26-08-2010, 05:39 PM
Het tennis gaat goed, nu het voetballen vanavond nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nederlanders op de tour
|
26-08-2010, 05:39 PM
Het tennis gaat goed, nu het voetballen vanavond nog
26-08-2010, 05:57 PM
Stille Wrote:Inmiddels staat Igor met 4-1 voor in de set tegen Brezac. Nu maar hopen dat het eens een dag droog blijft in New YorkZeg jij het maar, jij bent onze weerman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
26-08-2010, 05:57 PM
Stille Wrote:Het tennis gaat goed, nu het voetballen vanavond nogHet belangrijkste is gisteren al goed gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
26-08-2010, 06:25 PM
Ik kan wel alvast zeggen dat het volgende week prachtig zonnig weer wordt in New York =D>
26-08-2010, 06:43 PM
Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Het tennis gaat goed, nu het voetballen vanavond nogHet belangrijkste is gisteren al goed gegaan. Zeker, maar het zou toch wel prettig zijn als de clubs over een breed front goed zouden presteren. Vanavond hup alle NL-clubs.
26-08-2010, 06:48 PM
Sowieso altijd hup alle Nederlandse clubs in Europa, maar twee clubs in de CL is ook wel weer eens leuk. En AZ en PSV gaan toch wel door, alleen hopen op Feyenoord.
Wat een loting trouwens voor Ajax, pfff...
26-08-2010, 07:11 PM
Beiden hebben beroerd geloot trouwens, ik vind alleen dat Ajax nog enigszins geluk heeft met AC Milan als pot 1 tegenstander, maar dat wordt ruimschoots weggecompenseerd door de pech in de andere 2 potten. Twente mag blij zijn met alles meer dan 1 punt imo.
26-08-2010, 07:12 PM
Ad Wim Wrote:Sowieso altijd hup alle Nederlandse clubs in Europa, maar twee clubs in de CL is ook wel weer eens leuk. En AZ en PSV gaan toch wel door, alleen hopen op Feyenoord. Utrecht heeft ook nog wel een kansje, zou toch mooi zijn als alle clubs het redden.
26-08-2010, 07:15 PM
Milan is al een tijd over the hill, daar hoeft Ajax echt niet bang voor te zijn. Auxerre is wel een lastige kant. Spelen mega verdedigend en levensgevaarlijk op de counter. Ajax kan het echt gaan redden. Twente wordt idd een lastig verhaal maar zowel Bremen als Spurs zijn verdedigend kwetsbaar.
Hup Holland!
26-08-2010, 07:21 PM
Maar als Milan Zlatan gaat halen...
Ajax is drama tegen Italiaanse tegenstanders, maar als je Milan een keer wilt pakken, moet het nu. Real met Mourinho lijkt me onmogelijk en dan ook nog zo'n tyfusploeg als 4e, waardoor het nog lastig wordt om te overwinteren.
26-08-2010, 07:31 PM
ha ha, jullie denken toch niet echt dat ajax kans heeft :lol:
de nederlandse clubs kun je in 1 adem noemen met auxerre, basel, cluj etc. eindelijk een keer weer 2 clubs in de cl met 2 geweldige lotingen! wij willen mooie wedstrijden zien en dat gaat nu sinds lange tijd weer een keer gebeuren. of wil je graag dat ze tegen clubs als luik spelen...ook dan komen we tekort. dus genieten van deze tegenstanders!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
26-08-2010, 07:35 PM
Wat een drol ben en blijf je toch ook zeg. Jij was toch fan van Ajax? Typisch zo'n provinciaalse gloryhunter. Rot op joh, met je mooie wedstrijden en vergelijkingen met die kutclubs. We zijn geen Twente, ga lekker daarvoor gloryhunten joh.
26-08-2010, 07:45 PM
ik ben nog steeds voor ajax! Maar je moet wel weten waar het nederlandse voetbal op dit moment staat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
26-08-2010, 07:47 PM
precies! het nederlandse voetbal is namelijk echt niet in staat om een fenomenale ploeg als dynamo kiev te verslaan adje! begrijp dat dan.
26-08-2010, 07:52 PM
hoe lang was het geleden?
26-08-2010, 07:59 PM
buurs Wrote:hoe lang was het geleden?Juist daarom is je post tenenkrommend.
27-08-2010, 12:23 PM
Ergens ben ik het zowaar wel met Buurs eens. Nederlandse clubs zijn weggezakt in vergelijking met een jaar of 10-15 geleden, en soms lijkt het net of we denken dat we nog steeds Europese top zijn. Toch denk ik dat we nog steeds boven het niveau Basel/Cluj/Luik zitten, maar dat zowel Twente als Ajax 3 ploegen hebben getroffen die sterker zijn, en dus allebei de clubs de grote underdog zijn.
Toch heeft Ajax ergens wel weer een kans, want Milan is echt zoveel niet meer, Real presteert de laatste jaren eigenlijk ook niets en daar zie ik zelfs Mourinho geen team van maken en tegen Auxerre heeft Ajax zeker thuis een goede kans tegen.
27-08-2010, 12:35 PM
ik zie ajax minimaal 2 en maximaal 5 punten halen.
27-08-2010, 12:49 PM
Tuurlijk zijn we niet meer van het niveau 15 jaar geleden. Ik denk ook dat niemand verwacht dat een nederlandse club binnen afzienbare tijd nog de champions league pakt. De enige manier waarop dat nog mogelijk is, is er als een europese regelgeving komt wat betreft buitenlanders in het team denk ik.
Buurs doet echter alsof we blij moeten zijn met grote clubs omdat we sowieso niet door waren gegaan wat de loting ook was geweest en dat we toch voor spek en bonen mee doen. Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Als je kijkt dat in 2003 nog den kwart en in 2006 nog de 1/8 finale werd bereikt. PSV in 2005 de halve finale bereikte. Afgelopen 2/3 jaar was het vrij dramatisch natuurlijk maar dat betekent niet opeens dat de nederlandse clubs toeristen zijn. Maar goed dit zijn natuurlijk typische buurs uitspraken weer. Als ajax de eerste wedstrijd met 0-2 wint zegt hij waarschijnlijk dat ze favoriet zijn om de finale te halen.
27-08-2010, 01:25 PM
Precies, en zo bezien ben ik het zeker ook niet met Buurs eens. Tegen een hoop tegenstanders zou Ajax minimaal gelijkwaardig zijn geweest, en dat zou voor een échte Ajax supporter natuurlijk mooier zijn.
Ik denk overigens dat Ajax 8 punten haalt.
27-08-2010, 01:26 PM
mindlight Wrote:Precies, en zo bezien ben ik het zeker ook niet met Buurs eens. Tegen een hoop tegenstanders zou Ajax minimaal gelijkwaardig zijn geweest, en dat zou voor een échte Ajax supporter natuurlijk mooier zijn. 8 punten :lol: Reken maar even voor dan.
27-08-2010, 01:28 PM
Nee tussen 2 en 5 punten is een lekkere verwachting. Je lijkt Piet Paulisma wel met zijn: "De wind varieert tussen Zuiden tot Noord-Oosten, kracht 2 tot 7". Zeg dan gewoon niets.
8 punten kwam ik door Milan thuis 3 Auxerre thuis 3 Auxerre uit 1 Real thuis 1
27-08-2010, 01:31 PM
Ik vind het erg optimistisch.
Maximaal Auxerre thuis 3 Milan thuis 1 Auxerre uit 1 Minimaal Auxerre thuis 1 Milan thuis 1
27-08-2010, 01:32 PM
Tussen de buien door is het droog :wink:
27-08-2010, 01:33 PM
Het is optimistisch, maar niet al te vreemd als je kijkt naar wat Milan de laatste jaren op vreemde bodem presteert, als je kijkt naar het zeer onevenwichtige Real (maargoed, het surplus aan kwaliteit daar maakt het moeilijk), en Auxerre moet je thuis van winnen.
27-08-2010, 01:37 PM
Gaan jullie anders even naar het voetbaltopic :8:
Dit topic is voor Schoorel,Haase en Bakkert! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
27-08-2010, 01:40 PM
mindlight Wrote:Het is optimistisch, maar niet al te vreemd als je kijkt naar wat Milan de laatste jaren op vreemde bodem presteert, als je kijkt naar het zeer onevenwichtige Real (maargoed, het surplus aan kwaliteit daar maakt het moeilijk), en Auxerre moet je thuis van winnen. Milan wordt denk ik toch nog onderschat hier. en als je in de top 3/4 van Frankrijk eindigt, dat ben je in principe beter dan de nr. 2 van Nederland.
27-08-2010, 02:30 PM
Schoorel al 2 breaks voor 4-1 tegen Crugnola
Haase 4-2 voor tegen Di Mauro =D>
27-08-2010, 02:36 PM
mindlight Wrote:Nee tussen 2 en 5 punten is een lekkere verwachting. Je lijkt Piet Paulisma wel met zijn: "De wind varieert tussen Zuiden tot Noord-Oosten, kracht 2 tot 7". Zeg dan gewoon niets.Hier kan ik me prima in vinden, al denk ik best dat ze uit ook een punt kunnen halen in Milaan en Madrid, en kunnen winnen van Auxerre. Als het team blijft zoals het is en het straks weer zo gaat lopen als tweede helft vorig seizoen... Maar 8 vind ik een mooi gemiddelde, denk dat het daar niet meer dan 2 punten vanaf ligt.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|