The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
centre court Wrote:Fognini wint echt niet van Waw.

ik geef hem zeker kans.

Waw niet helemaal fit en had gister 3 sets nodig tegen Andujar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je even tijd hebt, moet je dit maar eens lezen:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://community.betfair.com/tennis/go/thread/view/94186/27060401/Chela_show?pg=1">http://community.betfair.com/tennis/go/ ... _show?pg=1</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen.

Het zijn immers Tampie-weken :8:

Er zitten wel cruciale dingen mee, maar toch ook nog wel tegenvallers. En domme fouten (Andreev!).
Haal de AO eraf en Arco staat bovenaan zag ik trouwens. In supervorm, en komt eraan!

Hoe bereken je dat? Want dan ben ik ook wel zeer benieuwd naar mijn eigen klassering. Heb het gevoel dat ik elke week lekker meedraai maar dat de AO mij op zeer grote achterstand heeft gezet.
Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waw heeft bijna altijd 3 sets nodig, dat zegt bij mij niets.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen.

Het zijn immers Tampie-weken :8:

Er zitten wel cruciale dingen mee, maar toch ook nog wel tegenvallers. En domme fouten (Andreev!).
Haal de AO eraf en Arco staat bovenaan zag ik trouwens. In supervorm, en komt eraan!

Hoe bereken je dat? Want dan ben ik ook wel zeer benieuwd naar mijn eigen klassering. Heb het gevoel dat ik elke week lekker meedraai maar dat de AO mij op zeer grote achterstand heeft gezet.
Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO.

Ik heb het zelf even uitgerekend. Zonder AO zou ik 2e staan op 36 punten van Arco. Ik zou jou een 1000 punten achter me laten op dat moment...
Reply
En Waw wint de 3e gewoon met 6-0. Hoezo niet helemaal fit?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen.

Het zijn immers Tampie-weken :8:

Er zitten wel cruciale dingen mee, maar toch ook nog wel tegenvallers. En domme fouten (Andreev!).
Haal de AO eraf en Arco staat bovenaan zag ik trouwens. In supervorm, en komt eraan!

Hoe bereken je dat? Want dan ben ik ook wel zeer benieuwd naar mijn eigen klassering. Heb het gevoel dat ik elke week lekker meedraai maar dat de AO mij op zeer grote achterstand heeft gezet.
Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO.

ik sta denk ik 2e na arco.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen.

Het zijn immers Tampie-weken :8:

Er zitten wel cruciale dingen mee, maar toch ook nog wel tegenvallers. En domme fouten (Andreev!).
Haal de AO eraf en Arco staat bovenaan zag ik trouwens. In supervorm, en komt eraan!

Hoe bereken je dat? Want dan ben ik ook wel zeer benieuwd naar mijn eigen klassering. Heb het gevoel dat ik elke week lekker meedraai maar dat de AO mij op zeer grote achterstand heeft gezet.
Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO.

ik sta denk ik 2e na arco.

Je staat 5e, na Arco, mezelf, Dina en Tampie
Reply
Kom even met een overzichtje dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaan we nou serieus overzichtjes maken zonder de AO? Jullie als ervaren managers moeten toch juist weten dat FTM wordt gewonnen of verloren op de GS's? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laat maar zitten zonder AO anders ga ik huilen van ellende cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Op de GS's moet je aanvallen en hopen dat 't goed valt en op die kleine kut toernooitjes defensief spelen en geen gekke dingen doen. Arco is wat dat betreft een mooi voorbeeld. Die heeft elke week het grootste en ''lafste'' team van allemaal en presteert daarmee top. Hulde!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
12-2 Lopez in de 2e set. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Code:
pos    naam    stand
5    Arco*    5639
26    mindlight*    5603
1    tampie*    5554
10    Dina O*    5375
9    Buurs*    5351
2    Kraai*    5308
3    Centre Court*    5180
4    andre*    5069
6    eve*    5014
13    Kooltje*    4963
12    The Player*    4951
19    Viper-500*    4866
7    Overdune*    4804
23    Clashcityrocker*    4802
21    omyaca*    4730
14    Michael K*    4644
18    AdWim*    4637
16    Haggie*    4571
20    Houten Klazen*    4518
15    The Great Falcon*    4434
8    Thuis 3*    4414
24    Woerdie*    4278
11    SuperKuuper*    4250
22    Stille*    4076
25    Scholten*    3956
17    Borino*    3747
Reply
7e zonder de AO mee te tellen? Dat lijkt me stug.

ML wel prima! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit zegt mij werkelijk helemaal niets, gaan we aan het eind van het seizoen ook een GS-ranglijst maken Undecided
Reply
Kut Chela, zie nu pas dat Tamp en Kraai gewoon Schwank hebben. Pff.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML!
Wel apart, ik had mezelf wel wat hoger verwacht. Maar blijkbaar had ik dus een goede AO, eigenlijk toen een van de besten van de mensen zonder Djoko. Misschien is dat wat me bijstond.

In de week van de AO was ik 25e, nu 18e. Redelijk tevreden. En dus een paar gasten met Djoko op de AO voorbij gegaan. Maar ook een paar zijn er mij weer voorbij gegaan na het drama van vorige week.
Het zal allemaal wat meer recht getrokken zijn na IW en Miami. Dan zijn de flukes met Djokovic op de AO ook wel van de 1e pagina verdwenen waarsch, zoals Stille bijv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm Scholten, het is natuurlijk een waardeloos klassement, omdat die GS'en nou eenmaal meetellen, maar het geeft natuurlijk wel een leuk beeld. En het geeft aan hoe zwaar foute danwel goede keuzes in 1 week wegen.

En als jij een GS-klassement wilt hebben maken we dat natuurlijk, geen probleem.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML!

In de week van de AO was ik 25e, nu 18e. Redelijk tevreden. En dus een paar gasten met Djoko op de AO voorbij gegaan. Maar ook een paar zijn er mij weer voorbij gegaan na het drama van vorige week.
Het zal allemaal wat meer recht getrokken zijn na IW en Miami. Dan zijn de flukes met Djokovic op de AO er ook wel uit waarsch.


Haha, sure Ad. Lekker belangrijk dat ik onderaan sta. Wil alleen maar zeggen dat het natuurlijk geen ene reet uitmaakt. Want ben je nu beter als je de afgelopen weken goed presteert en de AO hebt verneukt dan managers met het tegenovergestelde? Die discussie heeft natuulrlijk geen enkele zin. En daarom vind ik het niet relevant. Dus ga nou niet beweren dat het komt omdat ik onderaan sta.

Uiteraard wel mooie inhaalrace al van ML Notworthy
Reply
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML!

In de week van de AO was ik 25e, nu 18e. Redelijk tevreden. En dus een paar gasten met Djoko op de AO voorbij gegaan. Maar ook een paar zijn er mij weer voorbij gegaan na het drama van vorige week.
Het zal allemaal wat meer recht getrokken zijn na IW en Miami. Dan zijn de flukes met Djokovic op de AO er ook wel uit waarsch.


Haha, sure Ad. Lekker belangrijk dat ik onderaan sta. Wil alleen maar zeggen dat het natuurlijk geen ene reet uitmaakt. Want ben je nu beter als je de afgelopen weken goed presteert en de AO hebt verneukt dan managers met het tegenovergestelde? Die discussie heeft natuulrlijk geen enkele zin. En daarom vind ik het niet relevant. Dus ga nou niet beweren dat het komt omdat ik onderaan sta.

Uiteraard wel mooie inhaalrace al van ML Notworthy

Dank dank, en dat is natuurlijk ook alles. Het geeft alleen maar een leuk inkijkje in hoe belangrijk die AO weegt, maar dat wisten we natuurlijk al lang.
Reply
Beetje raar om een ranglijst te maken zonder de week waarin je het zelf niet zo goed doet.
Nogmaals, Buurs en ook Arco hebben een tactiek waarmee ze doorgaans goed presteren, maar waar ze ook tegen een harde klap kunnen aanlopen als ze de juiste topper missen. Het is dan vreemd om die week te schrappen.
Reply
mindlight Wrote:Hmm Scholten, het is natuurlijk een waardeloos klassement, omdat die GS'en nou eenmaal meetellen, maar het geeft natuurlijk wel een leuk beeld. En het geeft aan hoe zwaar foute danwel goede keuzes in 1 week wegen.

En als jij een GS-klassement wilt hebben maken we dat natuurlijk, geen probleem.

Natuurlijk geeft het een leuk beeld en een bevestiging van een goede reeks of niet. Maar je krijgt nu het fenomeen 'beste zonder Djoko' Undecided dat vind ik achterhaald, net alsof de managers met Djoko niet naar kennis gehandeld hebben. Net wat CC zegt, bij GS's neemt je vaak meer risico dan elders.
Reply
Ga het nou niet omdraaien Andre, dat had ik zeker van jou niet verwacht. Ik kwam zelf toch niet met deze suggestie? Als je een gewone ranglijst wilt kan je die op de FTM site vinden...
Reply
Ik heb me niet in de totstandkoming verdiept, lette zelfs niet op wie hem gemaakt had.
Als ik wist dat jij het was had ik natuurlijk anders gereageerd, ging ervan uit dat het een idee van Buurs was.
Reply
@ Andre: Hmm ok, je wekte de suggestie dat ik dit ding alleen maar gemaakt had omdat ik hier beter uit zou komen (wat natuurlijk ook wel zo is :8: ), maar het was niet mijn eigen idee. Ik reageerde wat fel net, excuus.

@Scholten: Dat is zo, maar juist het nemen van meer risico leidde ertoe dat bijvoorbeeld ik nu zo ver achter sta...
Reply
Toch nog 2 mensen onder me in het klassement :Big Grin Des te knapper dat iemand durft te beweren dat ik alles mee heb Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Niet alles, wel veel.
Reply
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML!

In de week van de AO was ik 25e, nu 18e. Redelijk tevreden. En dus een paar gasten met Djoko op de AO voorbij gegaan. Maar ook een paar zijn er mij weer voorbij gegaan na het drama van vorige week.
Het zal allemaal wat meer recht getrokken zijn na IW en Miami. Dan zijn de flukes met Djokovic op de AO er ook wel uit waarsch.


Haha, sure Ad. Lekker belangrijk dat ik onderaan sta. Wil alleen maar zeggen dat het natuurlijk geen ene reet uitmaakt. Want ben je nu beter als je de afgelopen weken goed presteert en de AO hebt verneukt dan managers met het tegenovergestelde? Die discussie heeft natuulrlijk geen enkele zin. En daarom vind ik het niet relevant. Dus ga nou niet beweren dat het komt omdat ik onderaan sta.

Uiteraard wel mooie inhaalrace al van ML Notworthy

Dank dank, en dat is natuurlijk ook alles. Het geeft alleen maar een leuk inkijkje in hoe belangrijk die AO weegt, maar dat wisten we natuurlijk al lang.
Wel leip dat je ondanks de 1000 punten meer sinds de AO nog steeds bijna 400 punten achter me staat. Wat heb je gedaan bij die AO? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Werkelijk dramatische keuzes gemaakt helaas, het leek nergens op. En Federer genomen....
Reply


Forum Jump: