The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
hmmm Tursu begint lekker geinspireerd :roll: ...0-2
Reply
*4-1 Grannollers...Dat zal de volgende opgave wel worden dan...
Reply
Yep dat wordt speler nr 4 al weer naar huis. Erg fijn op dinsdagmiddag 14.28 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je kunt tegenwoordig alleen nog maar laf managen door de spelers te kiezen die al door zijn.

Scheelt wel dat mijn complete team wat ik ipv Roddick zou nemen met de last-minute nu ook al allemaal pleitte is en ik zelfs winst maak met Mayer :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een lachwekkende uitslag weer zeg
Reply
Onverwachte uitslag maar 't boeit natuurlijk niets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, top 14 heeft Tursu, en dan nog, die 428 euro.... vanavond in Acapulco gaat het er echt om spannen, moet even beter gaan dan gisternacht met slechts 3 van de 5 de goede uitslag.

Zeballos def. Monaco - zal wel niet, als Monaco maar tegen Ferrer verliest is het goed
Wawrinka def. Andujar - moet kunnen
M. Gonzalez def. Fognini - hoeft niet
Montanes def. Gimeno - Albert laat me vaak in de steek, not this time Monta!
Almagro def. Hanescu - best een lastige R1, als hij die doorkomt zie ik hem wel SF halen en eigenlijk zelfs F
Schwank def. Chela - de oude vos moet vermoeid zijn, anders gaat Schwank het niet winnen vrees ik
Riba def. Sanchez - uiteraard
Bellucci def. Verdasco - DE pot, ik zag net als Ad dat Verdasco vorig jaar alleen Acapulco meepakte van de SACS, en matig presteerde
Reply
Lekker tankweekje is dit. Snap het echter niet, volgende week eigenlijk de hele week vrij, dan een weekend DC, en dan weer een paar dagen vrij. Dus waarom zou je dan tanken? Tot nu toe niet heel ongunstig nog voor mij, alleen Tursunov kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad week !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Kunitsyn, Dabul en Young!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bagha trouwens ziek, de afgelopen dagen al. Niet de enige trouwens in tennisland.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Supertroef Kavcic heeft goed geloot. Ik zie kansen :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Allez Gilles!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Youzhny! Net als vorige week please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sanchez tegen Navarro, waarschijnlijk geen Riba dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Om gek van te worden! Gvd 18x gekozen. Jodenzooi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gaat prima tot nog toe. Hopen dat Dabul, Kunitsyn en Simon het afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat Riba niet uitmaakte, maar idd maar 18x en bijv. niet door Kraai gekozen. Toch zonde dan, maar goed, is in principe voor 45 punten gekocht.
Reply
Wat zijn al die halve kneuzen toch ontzettend wisselvallig weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Simon lijkt Youzhny direct naar huis te sturen. Zou op zich leuk zijn, al heb ik Simon overwogen en hem links laten liggen, wat hiermee wel weer jammer wordt.

Een korte opsomming van de 'net-niet-in-mijn-team' mannen:

Kort overwogen maar eigenlijk wel resoluut verworpen:
Dodig, Tipsa, Verdasco, Troicki, Baghdatis.

Net niet het team gehaald, zwaar over nagedacht:
Nishikori, Monaco, Fognini, Raonic, Berlocq, Giraldo, Gulbis, Simon,
Reply
centre court Wrote:Wat zijn al die halve kneuzen toch ontzettend wisselvallig weer.
Ik snap jou ook niet zo goed. Twee weken geleden heb je het lafste team ooit en verkondig je hier dat dat de tactiek is om hoog te eindigen. Maar vervolgens neem je de twee weken erna riskante keuzes die verkeerd uitpakken. Ik vind het leuk hoor, maar ik snap het niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik dacht dat Riba niet uitmaakte, maar idd maar 18x en bijv. niet door Kraai gekozen. Toch zonde dan, maar goed, is in principe voor 45 punten gekocht.
Gekocht voor 45 puntjes idd. Zuur, maar geen ramp. Als het hierbij blijft qua pech...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hé, Anderson ook nog best vaak gekozen. Dan mag die ook verliezen.
Ik ben weg, hup iedereen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny breakt terug! Kunitsyn break voor en Anderson weer een TB. Hopelijk verliest ie 'm weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kavcic tegen Farah ipv Przysiezhny. Weer een afzegger, wat is dat toch?
Reply
Prz komt ook al niet opdagen waardoor Kavcic nu tegen Farah speelt. Wat een lachertje dat toernooi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dachten we dat in Mexico spelers niet op komen dagen....gebeurt het in Delray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik had bij Youzhny natuurlijk niet te vroeg mogen juichen.

Montanes easy eerste set, nu doorknallen.

Ivo op weg naar de tb, come on dr. Ivo. Dodig mag er wel uit! Net als Anderson!
Reply
youzhny wint deze pot nog wel.

cc-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en dan mist simon een mp bij 4-4 in de 2e set :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: