The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs
Murray speelt toch ook niet best, Nalbi ook niet meer op moment. Meestal weet Murray ze eruit te pielen! Hopelijk nu ook [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
tuuuuuuurlijk, polsblessure Murray!! ](*,) ](*,) ](*,)

speel aub deze wedstrijd uit en win hem, daarna mag je opgeven! pleasseee!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
[-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
komende 45min zit ik in de auto, hopelijk geeft Andy niet op en zie ik snel 1-1 op livescore staan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gunstig voor Cilic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch maar besloten voor LTM te gaan. Hup Murray! Hup Melzer! Scholten mag boven mij met FTM eindigen :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray erg last van zijn pols?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je kent Murray, die heeft altijd overal last van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray zal dit wel winnen Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De break voor Murray naar 5-3 !
Reply
Stille Wrote:Toch maar besloten voor LTM te gaan. Hup Murray! Hup Melzer! Scholten mag boven mij met FTM eindigen :eten:

Undecided
Lastig he die dubbele belangen. Als je je wat minder opnaait, is het een stuk relaxter te volgen hoor :wink:
Reply
:lol:

hier kan ik niet tegenop Undecided

feli Andre!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zo NID deze wedstrijd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:zo NID deze wedstrijd!
Reply
buurs Wrote::lol:

hier kan ik niet tegenop Undecided

feli Andre!

Waar tegenop? Tegen iemand die beter is dan de ander en hem er terecht af slaat?
Reply
buurs Wrote::lol:

hier kan ik niet tegenop Undecided

feli Andre!
Laat me raden, dit is ook weer geluk voor andre...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer gaat prima, maar nu de partij van de dag voor mij. Allez Llodra!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote::lol:

hier kan ik niet tegenop Undecided

feli Andre!
Het probleem is dat ik heel veel van zulke felicitaties nodig heb om goede zaken te doen, voorlopig sta ik nog op - een heleboel.
Reply
Scholten! Wrote:
Stille Wrote:Toch maar besloten voor LTM te gaan. Hup Murray! Hup Melzer! Scholten mag boven mij met FTM eindigen :eten:

Undecided
Lastig he die dubbele belangen. Als je je wat minder opnaait, is het een stuk relaxter te volgen hoor :wink:

Inderdaad! Een verademing :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2 bps gemist door Llodra...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3e is raak en hoe! Even twee return winners achter elkaar =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Isner ook joh. Telkens als je hem ziet spelen, vraag je je toch af hoezo hij zo hoog staat. Maar met een service en een mentaliteit kom je een heel end blijkbaar.

Llodra is echt een genot om naar te kijken. Als hij in vorm is, zijn er maar weinigen zoals hij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En alweer de break! Isner slaat even 4 halfcourt ballen tegen het hek :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Omg. Ik kijk de 1e set waarin Nalbi echt een dubbele maat te groot was en ik kom 2 uur later terug en Murray wint ''gewoon'' de 2e en 3e set. Hoe dat vorige week gedaan joh oetlul.

Llodra is goed voor de poll.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy een set en een break voor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb je geen tussenstanden meer op je telefoon?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij wilde weer even choken met twee dfs, maar maakt het toch af dit keer. Allez!

Djoko is de volgende!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Heb je geen tussenstanden meer op je telefoon?

Jawel maar een vergadering vind ik nou niet meteen de plek om om de haverklap tennistussenstanden te refreshen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu wel hoor, die klote Davydenko...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy tikt even Bellucci eraf met 6-3 6-0. Mooie clash tegen Berdych morgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: