The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Nalbi is vandaag inderdaad redelijk cruciaal, maar dat zie ik wel goedkomen.
Reply
Wtf, die Starace tankt ook als een gek hoor sinds ik kijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies, dat is wat ik ook zag.
Reply
Anderson stond trouwens 3-0 voor in de 3e en 5-2 voor in de 4e set #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In het begin van de eerste set was ie retegoed en kwam 3 x op 0-30 op de serve van Soderling. Zijn eigen games behaalde hij allemaal simpel. Na de break in de 1e set gooit ie er met de pet naar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Steppie wint makkelijk, mooi!
Reply
Chardy trouwens cry
Tomic blijft maar geluk houden met de loting en constant een van de makkelijkste tegenstanders in de 1e ronde treffen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed hè :8:

Dit jaar is ook R2 niet al te lastig, de organisatie heeft ook lauwe ballen toegevoegd. R3 mag hij eervol ten onder tegen Federer.
Reply
Ik vind het vreselijk, nu wordt ie weer gehyped en krijgt ie weer overal WCs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorig jaar viel het aantal WC's toch erg mee? (lees: tegen). Volgens mij maar 2 ofzo. Als ik dat vergelijk met de andere talenten valt Tomic zeker niet zwaar in de prijzen.
Reply
Altijd leuk om Baghdatis te bekijken in Australië, met al die gekke fans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis bedankt voor het verneuken van wederom een unibet rijtje! :-({|=
Gelukkig herpakt Bagha zich! Had even rijtje op unibet gemaakt met;

Dolgopolov
Ferrer
Bellucci
Giraldo
Steppi
Bagha

Alleen Bagha nog dus! Van 2 euro 8 euro gemaakt, maar doe het niet om het geld, vooral om het ''spelletje zelf'', sensatie om de wedstrijden te volgen etc.

Mooi Bagha nu live kijken op eurosport! :Big Grin
Blue White Army!
Reply
O wacht, Marcos is op ES. Dan kan ik mooi een van de grootste talenten op de Tour erbij pakken in de stream.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Godver Anderson, wat is dit nou? Voor de rest gaat het prima.

Hoe kom je nou ook weer bij Anderson met zo'n loting...

En Phau gaat er ook keihard af...daar had je natuurlijk Dimitrov voor moeten hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pff waar is Marcos mee bezig, kerel hele tijd aan de praat met de ref, of aan het kijken naar vogels. Laat hem aub een beetje focussen en gewoon die 4 set binnen hengelen!
Blue White Army!
Reply
Ik wilde net hetzelfde schrijven. Hij had allang binnen kunnen zitten, maar speelt nu dramatisch en is met alles buiten het tennis bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Baghdatis Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Manmanman Marcos Marcos Marcos :angry:
Blue White Army!
Reply
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zemlja Hakkuh
Reply
Hop, en meteen de break voor Marcos! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Berankis staat te spelen nou zeg =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die fans van Marcos Notworthy Nu pakt hij hem gewoon, Bagha on fire in de 5e set \Big Grin/

Helaas moet ik Nalbi-Hewitt dadelijk missen, de enige partij die ik van de eerste ronde echt wou zien, en heb echt altijd vrij behalve vandaag van 11 tot 3 :angry:
Blue White Army!
Reply
Ideaal scenario dit; laffe keuze Zemlja verliest en Baghdatis gaat niet ver komen als ie zo speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maakt niet uit wie deze pot wint, Del Potro wint zowiezo van beide!
Blue White Army!
Reply
O ja, en gloryhunters buurs en OD die nog even hoop kregen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:O ja, en gloryhunters buurs en OD die nog even hoop kregen :lol:

Nee joh, ik vond het gewoon mooi hoe jij continue reageert op die nutteloze partijtjes.

Zemlja was voor mij een opvulling.
Zelfs voor 35 punten ben ik heel blij met hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je een passie hebt voor de sport bestaan er geen nutteloze partijtjes :oops:
Blue White Army!
Reply
Het wordt tijd om naar school te gaan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: