The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Federer komt zeker rond 5 uur in actie?
Ik denk dat Eurosport voor Federer alleen maar vrouwenpartijen uitzend,
Caroline Wozniacki(DEN)[1] vs. Anastasija Sevastova
Na Li(CHN)[9] vs. Victoria Azarenka

Verdasco- Berdych is helaas zo'n beetje op dezelfde tijd als Federer
Reply
buurs Wrote:0-4* achter en 7-5 winnen :lol:

Dat kan alleen de koning Notworthy

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haarhuis/Eltingh maken vanacht 1uur ook hun opwachting :Big Grin !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Haarhuis/Eltingh maken vanacht 1uur ook hun opwachting :Big Grin !
Ben benieuwdt wat ze kunnen, ze spelen tegen Millander.

Eindelijk maar weer eens 'snachts mijn wekker zetten om naar Fedje te kijken. Door de toetsweek van deze week heb ik dat maar niet gedaan.
Reply
Melzer gaat voor t eerst in zn carriere de top10 binnenkomen door t behalen vd 4e ronde vd AO.

vind t heel erg netjes van hem!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb nog nooit zo'n onderondsje gezien in het tennis
haha :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nos.nl/video/213427-ruzie-bij-dubbel-om-woordje-vamos.html">http://nos.nl/video/213427-ruzie-bij-du ... vamos.html</a><!-- m -->
Reply
Wat een gekken joh!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben ik een keer wakker, krijg je dit:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Anastasija+Sevastova+2010+China+Open+Day+Eight+JvM8D_7hsEsl.jpg">http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Anas ... 7hsEsl.jpg</a><!-- m -->
Reply
Kinderspel man, klein verbaal onderonsje. Stelt weinig voor. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Djoko wel heel eenvoudig langs Almagro...
Berdych walst over Verdasco heen...Die gaat Djoko pakken!!

Federer goed maar niet heel overtuigend. Robredo speelde ook wel erg goed de tweede set...

Hoop dat Sharapova straks opschiet dan begint Wawie rond 11:00
Reply
Nu weet ik het zeker: Djoko gaat Fedex pakken :yeah:
Reply
Scholten! Wrote:Nu weet ik het zeker: Djoko gaat Fedex pakken :yeah:

Hakkuh
Reply
kooltje Wrote:Djoko wel heel eenvoudig langs Almagro...
Berdych walst over Verdasco heen...Die gaat Djoko pakken!!

Federer goed maar niet heel overtuigend. Robredo speelde ook wel erg goed de tweede set...

Hoop dat Sharapova straks opschiet dan begint Wawie rond 11:00

No way dat Djokovic verliest van Berdych.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff, wat zitten de slagen er bij Wawrinka goed op zich...kansloze missie op deze manier.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:Nu weet ik het zeker: Berdych gaat Djoko pakken :yeah:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze Wawrinka maakt ook zeker kans tegen Federer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit is al meteen een bepalend potje in het begin van het jaar. Wint Wawrinka, dan is mijn AO meteen geslaagd. En wat speelt ie weer goed zeg! Eitje die top 10 als ie zo blijft spelen dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een kansen mist hij zeg op breakpunt...Knap van Roddick...maar het moet nu klaar zijn...
Reply
Wawrinka heeft alles.

Roddick speelt op het maximale van zijn kunnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick slaat denk ik zijn 1e winner uit een rally :eeeek: Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vergeet die top 10, het is echt top 5 momenteel. Hij moet alleen wel even breaken, maar Roddick speelt geweldig op de bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat was dan weer slap gespeeld, maar Roddick slaat wel alles op de lijn op bp. Nu dan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, en hoe ook Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick moet steeds meer risico nemen en dus meer fouten.

8 bp al gemist in 4 servicegames door Waw.

2e df van de game en 9e bp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ai, een cm uit voor bp Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hop, wat een set! Maar Roddick is niet zomaar verslagen en hij moet ook wel echt dit niveau blijven halen om hem te verslaan, dat wordt lastig zat.

Ik moet er helaas zo vandoor, dat ging gisteren ook mis bij Baghdatis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vergeet die top 10, het is echt top 5 momenteel. Hij moet alleen wel even breaken, maar Roddick speelt geweldig op de bps.
Verderop in het toernooi gaan het om meer dan alleen de pure tenniskwaliteiten. Ze kunnen daar allemaal fantastish tennissen, maar het gaat dan ook om wedstrijden winnen.
Reply
Heerlijk Stanislas!
Reply
Wava was uitstekend in vorm met zijn schitterende Backhand.
Niet normaal hoeveel backhandwinners hij heeft geslagen.
Hij heeft toch wel een van de beste backhands van de tour.
Reply


Forum Jump: