The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Hmm, als je dit dan ziet, snap ik het beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe precies, ik ook. Het niveau van het begin ging Giraldo natuurlijk ook niet volhouden. Almagro is nu mooi warm en kan zich gaan richten op het binnenhalen van de set.
Reply
Pff, wat een dramagame zeg. En juist nu 1e setwinst zo belangrijk is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt verdedigen kan ie ook niet, en dat voor een gravelaar. Beetje zelfde speltype hebben ze ook. Maar Almagro is nog wel een stuk constanter. Komt bij Giraldo ook wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk ik ook. Wel geinig, de commentatoren van Sport1 zeiden voor de wedstrijd precies hetzelfde. Ze hebben hetzelfde speltype, maar Giraldo heeft als probleem deze wedstrijd dat hij op dit moment nergens beter in is dan Almagro.
Reply
Hmm bp...
Reply
Haha lekker handig dit. 5*-4 Giraldo
Reply
Hehe, Almagro kan er ook wat van. Maak het af, Santi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Denk ik ook. Wel geinig, de commentatoren van Sport1 zeiden voor de wedstrijd precies hetzelfde. Ze hebben hetzelfde speltype, maar Giraldo heeft als probleem deze wedstrijd dat hij op dit moment nergens beter in is dan Almagro.
Hij is wel iets meer een shotmaker dan Almagro. Maar als de rally langer dan 6 slagen duurt, is ie gezien tegen Almagro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vergeet Almagro nou gewoon een return te maken?
Reply
Als je zo moet winnen :lol:
Reply
Was die in z'n zak?

Hij staat er ook niet echt meer gemotiveerd bij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het leek erop, maar geen herhaling. Toch weer BP, terwijl Almagro niet veel uitvoert.
Reply
En de break, leve het graveltennis.
Reply
Man man, wat een dramapot eigenlijk zeg. Het maakt me ook eigenlijk niet uit, van beiden kan Bellucci in vorm winnen en verliezen als ie slecht speelt.
Ik ga nu maar pitten, dit is me het niet waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, het lijkt inderdaad nergens op, maar voor Almagro is het gewoon belangrijk dat hij wint, morgen voelt hij zich wellicht weer fitter. Met dit spel zou Schwank nog een kans gehad hebben...
Reply
En dan gewoon met 7-0 die TB pakken Notworthy
Reply
cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Almagro gaat lastig, maar makkelijk had ik hem ook niet verwacht. Nu die tweede tiebreak halen, Nico!
Reply
Als je dan toch gaat kloten Nico, doe dat dan niet op 5*-6 ](*,)
Reply
Iemand enig idee van het scoreverloop in de 2e set? Toen Almagro een vroege break in de 2e pakte niet meer gekeken. Nu hebben ze elkaar 2x gebroken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En met 3 UE en een netballetje de set weg ](*,)
Reply
Set Giraldo nu trouwens uit 't niets! Geef maar op Nico!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff.... geeft op love de set even weg..... Kom op Nico, ik ga slapen ga jij maar even je best doen! En hup!, Ferrer en Bellucci!
Reply
Toch meteen de break weer voor Almagro. Balen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kwestie van direct orde op zaken stellen dit.
Reply
Almagro wint =D>
Reply
Bellucci breakt direct. Dit wordt niets.
Reply
4-4 inmiddels, zo kom ik niet weg hier.
Reply
Leuk. nog een setje van Beest meepakken, en hij breakt nog meteen ook!
Prima van Bellucci natuurlijk, en Almagro en Dolgo waren verwacht en zijn ook prima. Almagro nu een lange partij, dus hopelijk is ie kapot vanavond.

Volgens mij gaat het prima met het oog op de weekwinst en is Tampie mijn grootste concurrent daar. Maar als Nishikori van Sweeting wint vanavond, blijf ik hem voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: