12-10-2010, 11:44 AM
Mannarino kan natuurlijk best 2 weken achter elkaar presteren, maar Dimitrov steekt imo ver boven dit veld uit.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
CTM voorspellingen week 41 deadline maandag 22 uur
|
12-10-2010, 11:44 AM
Mannarino kan natuurlijk best 2 weken achter elkaar presteren, maar Dimitrov steekt imo ver boven dit veld uit.
12-10-2010, 11:50 AM
Na deze week zijn er nog 23 toernooien te spelen
![]() 18/10 Calabasas, CA, USA (H) $50K Orleans, France (IH) $125K+H Santiago, Chile (CL) $100K+H Seoul, Korea (H) $100K+H 25/10 Sao Paulo, Brazil (CL) $75K+H 01/11 Astana, Kazakhstan (IH) $125K Charlottesville, VA, USA (IH) $50K Eckental, Germany (IC) $35K+H Medellin, Colombia (CL) $50K+H 08/11 Aachen, Germany (IC) $50K+H Guayaquil, Ecuador (CL) $50K+H Knoxville, TN, USA (IH) $50K Ortisei, Italy (IC) $75K+H Welwyn Garden City, Great Britain (IC) $50K 15/11 Bratislava, Slovakia (IH) $125K Cancun, Mexico (CL) $35K+H Champaign, IL, USA (IH) $50K Salzburg, Austria (IH) $50K San Jose, Costa Rica (H) $35K+H 22/11 Buenos Aires, Argentina (CL) $50K+H Helsinki, Finland (IH) $125K+H Toyota, Japan (IC) $35K+H Loopt dus precies tm finaleweekend Masters
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
12-10-2010, 02:23 PM
Somdev heeft geen last van jetlag, op naar winst dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-10-2010, 02:37 PM
Jetlag? Hij speelde in Delhi, dat is 3 a 4 uur tijdverschil of zoiets
12-10-2010, 02:49 PM
Nog minder zelfs, maar bedoelde reizen in combinatie met vermoeiheid na die Spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-10-2010, 02:53 PM
Ik heb de Commenwealth Games niet gevolgd, Van wie won hier daar allemaal en wanneer was de finale?
Zaterdag zag ik nog ergens een TB van Mirza-Rodionova, de finale bij de dames
12-10-2010, 02:58 PM
Finale was zondag en hij won van Jones.
12-10-2010, 08:18 PM
Mitch (59)
Tashkent: Schuettler def. Beck Asuncion: Acasuso def. Riba Rennes: Clement def. Gicquel Tiburon: Young def. Sweeting Ad Wim (85) Tashkent: Devvarman def. Haider-M Asuncion: RRH def. Riba Rennes: Dimitrov def. Niland Tiburon: Kamke def. Kendrick Centre Court (88) Tashkent: Brown def. Schuettler Asuncion: Riba def. Fognini Rennes: Dimitrov def. Lacko Tiburon: Kendrick def. Kamke Scholten (87) Tashkent : Schuettler def. Brown Asuncion : Riba def. Fognini Rennes : Dimitrov def. Lacko Tiburon : Sweeting def. Kendrick Mindlight (70) Tashkent: Muller def. Beck Asuncion: Berlocq def. Ramos-Vinolas Rennes: Dimitrov def. Gremelmayr Tiburon: Young def. Sweeting Buurs (84) Tashkent : Muller def. Kravchuk Asuncion : Fognini def. Riba Rennes : Gicquel def. Dimitrov Tiburon : Kamke def. Ball Stille (92) Tashkent : Raonic def Schuettler Asuncion : Fognini def Riba Rennes : Lacko def Dimitrov Tiburon : Harrison def Sweeting
12-10-2010, 09:14 PM
Begint lekker zo. Lacko out en Fognini break achter in de 3e
12-10-2010, 10:18 PM
Kendrick heeft zich terug getrokken. Ik vond het al raar dat hij de finale vorige week zo dik verloor.
12-10-2010, 10:30 PM
Balen van Kendrick en Fognini, maar mooi van Lacko. Mahut kan het toch nog
![]()
13-10-2010, 08:26 AM
Mitch (59)
Tashkent: Schuettler def. Beck Asuncion: Acasuso def. Riba Rennes: Clement def. Gicquel Tiburon: Young def. Sweeting Ad Wim (85) Tashkent: Devvarman def. Haider-M Asuncion: RRH def. Riba Rennes: Dimitrov def. Niland Tiburon: Kamke def. Kendrick Centre Court (88) Tashkent: Brown def. Schuettler Asuncion: Riba def. Fognini Rennes: Dimitrov def. Lacko Tiburon: Kendrick def. Kamke Scholten (87) Tashkent : Schuettler def. Brown Asuncion : Riba def. Fognini Rennes : Dimitrov def. Lacko Tiburon : Sweeting def. Kendrick Mindlight (70) Tashkent: Muller def. Beck Asuncion: Berlocq def. Ramos-Vinolas Rennes: Dimitrov def. Gremelmayr Tiburon: Young def. Sweeting Buurs (84) Tashkent : Muller def. Kravchuk Asuncion : Fognini def. Riba Rennes : Gicquel def. DimitrovTiburon : Kamke def. Ball Stille (92) Tashkent : Raonic def Schuettler Asuncion : Fognini def Riba Rennes : Lacko def DimitrovTiburon : Harrison def Sweeting
13-10-2010, 08:26 AM
Prima =D>
13-10-2010, 08:32 AM
Zeker, Sweeting eraf is gunstig. Voor de rest weinig schokkends afgelopen nacht.
13-10-2010, 10:46 AM
Tashkent tot nu toe : Haider-Maurer def Inoyatov 76 62, Muller def Sergeyev 75 31 ret, stand bij Schuettler-Peya 63 *32
13-10-2010, 01:20 PM
Gremel weg in Rennes.
13-10-2010, 03:35 PM
Klasse Conor!
13-10-2010, 05:21 PM
Dimitrov 7-6 3-3 achter tegen Dancevic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
13-10-2010, 06:21 PM
En eraf in twee TBs, gelukkig had bijna iedereen hem.
13-10-2010, 06:22 PM
Allez Gicquel!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-10-2010, 09:34 PM
Harrison
![]()
13-10-2010, 09:42 PM
Mitch (59)
Tashkent: Schuettler def. Beck Asuncion: Acasuso def. Riba Rennes: Clement def. Gicquel Tiburon: Young def. Sweeting Ad Wim (85) Tashkent: Devvarman def. Haider-M Asuncion: RRH def. Riba Rennes: Dimitrov def. Niland Tiburon: Kamke def. Kendrick Centre Court (88) Tashkent: Brown def. Schuettler Asuncion: Riba def. Fognini Rennes: Dimitrov def. Lacko Tiburon: Kendrick def. Kamke Scholten (87) Tashkent : Schuettler def. Brown Asuncion : Riba def. Fognini Rennes : Dimitrov def. Lacko Tiburon : Sweeting def. Kendrick Mindlight (70) Tashkent: Muller def. Beck Asuncion: Berlocq def. Ramos-Vinolas Rennes: Dimitrov def. Gremelmayr Tiburon: Young def. Sweeting Buurs (84) Tashkent : Muller def. Kravchuk Asuncion : Fognini def. Riba Rennes : Gicquel def. Dimitrov Tiburon : Kamke def. Ball Stille (92) Tashkent : Raonic def Schuettler Asuncion : Fognini def Riba Rennes : Lacko def Dimitrov Tiburon : Harrison def Sweeting
13-10-2010, 09:43 PM
De opleving van Mahut lijkt weer kort te zijn. Set en break achter tegen Bautista ](*,)
By the way : buursweek !
13-10-2010, 09:58 PM
En dat terwijl ie 98% 1e services slaat :eeeek:
Break is wel weer terug.
14-10-2010, 07:05 AM
bye bye Fognini....
14-10-2010, 08:08 AM
Mitch (59)
14-10-2010, 08:19 AM
Ad gaat een keer god en plaats direct een tussenstand :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-10-2010, 08:29 AM
buurs Wrote:Ad gaat een keer god en plaats direct een tussenstand :lol: Just like everyone on this forum!
He i’m back, koploper FTM 2018!
14-10-2010, 08:29 AM
Inderdaad, dit is voor het eerst dat ik het doe. Anders ga je even zeiken terwijl je nog nooit iets hebt georganiseerd hier, ontzettend klerelijer.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|