29-09-2010, 09:48 PM
Ad Wim Wrote:edankt man, wordt gewaardeerd.
vooral berlocq en later acasuso ben ik benieuwd naar.
Nog een specifieke reden voor juist die spelers?
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
CTM voorspellingen week 39 deadline maandag 22 uur
|
29-09-2010, 09:48 PM
Ad Wim Wrote:edankt man, wordt gewaardeerd. Nog een specifieke reden voor juist die spelers?
29-09-2010, 09:49 PM
berlocq heeft hij en chucho spreekt voor zich.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-09-2010, 09:51 PM
Ja ok, maar er spelen nu ook anderen die hij heeft, vandaar mijn vraag.
zeker, berlocq omdat ik hem bij ctm heb en acasuso omdat ik het een mooie spele vind en hem een goede, blessurevrije comeback gun.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik gun in principe iedereen een goede, blessurevrije comeback.
29-09-2010, 09:52 PM
ik begrijp ad! we zitten op hetzelfde denkniveau :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-09-2010, 09:52 PM
Dat verklaart alles.
29-09-2010, 09:56 PM
mindlight Wrote:Ja ok, maar er spelen nu ook anderen die hij heeft, vandaar mijn vraag.welke dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
29-09-2010, 09:58 PM
Ahh ik dacht Cuevas, maar die was toen al klaar. En daar hoef je inderdaad niet specifiek naar te informeren bij nader inzien, die is NID.
29-09-2010, 10:01 PM
mindlight Wrote:Ik gun in principe iedereen een goede, blessurevrije comeback.hier kun je ook lekker wat mee... ik gun het in principe ook iedereen, maar koellerer, murray en robredo mogen van mij keer op keer geblesseerd raken.
29-09-2010, 10:03 PM
mindlight Wrote:Ahh ik dacht Cuevas, maar die was toen al klaar. En daar hoef je inderdaad niet specifiek naar te informeren bij nader inzien, die is NID.tegen del bonis zeker niet.
29-09-2010, 10:05 PM
Met een opmerking dat je hem een goede, blessurevrije comeback gunt kan ik toch ook helemaal niets? Daar zou je imo iedere naam (behalve de 3 genoemde namen) in kunnen vullen, zolang nadere toelichting ontbreekt.
Robredo is nog niet zo erg vind ik, Clement, Koellerer en Murray mogen e.e.a. afscheuren. De staf van Djoko mag ook wel eens hard van de tribune vallen...
29-09-2010, 10:06 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ahh ik dacht Cuevas, maar die was toen al klaar. En daar hoef je inderdaad niet specifiek naar te informeren bij nader inzien, die is NID.tegen del bonis zeker niet. Dat lijkt me wel, max een game of 8 zie ik Del Bonis pakken.
29-09-2010, 10:11 PM
mindlight Wrote:Met een opmerking dat je hem een goede, blessurevrije comeback gunt kan ik toch ook helemaal niets? Daar zou je imo iedere naam (behalve de 3 genoemde namen) in kunnen vullen, zolang nadere toelichting ontbreekt.dat is iig een stuk concreter dan een 'in principe'-uitspraak. en het is niet zomaar een phm, berlocq of nishikori die een comeback maakt, het is een potentiele top-20 jongen en ook nog eens een mooie speler die toernooien kan winnen. en daarvan volg ik de comebacks altijd op de voet.
29-09-2010, 10:14 PM
Ik geef juist aan dat het allesbehalve concreter was, vandaar ook het steekje met mijn opmerking.
En Acasuso potentieël top-20? ![]() Zelfs topfit was de 20e plaats zijn max, in tegenstelling tot de door jou genoemde PHM. Nu is Acasuso een Blakeje vermoed ik. Dat wordt niets meer. Dat het een mooie speler is/was klopt wel weer.
29-09-2010, 10:28 PM
dat jij niet begrijpt of het er niet mee eens bent dat het niet concreter is, wil nog niet zeggen dat het niet zo is.
ik gun het hem, en zeker niet iedereen, ook niet in principe. o, daar moest 30 staan, te snel getypt. maar goed, volgens mij heeft acasuso relatief dit jaar al meer gepresteerd dan blake, en dat is ook niet echt moeillijk. als acasuso een paar weken fit blijft, stormt ie nog sneller dan bogdanovic richting top 100.
29-09-2010, 10:35 PM
Laat Del Bonis eerst maar van Tavares winnen. 1-1 sets 1-1 games in 3e. Aguilar wint simpel van Valverde. In Cali hebben Silva en A.Gonzo gewonnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
29-09-2010, 10:38 PM
Ad Wim Wrote:dat jij niet begrijpt of het er niet mee eens bent dat het niet concreter is, wil nog niet zeggen dat het niet zo is. Wat is dat nou weer voor rare redenering? Natuurlijk is iets niet waar omdat ik het zeg, dat stel ik ook nergens. Omgekeerd geldt overigens hetzelfde. Tijden veranderen trouwens... Bogdanovic ben ik redelijk klaar mee. En we zullen zien wat Acasuso in een paar weken klaarspeelt...
29-09-2010, 10:50 PM
je leest verkeerd, ik heb het niet over waarheid. jij zegt dat het 'alles behalve concreter' was. dat maak jij ervan en maakt het nog geen feit. het is nl taalkundig en semantisch een stuk concreter dan een 'in principe'-uitspraak, dat is wel een feit.
en we zullen het zien ja. ik gun hem iig een leuke comeback, en ik gun clement de blafhik.
29-09-2010, 10:57 PM
Tsja, dat is ook interpretatie, met in principe wilde ik enkel de bekende namen nuanceren, verder gun ik iedereen een mooie comeback, en ik zie nu dat jij dat niet doet. Wel vraag ik me dan af wat er zo speciaal is aan Acasuso.
29-09-2010, 11:07 PM
dat heb ik hierboven al meermaals aangegeven, dus ga ik niet weer doen. en van degenen die ik het niet gun, heb ik ook wel vaak genoeg aangegeven waarom, dus dat je dat nu pas ziet, snap ik niet..
30-09-2010, 09:46 AM
dit is dan weer tegenvallend van acasuso, hij is duidelijk nog niet helemaal terug.
30-09-2010, 03:42 PM
centre court Wrote:Dat moet een nieuw record zijn. Woensdagmiddag alle spelers kwijt. :eeeek: Dank CC, dit zou zomaar een ML-week kunnen worden.
30-09-2010, 03:57 PM
centre court Wrote:Dat moet een nieuw record zijn. Woensdagmiddag alle spelers kwijt. :eeeek: Niet gek he :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
30-09-2010, 06:16 PM
starace van 5-2 naar 5-6*....
30-09-2010, 06:20 PM
Maar nu wel gewoon weer 0-40. Kom op Potito, het is wel fucking Hernandez he.
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-09-2010, 06:21 PM
En Potito breakt. 6-6 3e set. Tiebreak!
Hup Pizzabakker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-09-2010, 09:04 PM
Mitch:
Cali: Daniel def. Salamanca Montevideo: Berlocq def. Massu Napoli: Starace def. Bolelli Stille: Cali : Souza def Salamanca Montevideo : P.Cuevas def Berlocq Napoli : Fognini def Starace Centre Court: Cali: Daniel def. Salamanca Montevideo: Cuevas def. Berlocq Napoli: Starace def. Bolelli Haggie: Cali: Daniel def. Delgado Montevideo: Massu def. Ventura Napoli: Andujar def. Volandri Scholten: Cali: Daniel def. Salamanca Montevideo: Cuevas def. Berlocq Napoli: Volandri def. Starace Mindlight: Cali: Salamanca def. Gonzalez Montevideo: Cuevas def. Aquilar Napoli: Bolelli def Pashanski Buurs: Cali : Salamanca def. Souza Montevideo :Cuevas def. Berlocq Napoli : Starace def. Fognini Ad Wim: Cali: Daniel def. Salamanca Montevideo: Cuevas def. Berlocq Napoli: Starace def. Volandri Tampie: Cali: Delgado def. Souza Montevideo: Cuevas def. Dabul Napoli: Starace def. Fognini
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
30-09-2010, 09:40 PM
het is idd een ml-week, als aguilar, normaliter slechts een schraper, nu opeens van de man in vormm gaat winnen en daarmee de sf haalt. was het dat een paar weken maar geweest...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|