The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Parijs
TB bij Gael-Nando.

Beest-Melzer op punt van beginnen. Vamos Beest!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monfils van 4-2 naar 4-7 in de TB. Muppet.
Reply
Gael verliest totaal onnodig de eerste set.
Reply
Wat een drama 2nd service won percentage voor Monfils zeg... Zat net op +/- 9%
Reply
En ook nog een break voor in de set, man man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:We hoeven het niet op elk punt eens te zijn ML, ik hou gewoon niet van dat gecounterpunch van Gael. Het komt ook meer doordat ik sowieso een hekel aan Fransen heb, en dan met name Llodra, Gicquel, Deschamps, Sarkozy, Petit, Desailly en Chirac. Boggo daarentegen gun ik het allerbeste, maar die jongen heeft zijn vorm van eind vorig jaar helaas niet te pakken.

Das waar natuurlijk. Llodra vind ik qua spel nog wel aardig om naar te kijken, maar als persoonlijkheid is het een drol. Dat hoofd ook van 'm Puke. De rest van de Fransen hebben die neiging ook snel hoor, kijkend bijvoorbeeld naar een Clement.
Toch zijn er lichtpuntjes in dat kamp, bijvoorbeeld Tsonga, maar zeker ook Gasquet, Chardy, Mannarino, Paire en in mindere mate Millot.

Ik gun Verdasco dan weer erg weinig. Dat wilde en ongecontroleerde ben ik al snel zat. Helaas pakt hij hier wel de set, allez Gael!
Reply
Dus Llodra is wel een drol, maar PHM en Gasquet niet?! Terwijl juist Llodra op meerdere vlakken een stuk sympathieker is dan die twee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind, zoals ik al aangaf, op het spel van Llodra na werkelijk niets symphatiek aan 'm. Een rotkop, niet sportief (denk even terug aan USO), en gewoon geen leuke houding.

Gasquet vind ik wel symphatiek ja, zowel op als buiten de baan. PHM eigenlijk niet, die is onterecht in dat rijtje terecht gekomen. Waarschijnlijk is blijven hangen dat ik hier regelmatig heb moeten lezen dat dat zo'n mentaal beest zou zijn, maar dat valt in de praktijk nogal tegen. Ik haal 'm weg!
Reply
Tsonga kan ik ook nog wel pruimen, Gasquet niet maar dat komt vooral door zijn resultaten. PHM heb ik nog wel een zwak voor, maar de rest kan me eigenlijk gestolen worden.
Reply
mindlight Wrote:Ik vind, zoals ik al aangaf, op het spel van Llodra na werkelijk niets symphatiek aan 'm. Een rotkop, niet sportief (denk even terug aan USO), en gewoon geen leuke houding.

Gasquet vind ik wel symphatiek ja, zowel op als buiten de baan. PHM eigenlijk niet, die is onterecht in dat rijtje terecht gekomen. Waarschijnlijk is blijven hangen dat ik hier regelmatig heb moeten lezen dat dat zo'n mentaal beest zou zijn, maar dat valt in de praktijk nogal tegen. Ik haal 'm weg!
Llodra heeft wel eens fix-dingetjes, maar die vind op en buiten de baan wel sportief en sympathiek. En zijn speelstijl is natuurlijk geweldig, dat helpt ook.

Gasquet is gewoon de drol en anti-held pur sang de laatste jaren. Toen hij nog top 10 stond en gewedlig speelde, kon dat nog wel, maar nu vind ik het treurig. Zelfde voor PHM. In hun gloriedagen waren ze nog wel te hakken, toen was PHM ook nog een mentaal beest ja; nu zijn het voor mij echt anti-helden in alles dat ze doen, net als Benneteau. En daar helpt hun choken natuurlijk ook wel heel erg aan mee.

Tsonga is fantastisch, buiten kijf.
Reply
4 breaks op rij bij Melzer-Ferrer :lol:
Reply
En de 5e, op de snelste baan op de tour Undecided
Reply
5...
Reply
melzer wint dan eindelijk zn servicegame...wel 2 breakpoints tegen gehad.
Reply
en meteen denkt ferrer, verrek, zo ken t dus ook!
Reply
En Ferrer wint hem nu ook op love, met een ace. En loopt weer alleen maar te mopperen, mooi man.
Reply
Melzer kan hem niet uitserveren verrassend, 5-5.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beest breakt terug naar 5-5. =D>
Reply
Melzer cry
Reply
Het verlies van Monfils, dat eraan zit te komen, is het minst erge. Hij gaat nu gewoon de halve finales halen =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wie?
Reply
Deze TB is voor jou Gael!
Reply
Wat een lompe, ongecontroleerde speler is Melzer toch. Puur toevalstennis. Onbegrijpelijk dat die zo'n seizoen heeft.
Reply
Allez!
Reply
Aardige rally op sp.
Reply
Tering tering tering Melzer. Nare Duitse kop heeft ie ook, met dat petje achterstevoren. Nu wordt 't lastig voor Ferrer. Hij mag ook wel iets meer doen op eigen service. De helft vd punten verliest ie, ook in de TB.
Reply
mooi een 3-setter, daar is het beest op zn best
Reply
mooi eens kijken of ie de break kan vasthouden dit keer
Reply
Precies, hij mag bij uitstek vandaag zijn reputatie waarmaken.
Reply
Ik had niet verwacht dat ie nog zo gemotiveerd zou zijn, maar hij is het wel. Melzer blijft een gefrustreerde, wisselvallige drol.
Reply

Forum Jump: