The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis/BA/Marseille
Gulbis was vorige week nog ziek, meestal ben je een week daarna niet meteen weer topfit. Gaat hij nooit redden...
Petzschner kan nog, maar dan waarschijnlijk...Cilic, Berdych, Tsonga...

Ook opvallen dat Simn 10x is gekozen, die moet gewoon openen tegen Davydenko en kost 1255.
Reply
Davy verslaan voor 20, Youzhny voor 45, Tsonga voor 90 punten. Topkeus! 3 managers uit de top 10 erbij.
Reply
Overigens, Soderling is denk ik een FTM foutje. Kan nergens iets vinden.
Reply
_Tampie Wrote:Overigens, Soderling is denk ik een FTM foutje. Kan nergens iets vinden.
Ik ook niet inderdaad...

Ook Nishikori is nog niet rood...
Reply
Laatste keer Karlovic voorlopig. Dolgo sjonge jonge. De rest wel prima vannacht. Heb rond 0500 uur de 3e set van Querrey zitten volgen. Was echt kiele kiele en hij mag er nu af tegen Dabul. Pas 3 man eruit dus weinig schelden nog maar er zal snel verandering in komen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kooltje Wrote:Gulbis was vorige week nog ziek, meestal ben je een week daarna niet meteen weer topfit. Gaat hij nooit redden...
Petzschner kan nog, maar dan waarschijnlijk...Cilic, Berdych, Tsonga...

Ook opvallen dat Simn 10x is gekozen, die moet gewoon openen tegen Davydenko en kost 1255.

Gulbis was idd niet helemaal fit, maar des te uitgeruster deze week. Cilic, Berdych en Tsonga worden 'm deze week ook niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jij hebt er kijk op.

Ik verwacht na deze uitspraken zeker een medaille van jouw kant :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat denk ik ook. Als Anderson de finale haalt komt dat helemaal goed.
Reply
Stille Wrote:Laatste keer Karlovic voorlopig. Dolgo sjonge jonge. De rest wel prima vannacht. Heb rond 0500 uur de 3e set van Querrey zitten volgen. Was echt kiele kiele en hij mag er nu af tegen Dabul. Pas 3 man eruit dus weinig schelden nog maar er zal snel verandering in komen Undecided

Ivo twittert: After playing like 12 year old girl I have to do doping test?! I mean, seriously.. Clearly my performance is proof I didn't take anything. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Iemand een idee waarom Ljubicic-Golubev nog niet begonnen is?
Reply
SC doet het dus niet. Stand is 2-1 voor Ljubicic in 1e set en 0-40 op de serve van Golubev (live wedden unibet)
Reply
SC doet het nu eindelijk. 4-2 Ivan :cry:
Reply
Die Golubev is echt helemaal niks meer waard...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leonardo Kirche-Hicham Kaddari is veel leuker om te volgen :Big Grin
Reply
Stille Wrote:Leonardo Kirche-Hicham Kaddari is veel leuker om te volgen :Big Grin

yeah right
Reply
Lju mist een 15-40
Reply
Golubef krijgt breakkans voor 5-4...mist en uiteraard 6-4 Ljubo...
Reply
Hup Clement...Weg met dat koopje!
Reply
Clement speelt met een injectie, omdat dit zijn toernooi is. Zal wel niks worden dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Gulbis en Clement.
Reply
Allez RV !!!
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Laatste keer Karlovic voorlopig. Dolgo sjonge jonge. De rest wel prima vannacht. Heb rond 0500 uur de 3e set van Querrey zitten volgen. Was echt kiele kiele en hij mag er nu af tegen Dabul. Pas 3 man eruit dus weinig schelden nog maar er zal snel verandering in komen Undecided

Ivo twittert: After playing like 12 year old girl I have to do doping test?! I mean, seriously.. Clearly my performance is proof I didn't take anything. Undecided

En daarna:

Peed 85ml and I need 90ml. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhh. Ima break something. I'm too old for this sh..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kut Gulbis. Geef hem meer kans om Cilic te pakken dan Petz.
Reply
Prima Eduard! Gulbis verliest ff TB met 2-7 Undecided
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:ik heb idd ook gemist dat Soderling eruit is, dat is gunstig voor Tursu en in een latere fase voor Gulbis.
Zal wel een fout van FTM zijn dan...iets met die bye verkeerd gegaan ofzoiets...

Ik bedoelde het serieus he. Ik zie Gulbis als finalist. Soderling eruit had ik niet eens zo vreemd gevonden Smile!
cry
Reply
Gulbis is een prutser. Vorige jaren veel gehad en altijd snel exit. Ik durf het niet meer met hem aan
Reply
Gulbis staat veel te hoog voor wat ie eigenlijk kan en presteert. Is een journeyman met af en toe een leuke piek.
Reply
Pas 22 dus kan nog constanter worden wellicht...
Reply
Ik zie in Gulbis juist een speler die veel te weinig presteert voor iemand met zoveel talent. Zijn quote op Sport laatst zei genoeg, hij kon zich niet motiveren voor kleine toernooien of mindere tegenstanders o.i.d.
Reply
GL tegen Cilic Petje.
Reply

Forum Jump: