas kan ik het vanavond niet volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat het een Stille week zou worden was natuurlijk duidelijk nadat er vanaf maandag geklaagd werd over de meest onbeduidende potjes. Zo gaat het al jaren.
Reply
Undecided :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een drama. Ook troef Soderling er nog even uit in een 3e set TB. Knap van Roddick dat ie er ondanks zijn Pfeiffer toch gewoon staat in zo'n marathonpartij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik lees nu dat het zo'n beetje de meest lichte vorm van Pfeiffer is, en dat hij er bijna vanaf is. Toch had Soderling dit moeten winnen, dat is hij zo langzamerhand aan zijn stand verplicht.
Reply


Forum Jump: