The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Brisbane Chennai Doha
Zeker, maar dat perspectief haalt hopelijk het onderste boven bij hem.
Reply
Baal er van dat Stepanek zo goed draait. Dat was mijn verrassende keuze in Melbourne geweest. Nu kan je er gif op innemen dat ie bijv 35x gekozen gaat worden. Maar wel klasse van hem! Iemand beelden gezien? Heeft ie de worm gedaan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Pfoe die Malisse zeg. Het is weer zo'n week voor hem. Dan weet je sowieso dat je hem de komende weken niet hoeft te nemen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het gaat wel vlot zo. Is Haase een 'not before' wedstrijd of knallen ze meteen door?

edit: ik zie t al Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
tennisgido Wrote:Dat zal dan wel een fout zijn van Livescore.
Op de OPP van het toernooi staan ze als laatste.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf</a><!-- m -->

doe je dit jaar mee met FTM tennisgido? Ik zie dat je nog niet betaald hebt of heb je je onder een andere naam ingeschreven? :Big Grin

Ja ik doe dit jaar voor het eerst mee,
Stille had een reactie op een forum neergezet, zodoende ben ik hier gekomen. :Big Grin .
Het is een leuk tennis forum.
Reply
tennisgido Wrote:
Haggie Wrote:
tennisgido Wrote:Dat zal dan wel een fout zijn van Livescore.
Op de OPP van het toernooi staan ze als laatste.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf</a><!-- m -->

doe je dit jaar mee met FTM tennisgido? Ik zie dat je nog niet betaald hebt of heb je je onder een andere naam ingeschreven? :Big Grin

Ja ik doe dit jaar voor het eerst mee,
Stille had een reactie op een forum neergezet, zodoende ben ik hier gekomen. :Big Grin .
Het is een leuk tennis forum.

Top! Dat je maar een goed seizoen mag draaien. Gewoon veel hier komen en posten. Het is zeker gezellig forum, waarbij felle discussies elke doordeweekse dag voorkomen en emoties over 1e ronde partijen voor 20 punten \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Davydenko has defeated Nadal 4 out of the last 5 times that they've played. It's a great match up for the Russian. Off the rise and early.

*5-3 Davy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hop, en de set \Big Grin/
Reply
Als Nadal hier verliest wordt hij minder vaak gekozen op de AO. gunstig :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tipsa 6-4. Laat 'm ook de 2e pakken, dan kunnen we door naar Robin!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal tells the trainers "that I have nothing left, but I'm going to keep trying for a few more games." Time to look forward to Federer-Davy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Denk toch dat iedereen Federer gaat nemen in Melbourne. Neem jij Rafa maar. Wel in een dronken bui he :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Blijkbaar hebben ze India nog geen breedbeeld :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaat goed met je held Dannis
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is te prijzen dat Nadal nooit op geeft. =D> Een ander had er allang de brui aangegeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Gaat goed met je held Dannis

Precies zoals cc zegt.

Nadal ziet er beroerd uit.
Hij is al een paar dagen ziek.

Federer had zich voor de partij al teruggetrokken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Gaat goed met je held Dannis

Precies zoals cc zegt.

Nadal ziet er beroerd uit.
Hij is al een paar dagen ziek.

Federer had zich voor de partij al teruggetrokken.

Ja tuurlijk! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat ie ziek is geweest was al bekend, anders verliest Nadal natuurlijk ook in geen 100 jaar een set met 6-0 van Lacko. Ik vind dit niet zo opvallend, moet natuurlijk niet zo doorwerking richting AO hebben dit griepje.
Maar ik vind het gewoon te prijzen dat ie toch komt en de partij ook afmaakt. Hij kan begin 2e set ook stoppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dat ie ziek is geweest was al bekend, anders verliest Nadal natuurlijk ook in geen 100 jaar een set met 6-0 van Lacko. Ik vind dit niet zo opvallend, moet natuurlijk niet zo doorwerking richting AO hebben dit griepje.
Maar ik vind het gewoon te prijzen dat ie toch komt en de partij ook afmaakt. Hij kan begin 2e set ook stoppen.

dat was wss beter geweest ja, gewoon te eigenwijs!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1-1. Haase met moeite.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Raindelay al na 2 games
Reply
daar wacht je dan de hele dag op :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het zal wel zo'n tropisch buitje zijn. Net met tipsarevic-nishikori was dat ook zo. Toen konden ze na 5 minuten weer verder
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Haggie Wrote:daar wacht je dan de hele dag op :|

Tja en dan wordt je 2 keer teleurgesteld, eerst door Sport 1 en vervolgens niet op een livestream kunnen kijken door regen. Al dat wachten dus voor niks.

Het is daar ook al wel tegen 12 uur, misschien wordt de wedstrijd naar morgen verplaatst.
Ik ben bang dat dan Sport 1 het ook niet uitzendt, aangezien ik niet denk dat de partij dan wel vrijgegeven wordt.
Reply
Wat is dat voor gekkigheid dat een organisatie de ene wedstrijd wel vrijgeeft en een ander niet dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens het scoreboard gaat Nadal zo dubbelen. Dan heb je echt een flinke steek los zitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Volgens het scoreboard gaat Nadal zo dubbelen. Dan heb je echt een flinke steek los zitten.


dat zou ik netjes vinden van 'm :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zal nadal van die rijke olie sjeiks een vette bonus krijgen als hij zo lang mogelijk in het toernooi blijft?
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Baan in Chennai wordt gedroogd nu. Op BWIN staat ook to resume shortly
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ze zijn nu aan het inslaan. Wordt een latertje (2330 local time nu)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: