Threads: 325
jaja deze week is parasito aan de beurt  wach and enjoy!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/fvdw/para.htm">http://www.competitieteam.nl/fvdw/para.htm</a><!-- m -->
Threads: 35
Dingeman :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 0
Koenââ¬â¢s Koene Ridders
Waarom vind je Bakke de leukste/sympathiekste/aardigste Hattricker?
Leuk interview hoor, maar ben jij nou die knakkert links of rechts op de foto?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
para is die knakkert rechts
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 24
Bakke =D>
Para =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 325
ow ja vergetn bij te zetten idd...para is rechts zoals boca al zei.
idd bij koen's koene ridders lag ik ook ongeveer op de grond hier
Leuk interview weer heren. =D>
Threads: 11
Leuk, Para doet dezelfde studie als die ik heb gedaan, en ook nog eens om dezelfde reden! :lol:
Maar leuk interview weer hoor, en Koens Koene Ridders lijkt me anders een prima naam voor je fanclub als je op die bijtertjes uitgekeken bent. :razz:
Threads: 312
leuk interview mannen. Dingeman... dat is ook de naam van een collega van mij en ik zou zweren dat hij de enige in Nederland was met die naam.  dus niet!
The great old Ludwig von...
Threads: 8
Haha, die Bakke! heeft hij mijn doopnaam erbij gezet, wat een rat! :o
buurjongen 4 huizen verderop heet ook Dyngeman
mooi interview Bakke en Para =D>
Grappig om lezen :
Threads: 3
volgens mij traint iedereen hier straks vleugelspel. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 46
Leuk interview el parasito! =D>
Economists do it with models...
toppie! =D> Zit ik toch goed met mijn training
Bakke, kan je niet ipv Hans Kraaij jr gaan werken...........
Threads: 66
Haha, ik weet het niet. Voorlopig heeft hij toch meer kwaliteiten dan ik, hoor.
Threads: 60
Bakke Wrote:Haha, ik weet het niet. Voorlopig heeft hij toch meer kwaliteiten dan ik, hoor.
Hoop ik niet voor je omdat dat zou betekenen dat een willekeurige dronkelap op straat in bezopen toestand nog beter werk zou verrichten dan jij doet....
Ik kijk slechts naar zijn journalistieke kwaliteiten, Marsh  . Misschien dat ik 'm in de toekomst nog eens nodig zal hebben, dus om 'm nu al af te kraken...
Ik heb het eveneens over zijn journalistieke kwaliteiten... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 22
Die Hans Kraay Jr mogen ze van mij ontvoeren naar Irak ofzo wat een lul is dat, en als voetballer schopte die gast alleen maar in de rondte....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Bakke Wrote:Ik kijk slechts naar zijn journalistieke kwaliteiten, Marsh . Misschien dat ik 'm in de toekomst nog eens nodig zal hebben, dus om 'm nu al af te kraken... 
Dan hoop ik dat je wat journalistiek niet alleen Kraaij Jr. als voorbeeld hebt. Hij is een platvloerse, redelijk geïnformeerde interviewer die iedereen interviewt alsof hij elke zondag bij hem/haar op de koffie komt. Leuk voor de geïnterviewde maar weinig opwindend voor de kijker. Als presentator kan je weinig over 'm zeggen, aangezien elke drol die een autocue kan lezen presentator bij SMS6 kan worden. Perfecte voorbeeld is Ellemieke Vermolen.
Toch is niet alles slecht aan 'm hoor. Ik herinner me nog zn zondagse uhm stukjes met een bekende voetballer/trainer bij Studio Sport. Die mini reportages waren best leuk en ik keer er met plezier naar. Heette It's My Life ofzo, je hoorde dat liedje elke keer bij de intro. Maar verder heb ik niet zo'n hoge pet op van Hansje.
Edward. A. Murphy
Ik ook niet Lance, dat heb ik ook nooit beweerd. Hij is mijn voorbeeld echt niet, en hoewel hij weinig journalistieke kwaliteiten heeft staat hij er wel gewoon. SBS had hem ook allang de deur uit kunnen doen en een andere verslaggever kunnen neerzetten voor de GG Divisie.
Bakke Wrote:Ik ook niet Lance, dat heb ik ook nooit beweerd. Hij is mijn voorbeeld echt niet, en hoewel hij weinig journalistieke kwaliteiten heeft staat hij er wel gewoon. SBS had hem ook allang de deur uit kunnen doen en een andere verslaggever kunnen neerzetten voor de GG Divisie.
Kraaij past een beetje in het beeld dat dhr. van Westerloo heeft van wat een presentator moet zijn: Niet oud, aantrekkelijk en redelijk bekend. Ze moeten de doelgroep van SBS6 aanspreken en ik denk dat Kraaij daar wel aan voldoet.
Edward. A. Murphy
Vervuil mijn topic niet met vuile shit over die kwalbak! :lol: :wink:
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Lance Wrote:Bakke Wrote:Ik kijk slechts naar zijn journalistieke kwaliteiten, Marsh . Misschien dat ik 'm in de toekomst nog eens nodig zal hebben, dus om 'm nu al af te kraken... 
Dan hoop ik dat je wat journalistiek niet alleen Kraaij Jr. als voorbeeld hebt. Hij is een platvloerse, redelijk geïnformeerde interviewer die iedereen interviewt alsof hij elke zondag bij hem/haar op de koffie komt. Leuk voor de geïnterviewde maar weinig opwindend voor de kijker. Als presentator kan je weinig over 'm zeggen, aangezien elke drol die een autocue kan lezen presentator bij SMS6 kan worden. Perfecte voorbeeld is Ellemieke Vermolen.
Jammer dat Ellemieke gaat met die aan het syndroom van down lijdende hond van een Fortes.........maar kolere daar zou ik wel naast willen wakker worden
Hans Kraaij is precies goed voor SBS en de GG divisie....echt zo het net niet gevoel.
Deportivo Wrote:Jammer dat Ellemieke gaat met die aan het syndroom van down lijdende hond van een Fortes.........maar kolere daar zou ik wel naast willen wakker worden 
Hans Kraaij is precies goed voor SBS en de GG divisie....echt zo het net niet gevoel.
net niet??? weet je hoe ver Zimbabwe en Nederland uiteen liggen? Da's ook net over de grens voor jou zeker?
Weheheh  Zimbabwe ligt toch naast België ??
wil je daarmee zeggen dat België in Afrika ligt? :wink:
|