The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis/BA/Marseille
Heerlijke uitslagen!!!
Dag Isner!
Raonic, Fish, Kendrick winnen!! Mooi in de tb derde set tegen verdasco...Dat geeft Stepanek veel kansen...Wordt namelijk al als tweede partij vaan de dag gespeeld...

Jammer dat Wawrinka er weer door komt maar verwacht nog steeds dat Monaco hem pakt
Reply
In 1 klap een drama week zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad. Ik heb er ook al meteen weer helemaal geen zin meer in als die zekere keuzes constant beloond blijven worden. Dan blijft iedereen zien dat her rendeert en blijft iedereen zo spelen.

Fish en Verdasco tb derde set. Paar puntjes anders en het is een topweek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alweer drie duels die in tb laatste set de verkeerde kant opvallen. Je wordt er zo moet van... ben gelukkig nu in het begin van het seizoen al ana het relativeren.
Reply
Raonic is wel lekker, wat een held gaat dat worden zeg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Keurig Raonic! En ook mooi van Monaco trouwens, gaat niet zo heel slecht deze week.
Reply
Memphis gaat goed....Voor de weekwinst zullen ook Tsonga/Llodra en Robredo/Monaco/Chela goed moeten presteren.
Kan nog weinig van gezegd worden want de tegenstand is aardig met Soderling/Berdych en Almagro/Nalbandian/Montanes/Wawrinka.

Memphis alleen nog Dabul en Mannarino eruit aub.

Maar in ieder geval weer eens meedoen aan de bovenkant van de ranglijst is goed. Top 15 AK moet dus ook lukken na deze week. Maar ik moet oppassen met mijn positieve gezwets anders wordt het alsnog niks haha.
Reply
Alleen die Kendrick he cry Kut Anderson!
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad. Ik heb er ook al meteen weer helemaal geen zin meer in als die zekere keuzes constant beloond blijven worden. Dan blijft iedereen zien dat her rendeert en blijft iedereen zo spelen.

Fish en Verdasco tb derde set. Paar puntjes anders en het is een topweek...

Hoezo zekere keuzes...Jij was er toch heilig van overtuigd dat Verdasco minimaal de halve finale zou halen.
Ik heb gezegd dat ik dat niet zag gebeuren.

Jij bent gewoon een ongelofelijke niet kenner met heel weinig gevoel.
Jij zoekt zoveel uit dat het tegen je gaat werken.

Als Verdasco had gewonnen en de halve finale had gehaald, dan had jij de goede keuze gemaakt.
Heel veel managers hebben ze ook beide.
Ik niet, dus ja het blijft de juiste keuzes maken.

Enne, je zwijnt zelf voor de 2e keer op rij met Wawrinka...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, zegt de gefrustreerde manager met Isner in z'n team. Als we het over domme keuzes hebben Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Het zal morgenochtend worden voordat ik zie dat Fish, Kendrick, Monaco, Del Potro en Raonic hebben gewonnen [-o<

Notworthy the gods are smiling at me!
Reply
Haggie Wrote:Raonic is wel lekker, wat een held gaat dat worden zeg!

Nu al een persoonlijke held voor mij, wat een baas! Die kan echt voorlopig niet stuk.
Reply
Isner was een gewaagde keuze, maar dom wil ik het niet omschrijven.

Hij had een aantal weken niet gespeeld en voor 1500 euro een poging waard.

Ik had al aangegeven dat Verdasco geen 2 weken achtereen presteert op HC.
Ik vind Verdasco geen domme keuze met deze loting, maar hij is wel extreem duur.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verdasco was een zeer gewaagde keus, waarmee ik ook flink op m'n kon gaan, dat heb ik meteen gezegd. Ik ga alleen niet ook nog Raonic nemen als back-up, dat vertik ik. Dan maar op m'n bek, maar wel met een leuk gevoel. En met Verdasco kon ook flinke winst boeken als ie gewoon de SF had gehaald, met kans op meer.

Isner vond ik een domme keus, omdat ie geen ritme heeft en Del Potro wel en ook nog eens in vorm.
Reply
Tja, Isner kan, als hij van Del Potro wint, ook zomaar tot de SF doorstomen. Een keus met 60% kans op 0 punten, en 35% kans op 180 punten (of meer). Ik vind het niet dom, wel een gok.

Hetzelfde geldt ongeveer voor Verdasco, maar daar was de kans op een nederlaag in de 1e ronde zo'n 30%, en is een SF of F zeer reeel als hij doorkomt. Raonic als backup voor dat geld is niet laf maar verstandig, dat moet je los zien van het wel of niet nemen van Verdasco imo. Maar ik weet dat er mensen zijn die daar principieel op tegen zijn. Mij zit dat ook niet lekker, en heb daarom Verdasco niet genomen. Ook dat is een gok, die heel duur had kunnen zijn.
Reply
Wel ontzettend knap zeg van die Raonic. Ik had gedacht dat dit keer Verdasco zou winnen. Raonic gaat nog een grote worden. Ik hoop wel dat hij lekker vermoeid de baan op stapt zodat Steppie hem kan pakken [-o<
Verder is het duidelijk dat Del Potro helemaal terug aan het komen is, hij wordt elke week beter en het wordt tijd dat hij op plaats 150 terecht komt zodat we voor FTM een goedkope en goede optie hebben :wink:
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Jammer van Lacko en Isner maar dat zat er in. Toch nog een redelijke positie maar ik wil wel eens op 10 in de week gaan eindigen. Daarom zal Dabul moeten gaan stunten door Querrey en Fish te verslaan. Overdag alleen Llodra en Roger Vasselin in actie.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het kan eigenlijk alleen nog een goede week worden als ik de 4 halve finalisten in BA heb (niet onmogelijk) en de finale in Memphis (ook niet onmogelijk, al wordt de finalist onderin wel lastig).
Reply
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:Het zal morgenochtend worden voordat ik zie dat Fish, Kendrick, Monaco, Del Potro en Raonic hebben gewonnen [-o<

Notworthy the gods are smiling at me!

Het heeft je nog niet echt tegen gezeten dit jaar :wink:

Reply
_Tampie Wrote:Tja, Isner kan, als hij van Del Potro wint, ook zomaar tot de SF doorstomen. Een keus met 60% kans op 0 punten, en 35% kans op 180 punten (of meer). Ik vind het niet dom, wel een gok.

Hetzelfde geldt ongeveer voor Verdasco, maar daar was de kans op een nederlaag in de 1e ronde zo'n 30%, en is een SF of F zeer reeel als hij doorkomt. Raonic als backup voor dat geld is niet laf maar verstandig, dat moet je los zien van het wel of niet nemen van Verdasco imo. Maar ik weet dat er mensen zijn die daar principieel op tegen zijn. Mij zit dat ook niet lekker, en heb daarom Verdasco niet genomen. Ook dat is een gok, die heel duur had kunnen zijn.

Hehe kun je in mijn hoofd kijken? Precies mijn overweging.
Reply
Ad Wim Wrote:Het kan eigenlijk alleen nog een goede week worden als ik de 4 halve finalisten in BA heb (niet onmogelijk) en de finale in Memphis (ook niet onmogelijk, al wordt de finalist onderin wel lastig).

Finalist onderin is voor mij al een zekerheidje Hakkuh

Reply
Dabul die Querrey én Fish gaat verslaan? Dream on Wink
Reply
Ik geef alleen aan dat het nodig is om een goede week te hebben, maar ik heb er wel over gedroomd vannacht (tussen de nachterlijke scheldpartij rond 02.30 uur toen ik zag dat Lacko alsnog had verloren :Big Grin Denk dat de buren het wel gehoord hebben :-({|=
Reply
Hup Petszchner. CIlic mag er vandaag best uit
Reply
Nando gefrustreerd :lol:

Raonic meer bp kansen gehad dan Verdasco.
Dus hij kan echt meer dan serveren.

Verdasco on Raonic: “I hope to play soon against him in clay to show him what it is to play tennis & play rallies & run & not only serve.”

Reply
buurs Wrote:Nando gefrustreerd :lol:

Raonic meer bp kansen gehad dan Verdasco.
Dus hij kan echt meer dan serveren.

Verdasco on Raonic: “I hope to play soon against him in clay to show him what it is to play tennis & play rallies & run & not only serve.”

:Big Grin
Reply
Wat een drol is het toch, die Verdasco.
Reply
mindlight Wrote:Wat een drol is het toch, die Verdasco.

Verdasco is een held!
Ik zou ook helemaal gefrustreerd raken van iemand die alleen maar van serveren!
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Wat een drol is het toch, die Verdasco.

Verdasco is een held!
Ik zou ook helemaal gefrustreerd raken van iemand die alleen maar van serveren!

Maar hij kan veel meer!

Ik vind hem het type Ancic.

Reply
cilic pakt de eerste in een tb 7 3...jammer maar helaas
Reply

Forum Jump: