The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

AO 2011
Wel heel wisselvallig van Beest dit. Kom op man, gas erop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En maar weer 4 UEs in een game, laat hem er nou niet in komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer heeft gewoon te veel genade voor Nadal
Reply
En nu weer een geweldige game, hou dit nou eens een paar games achter elkaar vast!
Reply
Kijk, dit zien we graag!
Reply
Haggie Wrote:4-6 6-3 6-2 6-2 Nadal
Dus vanaf nu 4 games op rij bvan deze nadal :lol:
Reply
Ferrer moet ook deze set winnen. Ik zie Nadal niet terugkomen in 5 sets
Reply
Jaaa murray tipt djoko voor een stunt tegen federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom staat het scorebord al 5 minuten stil?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
idd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vuurwerk, Australia Day.
Reply
Oh ja das waar. Zvonareva liep er tijdens de persconferentie over te klagen (kanonnen)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Twee dramaballen na 15-30, zonde.
Reply
centre court Wrote:Jaaa murray tipt djoko voor een stunt tegen federer.
laat Murray zelf nou maar van Ferrer winnen, dat is al zwaar genoeg!
Reply
Waarom nou zo'n return op bp?!
Reply
Zoveel beter nu, break hem!
Reply
Tuurlijk! Nu niet meer choken.
Reply
Iedereen zal het over Nadal hebben, maar Beest staat verdomme wel te klappen. Zelfs een fitte Nadal had hier echt niet zomaar van gewonnen.
Reply
Kom op Rafa...Anders is Ferrer topfit voor Murray :lol:
Reply
6-4 5-2 ferrer. Nadal is 't weer even redelijk kwijt.

Ik zie Beest niet al te vaak live spelen maar ik vind dat ie voor zijn doen nog best veel, echt onnodige fouten slaat. Maak die set zo af jongen!
Reply
haha ferrer breakt nadal gewoon even 3x op rij hier. deze ferrer is zoveel beter dan een niet fitte nadal.
Reply
Hop, met twee geweldige punten naar de set!
Reply
Hoppa! Harde klap voor de mensen met Rafa!
Reply
centre court Wrote:6-4 5-2 ferrer. Nadal is 't weer even redelijk kwijt.

Ik zie Beest niet al te vaak live spelen maar ik vind dat ie voor zijn doen nog best veel, echt onnodige fouten slaat. Maak die set zo af jongen!
Hij is al een tijd niet meer de puur verdedigende jongen die ie ooit was. Hij is veel aanvallender geworden en daar komen ook fouten bij. Maar hij speelt veel dwingender en risicovoller dan vroeger.
Reply
kooltje Wrote:Hoppa! Harde klap voor de mensen met Rafa!
Niet te voorbarig, Kolemans.

Goed dat je weer terug bent, trouwens.
Reply
Zijn hele lichaamshouding straalt ook uit van, ''ik weet dat ik deze wedstrijd verlies, maar ik blijf maar gewoon staan deze set''.
Reply
Mocht Nadal hier verliezen, komt er nog meer druk te liggen op de SF morgen. De winnaar daarvan wint gewoon het toernooi.
Reply
centre court Wrote:Zijn hele lichaamshouding straalt ook uit van, ''ik weet dat ik deze wedstrijd verlies, maar ik blijf maar gewoon staan deze set''.
Waarsch heeft ie tijdens dat vuurwerk gevraagd of ie schade kon aanrichten door uit te spelen.
Reply
Een overwinning nu van Ferrer op Rafa gaat me wel een gouden plak kosten ben ik bang.. ook al heb ik geen Rafa... :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Hoppa! Harde klap voor de mensen met Rafa!
Niet te voorbarig, Kolemans.

Goed dat je weer terug bent, trouwens.
Thnx...

Lijkt mij wel duidelijk dat hij niet nog drie sets wint van Ferrer, vervolgens van Murray wint en dan Federer/Djokovic pakt...

Anders gaat hij van anti-held naar held bij mij!
Reply

Forum Jump: