The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Nederlanders op de tour
Trouwens een pool met Porto, Besiktas en CSKA Sofia is goed te doen \Big Grin/
Weet iemand trouwens waarom Aston Villa niet in de loting zat?

Hakkuh

By the way : Haase en Schoorel winnen beiden de 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
EN staan ook al weer een break in de 2e voor
Reply
Stille Wrote:Trouwens een pool met Porto, Besiktas en CSKA Sofia is goed te doen \Big Grin/
Weet iemand trouwens waarom Aston Villa niet in de loting zat?

Hakkuh

By the way : Haase en Schoorel winnen beiden de 1e set

als je thuis verliest met 2-3 lig je eruit he :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase - Di Mauro 6-3 3-0* 0-15
Schoorel - Crugnola 6-4 2-0* 0-15

:eten:
Reply
Ja balen dat ik niet geweest ben. Zou met een maat gaan maar de vlucht van BMI Baby was binnen een paar dagen te duur geworden. Maar lang leve internet waar ik de hele wedstrijd heb kunnen zien. Chaotische match!

Haase 6-3 3-0, Schoorel 6-4 2-0 \Big Grin/
Reply
Tsja, je moet eigenlijk gelijk boeken zodra je de datum weet, want die vluchten worden met de dag duurder aan het einde. Maar waarschijnlijk eerst even het resultaat in de thuiswedstrijd af willen wachten?
Reply
6-3 5-0 Haase Notworthy
Reply
Hoelang is het geleden dat we een Nederlandse finale in een challenger hadden en dus een winnaar en tegelijkerheid een zege in de ATP-tour? :8: :-({|=
Reply
mindlight Wrote:Tsja, je moet eigenlijk gelijk boeken zodra je de datum weet, want die vluchten worden met de dag duurder aan het einde. Maar waarschijnlijk eerst even het resultaat in de thuiswedstrijd af willen wachten?

Klopt en ik moest zeker weten dat ik kaarten voor uitvak had. Dat duurde een paar dagen en toen was het alweer 70 euro duurder bij BMI. Maar ja over 4 weken ga ik zelf weer een keertje naar Wenen. Jammer dat er geen bereisbare clubs bij zitten nu. Zo'n wedstrijd als vorig jaar bij HSV (met 9000 rapid fans) was echt te gaaf
Reply
Haggie Wrote:Hoelang is het geleden dat we een Nederlandse finale in een challenger hadden en dus een winnaar en tegelijkerheid een zege in de ATP-tour? :8: :-({|=

Voorlopig staat Schoorel nu een breakachter in de 3e Icon_evil
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:Hoelang is het geleden dat we een Nederlandse finale in een challenger hadden en dus een winnaar en tegelijkerheid een zege in de ATP-tour? :8: :-({|=

Voorlopig staat Schoorel nu een breakachter in de 3e Icon_evil

Challenger en ATP zege tegelijkertijd is ook goed :8:
Reply
Pijnlijk dit, Crugnola moet toch te doen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase stoomt inmiddels goed door en bereikt kwartfinales na 64 63 overwinning op een Italiaan (naam effe kwijt)
Reply
Ik denk exit tegen MacHado morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase duidelijk favoriet tegen Machado. Bij toernooiwinst stoomt hij door naar rond plek 70.
Reply
Haase wordt dan een 2e Zeballos.
Reply
Zoals ook een hele hoop anderen doen. Haase heeft het echter al laten zien op de ATP-tour. Ik denk dat hij dit bewust doet om ranking op te bouwen en ritme op te doen. Dan kan ie zich eind dit jaar of begin volgend jaar volledig richten op de ATP-tour.

Ik vind het wel slim, je ziet zoveel gasten die dan net ATP-toernooien inkomen, maar eigenlijk te hoog staan, het proberen op de Tour, en dan constant 1e rondes verliezen (Prz, Luczak, Kubot, Hajek, Russell, Riba, Robert, Schwank, Zeballos). Daar word je ook niet beter van, dan kun je beter een stapje terug doen.
Reply
Zou mooi zijn als we de komende jaren met Haase en de Bakker 2 top 30a40 spelers zouden kunnen krijgen en wellicht meer!
Reply
Haase is idd slim bezig.
Hij speelt op deze manier veel wedstrijden, dat toch het belangrijkste is na zijn lange blessure.

Vanaf volgend jaar wordt hij direct toegelaten in de meeste toernooien en is wellicht geplaatst in de kleine toernooien.

Hij zal snel weer richting top 50 gaan en dan kan het voor hem echt gaan beginnen.
Hopelijk kunnen De Bakker en Haase zich aan elkaar optrekken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zoals ik aan het begin van het jaar al aangaf, ik zie in Haase de betere tennisser (ik geloof dat ik toen redelijk de enige was). Ben benieuwd volgend jaar, dan gaat het gelijk op.
Reply
Ben het met je eens. Thiemo is zo passief en brengt over het algemeen ballen terug. Haase speelt veel aanvallender en meer gevarieerd. Denk ook dat Thiemo niet veel meer zal gaan stijgen als hij zijn stijl niet aanpast
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk exit tegen MacHado morgen.

Je zou wel weer eens gelijk kunnen hebben!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie die Lupescu hier op het SB staan met een break voorsprong in de derde set. Maar zijn stats zeg :eeeek:. 1 ace, 16 DF
Reply
En Haase weer winnaar, in 2 tegen Minar. Zijn vijfde challenger dit seizoen, met 4 was hij al koploper. =D>
Richting plekje 68 ongeveer volgende week. Kan meer worden als hij inderdaad gaat spelen in Alphen.
Reply
Waarom niet zou je denken? Lekker in eigen land... :Big Grin
Reply
Haase verliest 1e set 6-3 van Arnaboldi. Denk toch vermoeidheid of een kwaaltje :x
Reply
Sijsling van 3-0* 40-0 naar 3-2*....

Reply
Sijsling wint. Mischa K is ook lekker bezig. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haase verliest even in straight van een drol. Sad
Reply
Fuck, dat valt dan wel weer tegen zeg. :|
Reply

Forum Jump: