The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs
Mahut speelt ook weer prachtig, serve-volley leeft nog!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mahut speelt ook weer prachtig, serve-volley leeft nog!

ik wil Timmie Henman en Pat Rafter terug... Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Llodra is natuurlijk de koning wat betreft serve and volley.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan gaat ie van 40-15 naar set tegen met 2 gemiste volleys :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Llodra is natuurlijk de koning wat betreft serve and volley.

maar dat is een kneus!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Mahut speelt ook weer prachtig, serve-volley leeft nog!

ik wil Timmie Henman en Pat Rafter terug... Sad
Ik ook, en Jan Siemerink, Stefan Edberg en Boris Becker. Maar Llodra en Mahut zijn ook leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een volley van Mahut Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals Granollers bij vlagen speelde gisteren was dat ook wel aardig. Maar Llodra en Mahut in topvorm zijn ongekend, hoe hard Navarro zijn best ook doet :8:
Reply
Gasquet slaat weer eens een df op zijn eerste bp tegen, ik moest echt even hardop lachen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Zoals Granollers bij vlagen speelde gisteren was dat ook wel aardig. Maar Llodra en Mahut in topvorm zijn ongekend, hoe hard Navarro zijn best ook doet :8:
Dat van Granollers was wel een beetje hit and miss, maar toen het werkte was het heel leuk om naar te kijken. Bij Mahut en Llodra ziet het er toch iets gecontroleerder uit. Maar bij hen ziet het baselinespel er dan weer niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies. Ik vond het wel mooi om Spanjaarden er zo'n mooie pot van te zien maken, het was smullen.
Reply
Het zou goed zijn als het nu afgelopen is met overwinningen van spelers van Buurs.
Reply
andre Wrote:Het zou goed zijn als het nu afgelopen is met overwinningen van spelers van Buurs.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dan gaat het mij om de weekwinst.

Die mogen Buurs, Woerdie en Roffa niet meer pakken voordat ik er weer eentje (deze week obv) gepakt heb!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Iemand enig idee hoe het zit met evt ll's? Als er nu nog iemand afzegt komt die er toch? En wie wordt dat dan?
Reply
ik zie nu pas dat Gasquet moet winnen.. :roll: Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Het zou goed zijn als het nu afgelopen is met overwinningen van spelers van Buurs.

als murray en djoko hun 1e ronde verliezen, dan vind ik het geen probleem :8:

ik heb murray trouwens niet gekozen, omdat ik nalbandian erg gevaarlijk vind op deze ondergrond.
tevens is het nalbi zijn laatste toernooi van het jaar en hij is oud winnaar.
en hij komt langzaam in vorm.

die pot wordt cruciaal voor ftm, denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overdune Wrote:Iemand enig idee hoe het zit met evt ll's? Als er nu nog iemand afzegt komt die er toch? En wie wordt dat dan?
Zoals altijd in ATP-toernooien de hoogst gerangschikte verliezer in de quali-ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uit de finaleronde van het q-toernooi (maar dat is logisch).
Reply
Dat noemen ze ook wel de qualifying round, ofwel quali-ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh, niet eens goed gelezen dus.
Reply
In dit geval eerst Bohli en dan Ramos-V.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:-k

Zit ik dan met mn Roger-Vasselin.
Reply
Mahut werkt 2 bps weg en pakt de set =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Icon_evil
Reply
Overdune Wrote::-k

Zit ik dan met mn Roger-Vasselin.
Die komt op de 3e plaats, maar je weet hoe die Fransen zijn, die verzinnen gewoon hun eigen regels.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mahut mist een bp voor *4-3 in de 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scheelde echt heel weinig, centimertje of 2 uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hoeveel bp heeft gasquet al gemist?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als dit een TB wordt, heeft Mahut natuurlijk prima kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: