The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Minimaal de TB voor Muller, dat is wel mooi.
Reply
Nalbi heeft vorige week 5 potten gespeeld en 1,5 dag geleden bijna 5 uur op de baan gestaan.

Hij trekt zich sowieso terug voor zijn partij tegen Ferrer.
Mentaal niet te doen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat kan ik nog wel hebben, maar winst tegen Berankis zou nog wel aardig zijn. Youzhny/Ferrer hebben wel kansen hier zeg.
Reply
Haggie Wrote:Klasse Isner! Hakkuh
Reply
Hehe, die Nalbi.
Is Berankis zo goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Robin!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Hehe, die Nalbi.
Is Berankis zo goed?

wel mooi dat ie Hewitt nog ff pakte eergister :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit wordt zo een k u t dag. Nalbi, Stepa, Muller en Kavcic eruit en verder alle andere veel gekozen mensen verder.

Murray moet dit hele schema maar tennisles geven dan, anders wordt het een baal Aus Open.
Reply
Nalbi, dit doet pijn aan de ogen. Stop nou!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Robin, heel goed!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1-6 0-6 0-6, denk dat dit de grootste nederlaag ooit op een GS gaat worden Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
WTF, ik neem aan dat ie dik uitgefloten wordt door het publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En toen gaf ie op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:1-6 0-6 0-6, denk dat dit de grootste nederlaag ooit op een GS gaat worden Undecided

ik kan me een 6-0 6-0 6-0 op RG herinneren in de jaren 90.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lees op MTF dat Berankis geweldig speelde. Leuk voor zo'n jongen, daar gaat Ferrer het ook nog aardig lastig tegen krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Hup Muller!

Jij hebt in het verleden op oa de US open al laten zien een reuzendoder te zijn!

6-3 7-6 6-1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggerman! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Ik verheug me ook echt op Potro-Bagha. Lijkt me een prima pot waarin ik 't uitgesloten acht dat 1 vd 2 in 3 sets wint. Daar ga ik fijn voor zitten. Hopen op een stuntje van Berankis maar daar verwacht ik weinig van. Nalbi zal verliezen van Beest. Hopelijk wint Isner van Step, dat zie ik ook wel gebeuren.
Verder moeten Kavcic, Sweeting, Muller en Giraldo eruit, die zijn allemaal underdog dus dat ligt voor de hand. En Murray moet natuurlijk winnen!

Anders luisteren ze even allemaal! Wat een nacht! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Marchenko gaat ook geen potten breken voorlopig. Jammer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:Ik verheug me ook echt op Potro-Bagha. Lijkt me een prima pot waarin ik 't uitgesloten acht dat 1 vd 2 in 3 sets wint. Daar ga ik fijn voor zitten. Hopen op een stuntje van Berankis maar daar verwacht ik weinig van. Nalbi zal verliezen van Beest. Hopelijk wint Isner van Step, dat zie ik ook wel gebeuren.
Verder moeten Kavcic, Sweeting, Muller en Giraldo eruit, die zijn allemaal underdog dus dat ligt voor de hand. En Murray moet natuurlijk winnen!

Anders luisteren ze even allemaal! Wat een nacht! Notworthy

CC-week!



sms gezien?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb ook al gesmst, maar geen reactie gekregen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hebben jullie nog geen whatsapp?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Hebben jullie nog geen whatsapp?

nope. mijn abbo loopt nog ff.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooi =D>

Haase niet in actie in het dubbelspel op Australian Open
Uitgegeven: 20 januari 2011 10:17
Laatst gewijzigd: 20 januari 2011 10:17

MELBOURNE - Robin Haase komt bij de Australian Open niet in actie in het dubbelspel. Dat liet de Hagenaar donderdag weten.

© ANPZijn Servische partner Viktor Troicki heeft woensdag in het duel met de Fransman Nicolas Mahut een blessure opgelopen. Hij wil met het oog op het enkelspel geen risico nemen. Troicki speelt in de derde ronde tegen zijn landgenoot Novak Djokovic.

Haase kan zich nu volledig richten op het enkelspel, waarin hij aantreedt tegen de Amerikaan Andy Roddick.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima. Haase kan zich richten op de enkel en Djoko meer kans tegen een licht aangeslagen Troicki.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Prima. Haase kan zich richten op de enkel en Djoko meer kans tegen een licht aangeslagen Troicki.

minder kans op een nederlaag, zou ik het omschrijven! van 80-20 naar 90-10 nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn team is aardig leeggehakt vannacht. Is ook wel te verwachten, maar toch hoop je op een paar verrassingen.

Roddick, Djokovic, Murray en Gasquet over..... Djoko def. FedEx om mijn AO te redden.
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Prima. Haase kan zich richten op de enkel en Djoko meer kans tegen een licht aangeslagen Troicki.

minder kans op een nederlaag, zou ik het omschrijven! van 80-20 naar 90-10 nu.

Dan heeft ie nu toch meer kans? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Hebben jullie nog geen whatsapp?

nope. mijn abbo loopt nog ff.

je hebt toch wel internet op je mobiel?

whatsapp is gratis te downloaden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
breakje marchenko! gogogoo :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: