The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai / Acapulco / Delray Beach
Op atptennis zijn ze een beetje laat, maar loting Dubai:

[1] Roger Federer vs [WC] Somdev Devvarman
Marcel Granollers vs Dmitry Tursunov
Sergiy Stakhovsky vs [WC] Omar Awadhy
[WC] Michael Berrer vs [8] Ernests Gulbis

[4 ]Mikhail Youzhny vs Gilles Simon
[Q] Lukas Rosol vs [Q] Karol Beck
[Q] Grigor Dimitrov vs Richard Gasquet
[Q] Sergei Bubka vs [5] Ivan Ljubicic

[6] Viktor Troicki vs Phillp Kohlschreiber
Andreas Seppi vs Phillp Petzschner
Nikolay Davydenko vs Guillermo Garcia-Lopez
Jeremy Chardy vs [3] Tomas Berdych

[7] Marcos Baghdatis vs Andrey Golubev
Florian Mayer vs Jarkko Nieminen
Feliciano Lopez vs Lu Yen-Hsun
Michael Llodra vs [2] Novak Djokovic
Delray Beach:
(1) RODDICK, Andy USA v SELA, Dudi ISR
BENNETEAU, Julien FRA v DODIG, Ivan CRO
PRZYSIEZNY, Michal POL v qualifier
KARLOVIC, Ivo CRO v (6) TIPSAREVIC, Janko SRB

(3/WC) QUERREY, Sam USA v BROWN, Dustin GER
qualifier v ANDREEV, Igor RUS
DABUL, Brian ARG v NISHIKORI, Kei JPN
(WC) BLAKE, James USA v (7) BECKER, Benjamin GER

(5) ANDERSON, Kevin RSA v qualifier
SERRA, Florent FRA v (WC) HARRISON, Ryan USA
BERANKIS, Richard LTU v (SE) DEL POTRO, Juan Martin ARG
GABASHVILI, Teymuraz RUS v (4) ISNER, John USA

(8) MANNARINO, Adrian FRA v MAYER, Leonardo ARG
STEPANEK, Radek CZE v qualifier
MELLO, Ricardo BRA v SCHUETTLER, Rainer GER
PHAU, Bjorn GER v (2) FISH, Mardy USA
Acapulco wordt misschien geschrapt vanwege veiligheidsproblemen :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik las het. Ik weet niet of dat de reden is dat de loting op zich laat wachten, maar dat feit voorspelt weinig goeds. De quali's gaan voorlopig wel gewoon door. Ik neem aan dat het in verband is met de onveiligheid die de drugsbendes veroorzaken? Wist niet dat dat ook in die regio zo erg was. Veel vraagtekens bij mij.
Dit stuk staat op de site van het toernooi. Bizar verhaal!

Acapulco - Abierto Mexicano de Tenis El prepares for its eighteenth edition in Acapulco without changes in its security measures with respect to previous years, despite reported that both ATP and WTA led it to players, inviting them to increase their care during their stay in the Mexican city.

"This is all controlled," said the Spanish David Ferrer to ESPNDeportes.com, while walking only from the court complex 4 Mextenis to his room at the Fairmont Acapulco Princess. "I arrived on Thursday in Acapulco and I did not have any fear about returning here," 2010 Open champion Telcel.

ATP and WTA tennis players suggested to go as late as possible to leave Acapulco tournament and just be eliminated, as a measure to prevent any inconvenience resulting from the violence sparked by a dispute between drug cartels in recent months has beaten this city. Still, Ferrer up 5 days before the start of the Main Draw.

"They sent all that information late and going fast, and not leave the hotel, but it was all very exaggerated," said the Mexican Santiago Gonzalez, 43 th in the ranking of dual ATP and who here played the main draw of singles via wild card."I do not know any player in the Main Draw has been dropped, but I do know that Eric Butorac (who along with Jean-Julien Rojer the pair number 4 in the world today) got scared and did not come. Is that what who commanded the ATP, it seemed that we came to war. "

The reality is that neither Mextenis, organizer of the tournament, and the Fairmont Princess received any request to strengthen security. "They did not ask anything," confirmed Raúl Zurutuza, director of the Mexican Open to ESPNDeportes.com. "We always maintain the devices, and security is guaranteed," he added America Anguiano, Director of Public Relations of the hotel. "We're not making any recommendation to any of our special guests." And neither does Mextenis.

"We agree with the ATP that we would get the players the same advice," says Giulia Orlandi, WTA Tour Supervisor for the Abierto Mexicano Telcel. "Not to alarm anyone, just be careful.With the girls, especially is not going out alone, but accompanied, using the records of the organization, be careful. "

But the reality is that the message was not all. "Recently we learned here, we had no idea of this issue," says Florencia Molinero of Argentina, who play Saturday after the qualifier. "To my knowledge, nobody has stopped coming because of security concerns. How serious is this so complicated?" Asks the pupil of Maria Jose Gaidano. Anguiano says, "Last October we host the Convention of the ANOC (Association of National Olympic Committees, including IOC President Jacques Rogge was present) with the same measures we have for the Open, and nothing happened. The Acapulco Diamante area warrants safety in every way. "

Anyway, the action taken by ATP and WTA to alert players liked him. "They told us they were sending that message. Well, do it, I can not say no," says Zurutuza. "These alerts must also exist for other tournaments. I was surprised that it was made public because it is something confidential in closets.Unfortunately surfaced and all hell broke this. Next week we'll talk (with ATP and WTA) of the subject. "

Until now, the lower 4 singles main draw (Gael Monfils, Juan Carlos Ferrero, Patty Schnyder and Barbora Strycova Zahlavova) were motivated by injuries. And the environment that prevails in the resort hotel-club is absolute quiet. Not even notice the presence of security forces, public or private. "No player contacted me to ask about security. Verdasco arrived today with his family. So will the Bryan on Saturday," concludes Zurutuza, who next week will host Adam Helfant, CEO of ATP, to visit Acapulco as he had planned for months.

The communication of the governing bodies of tennis on the recommendations of security has different host on the players. "I know of no player who has stopped coming, but I know they are all afraid. And I include myself. We will not leave the hotel," said Horacio Zeballos, after his morning workout and before going to enjoy beach."Zero fear," said Gisela Dulko however, the world number one doubles, when asked about it. "Sounds good to alert you to where you do not have to go, but I think here we are more than confident, right?".
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Er is wel al geloot voor het dubbeltoernooi :roll:
En dan dit:

In January, the bodies of 14 men with their heads chopped off were found outside a shopping center. A 15th body with its head intact was also found nearby.

The ATP, in a statement sent to The Associated Press, said it had received assurances from all levels of the Mexican government.

Ik ken nog wel een paar spelers bij wie ze de kop eraf mogen rukken........nou Stille dat kan je toch niet zeggen!
Misschien moeten we voor de zekerheid dit toernooi maar laten schieten.

Budget omlaag en 2 toernooien komende week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Tja, dat gebeurt in zoveel landen. Volgens mij gaat het nog gewoon door, en is de draw altijd laat daar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Als er gewoon komende nacht geloot kunnen we toch gaan spelen..
Ze spelen wel gewoon weer qualis, dus er lijkt me weinig aan de hand.
Ok, dan gaat de database dus gewoon wat later open. Laten we stellen dat als er morgenochtend nog geen loting is, we het toernooi schrappen.
Loting is bekend.
Mooi, dan gooi ik 'm erin en kan de DB vannacht nog open.
=D> =D>
En done, we kunnen!
Even voor de theorie: Stel dat het toernooi gestaakt wordt halverwege de week, volgen we dan de ATP met het toekennen van de punten? Of kennen we de punten van de al gespeelde partijen sowieso toe?
andre Wrote:Even voor de theorie: Stel dat het toernooi gestaakt wordt halverwege de week, volgen we dan de ATP met het toekennen van de punten? Of kennen we de punten van de al gespeelde partijen sowieso toe?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Goede vraag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Poeh, inderdaad een goede vraag, en heb vanuit de organisatie zo geen antwoord paraat. Ik ga er vooralsnog vanuit dat van staken geen sprake zal zijn.

Op persoonlijke titel (met nadruk) zou ik ervoor pleiten de hele week te schrappen omdat het anders hoe dan ook niet fair is.
Is Acapulco trouwens niet ook een 500?

Raonic, nu we 't toch over hem hebben, komende week op gravel. Was dat omdat ie wilde oefenen voor de DC kan ik me herinneren? Anders onbegrijpelijke keuze. 1e ronde Berlocq, 2e ronde Dolgo, finale Verdasco!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Wat zou dat prachtig zijn :lol:
Acapulco is zeker een 500, dat komt goed. Ik zal Mac vragen dat goed te zetten.
hij wil oefenen voor de DC inderdaad.

Wanneer het toernooi wordt gecancelled, dan is er maar 1 optie en dat is de weg eruit gooien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Heren, helaas kan ik vanaf m'n werk niet bij de database en dus niet aanpassen dat acapulco een 500 toernooi is. Dit wordt dus pas om 18/19 uur bijgewerkt.

Let dus op

Acapulco is een 500 toernooi, dit staat fout in FTM!
andre Wrote:Even voor de theorie: Stel dat het toernooi gestaakt wordt halverwege de week, volgen we dan de ATP met het toekennen van de punten? Of kennen we de punten van de al gespeelde partijen sowieso toe?
Ik zou de ATP volgen. Ten eerste aangezien we dat vrijwel altijd doen, ten tweede omdat me dat ook beter lijkt. Als het toernooi bijv in de QF wordt gestaakt en iedereen krijgt die punten toegekend, lijkt me het beter dat ook te doen dan het hele toernooi te schrappen.
centre court Wrote:Is Acapulco trouwens niet ook een 500?

Raonic, nu we 't toch over hem hebben, komende week op gravel. Was dat omdat ie wilde oefenen voor de DC kan ik me herinneren? Anders onbegrijpelijke keuze. 1e ronde Berlocq, 2e ronde Dolgo, finale Verdasco!
Hij verliest gewoon van Berlocq, als ie al komt.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Is Acapulco trouwens niet ook een 500?

Hij verliest gewoon van Berlocq, als ie al komt.

Ik snap ook niet waarom hij hier gaat spelen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Tjah om Raonic deze week weer te nemen.. het is een wonderkind, maar dat lijkt me iets te ver gaan! Denk ook dat hij er in R1 gewoon van af vliegt! En als dat toernooi gestaakt word vind ik dat er gewoon een streep door deze week moet!
Blue White Army!
Ad Wim Wrote:
Ik zou de ATP volgen. Ten eerste aangezien we dat vrijwel altijd doen, ten tweede omdat me dat ook beter lijkt. Als het toernooi bijv in de QF wordt gestaakt en iedereen krijgt die punten toegekend, lijkt me het beter dat ook te doen dan het hele toernooi te schrappen.

De vraag is meer, geven we de mensen gewoon hetzelfde aantal punten wat de atp doet of schrappen we de hele week omdat het niet eerlijk is als mensen meer mensen in acapulco gekozen hebben?

Persoonlijk ben ik niet voor het schrappen van de hele week, vooral omdat al dit gezeik al bekend is voor de deadline. Na de deadline had een ander verhaal geweest maar nu is het onderdeel van het managen vind ik. RIsico nemen door veel mensen in acapulco te nemen of voor de zekerheid gaan en slechts een paar goedkopere daar. Maar goed dat is mijn mening.
Nou, dat lijkt me niet. Het mag dan wel bekend zijn, ik denk niet dat iedereen het forum leest. Als de ene week de kritiek is dat er nog niet-geplaatse qualies onderaan het keuzescherm staan, lijkt me dit helemaal 3 bruggen te ver....