The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Poeh, zeer goed van Wawrinka, dit verziekt de week toch wel een beetje.
Reply
Robredo en Wawrinka maken mij blij. Nu komen de +- 50-50potten: Berdych-Verdasco, Waw-Roddick enz. Wordt genieten komend weekend.
Reply
Nette prestatie van Wawje, alleen erg lelijk voor FTM.

Nu Roddick - Wawje #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben het een keer volledig met Mats eens... "a horrible display of men's tennis..."
Reply
Roddick gaat het flink moeilijk krijgen, kijk er alweer naar uit! Wawjee :-({|=

Vannacht ook paar aardige potten;

Berankis-Ferrer
Dolgopolov-Tsonga
Isner-Cilic
Melzer-Bagha

Ferrer en Tsonga lijken mij vooraf de uigesproken favorieten in deze wedstrijden. Maar Isner-Cilic en Melzer-Bagha moet toch alle kanten op kunnen gaan.
Blue White Army!
Reply
mindlight Wrote:Ik ben het een keer volledig met Mats eens... "a horrible display of men's tennis..."

Wat was het onderwerp? welke wedstrijden??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ging over Monfils-Wawrinka, waar Monfils doordraaide en gedurende 1,5 uur deed wat hij niet moest doen. Lovende woorden waren er ook voor Wawrinka, maar de ongezouten en harde kritiek op Monfils was volkomen terecht.
Reply
De tank zal ook wel leeg geweest zijn, net als bij Nalbi. Dat krijg je als je een week voor de AO nog niet eens in Australië bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, dat was het juist niet, het was niet vermoeidheid wat Monfils liet zijn, het was met name gewoon dom, en bij vlagen juist te energiek. De stoïcijnse houding van Wawrinka was daar wel mooi tegenover.
Reply
Klopt, precies wat de commentator zei toen hij tegen zichzelf begon te praten en met zijn racket tegen zijn kop aan sloeg. Mentaal klopte het gewoon niet meer, als je kijkt naar Monfils zo atletisch etc. die zat er echt fysiek nog niet door heen!

PS: Kansen van Raonic tegen Youhnzy?
Blue White Army!
Reply
Minder dan 10%.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raonic zal wellicht een setje pakken, maar Youz wint sowieso. Wat is de quotering van Cilic?
Reply
Ik denk juist dat Raonic minimaal 1 setje pakt. Wordt vergeleken met Phillipoussis en zal maar zo een TB kunnen winnen. Youzhny is nou ook niet echt in opperbeste vorm als ik zijn wedstrijden hier bekijk. Dan doet Raonic het beter tot nu toe. Cilic-Isner vind ik heel close. Minimaal 4 sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi interview met Wawrinka:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2011-01-21/201101211295612203563.html">http://www.australianopen.com/en_AU/new ... 03563.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
Reply
Soderling eenvoudig door.
Murray nu net naar 6-1 1e set tegen GGL.

Ferrer maakt korte metten met Berankis, 6-2 3-1.
Raonic is klaar voor de stunt 6-4 7-5 4-6 5-4*. Maar hij heeft m nog niet!!!
Dolgo-Tsonga leuke pot 3-6 6-3 *3-4
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Big Johnny Isner gaat er weer een marathonpartij van maken :Big Grin
6-6 in de 5de set nu
Eens kijken of Cilic ook zo'n vechter is als Mahut op WImbledon... :8:
Reply
Tering, die Murray en Ferrer zeg. Nadal gaat het nog verdomde lastig krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Clutchner is het kwijt.

Mooi dat Tsonga eruit is trouwens, maar ook weer jammer dat Soderling nu wel echt de makkelijkste loting van iedereen heeft tot de QF. Starace, Muller, Hernych en Dolgopolov cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic wint met 9-7 in de 5de set
Reply
Godver, gaan ze naar Stosur ipv naar Baghdatis-Melzer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Minder dan 10%.


Aardige inschatting.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Baghdatis wint verdiend de 1e set, leuke pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tering, die Murray en Ferrer zeg. Nadal gaat het nog verdomde lastig krijgen.

Soderling speelde ook niet kinderachtig Ad. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tomic kan wel tennissen.

Wel raar dat hij het bijna alleen in Australië kan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Forehand lijkt erg veel op die van Cilic.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Tomic. Snoep Nadal iig ff een setje af!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
*4-0 Tomic :lol:


en de 1e break is alweer terug. Hij zal deze set toch wel ff winnen [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
0-4* achter en 7-5 winnen :lol:

Dat kan alleen de koning Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Forehand lijkt erg veel op die van Cilic.

Klopt precies buurs. Ben geen fan van Tomic, maar hij heeft (logischerwijs) zich wel ontwikkeld en ingewonnen aan kracht en intelligentie. Nadal valt me niet mee, maar lekker belangrijk in de 3e ronde. Het komt toch aan op de krakers. Die komen vanaf vannacht. Genieten.
Reply


Forum Jump: