The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
mindlight Wrote:Ik kan vrij gemakkelijk zonder eerlijk gezegd, met name dat dwangmatige volgen van de wedstrijden ben ik volledig kwijt, en écht teleurgesteld en boos word ik ook niet meer van bepaalde uitslagen.
Ik weet niet of het bij mij dwangmatig is, het is meer ontzettend nieuwsgierig. Dat kost me ook wel eens m'n nachtrust, omdat ik als ik maar even kort wakker word, wel even snel de uitslagen bekijk, zeker in een week als deze, waarbij elke uitslag belangrijk is.
Maar dat laatste heb ik ook veel minder. Een paar jaar kon echt mijn humeur afhangen van tennispotten en vloog er nog wel eens iets door de kamer. Dat is nu (gelukkig) minder.
Maar dat komt misschien wel terug als ik straks weer in de top van FTM ga meedraaien Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Ff een vraagje ik kreeg te straks een hele discussie met mijn collega over de tussenstanden. Ze zegt jij kan echt niet zonder scoreboard he. Ook al ga je naar de plee dan neem je hem nog mee. Zit je in een vergadering dan zit je stiekem nog te gluren...Als je in de auto zit dan gaat ie ook direct aan...ja wat moet ik daar op zeggen. Zijn jullie nou ook zo of kunnen jullie zonder :oops:
Vroeger wel, nu niet meer. Als ik met mensen in de kroeg sta, kijk ik af en toe nog wel even als ik naar de wc ga, maar tijdens vergaderingen en screenings echt niet.
Maar wel tijdens training geven, in de auto, in de rij bij de kassa etc.

Ik kom wel een beetje bij Ad in de buurt.

Als ik echter aan het trainen ben of met andere mensen heb afgesproken, dan vergeet ik het zelfs regelmatig.
Heerlijk gevoel is dat trouwens, dat het je niet continue bezig houdt.

Dat is weleens anders geweest.

In de auto of in de supermarkt is het natuurlijk een ideaal tijdverdrijf :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm ok, hier zie ik toch een verschil. Nou scheelt het dat ik een telefoon zonder internet heb, dus ik kan ook niet tussentijds kijken, maar mis het ook totaal niet.
Als het forum ineens op zwart gaat heb ik daar veel meer "last" van.
Reply
Dat is ook het verschil. Als ik uit een vergadering of screening kom en m'n telefoon pak, denk ik tegenwoordig "hé, laat ik eens uitslagen bekijken", terwijl ik er vroeger altijd al aan dacht tijdens dat soort dingen en niet kon wachten om te kijken.

Ik vind alleen die partijen in de nacht nog irritant, dus laat het Europese seizoen maar komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik kan vrij gemakkelijk zonder eerlijk gezegd, met name dat dwangmatige volgen van de wedstrijden ben ik volledig kwijt, en écht teleurgesteld en boos word ik ook niet meer van bepaalde uitslagen.
Ik weet niet of het bij mij dwangmatig is, het is meer ontzettend nieuwsgierig. Dat kost me ook wel eens m'n nachtrust, omdat ik als ik maar even kort wakker word, wel even snel de uitslagen bekijk, zeker in een week als deze, waarbij elke uitslag belangrijk is.
Maar dat laatste heb ik ook veel minder. Een paar jaar kon echt mijn humeur afhangen van tennispotten en vloog er nog wel eens iets door de kamer. Dat is nu (gelukkig) minder.
Maar dat komt misschien wel terug als ik straks weer in de top van FTM ga meedraaien Hakkuh

Dit klinkt als muziek in de oren :beerbros:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Straks in de bus wordt het ook weer mooi. Dan is Stille weer constant bezig met Delray Beach, tot ergenis van allerlei anderen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar Ad jij hebt toch wel eens letsel opgelopen toen je boos was?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar ik doe het anoniem, voor zover dat kan, jij schreeuwt het waarsch door de hele bus als Nishikori de set heeft gepakt. Dat is ook een verschil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier ook nog geen telefoon met internet. Die nachtwedstrijden geven me 's ochtends wel een goede motivatie om de mand uit te komen als ik daar weer eens geen zin in heb :wink: .
Reply
Stille Wrote:Maar Ad jij hebt toch wel eens letsel opgelopen toen je boos was?
Ik heb inderdaad aan beide handen een boksersfractuur, maar dat kwam door poker.
Ik heb vroeger ook wel eens een kast kapot geslagen door tennis, maar dat is 10 jaar geleden en toen was ik nog jong en onbesuisder. Ben ik niet echt trots op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik doe het anoniem, voor zover dat kan, jij schreeuwt het waarsch door de hele bus als Nishikori de set heeft gepakt. Dat is ook een verschil.

Ik zal je vertellen, dat alleen mijn vriendin weet dat ik aan dit spel meedoe :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Maar Ad jij hebt toch wel eens letsel opgelopen toen je boos was?
Ik heb inderdaad aan beide handen een boksersfractuur, maar dat kwam door poker.
Ik heb vroeger ook wel eens een kast kapot geslagen door tennis, maar dat is 10 jaar geleden en toen was ik nog jong en onbesuisder. Ben ik niet echt trots op.

Alleen mijn humeur werd weleens aangetast.

Ik reageer dat meestal lekker af op het forum. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar ik doe het anoniem, voor zover dat kan, jij schreeuwt het waarsch door de hele bus als Nishikori de set heeft gepakt. Dat is ook een verschil.

Ik zal je vertellen, dat alleen mijn vriendin weet dat ik aan dit spel meedoe :8:
Maar jij hebt ook geen vrienden.

Deze was echt te makkelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm nee, dingen slopen doe ik niet, maar dan moet er bij mij wel iets heel geks gebeuren wil ik op dat punt komen. Het gebeurt best regelmatig dat ik 'smiddags zit te werken en me ineens besef dat er al 2 partijen afgelopen moeten zijn en dat ik dan pas kijk.

Op dagen als vandaag (thuiswerkdag) volg ik het dan weer intensiever.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Maar Ad jij hebt toch wel eens letsel opgelopen toen je boos was?
Ik heb inderdaad aan beide handen een boksersfractuur, maar dat kwam door poker.
Ik heb vroeger ook wel eens een kast kapot geslagen door tennis, maar dat is 10 jaar geleden en toen was ik nog jong en onbesuisder. Ben ik niet echt trots op.

Undecided Notworthy

Hier wel telefoon met internet, ideaal! Overal en altijd tussenstanden opzoeken. Ik heb een beetje hetzelfde als Tampie, ik vind het spannend om 's ochtends de nachtuitslagen te bekijken via xscores.com. Dan kan ik ineens prima uit bed komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vanavond uit eten.... Sweeting - Nishi begint om 18:30, wij gaan om 19:30 aan tafel. Ongeveer 23:00 thuis. Dan kijk ik wel, maar tijdens het eten denk ik daar echt niet aan.
Reply
mindlight Wrote:Hmm nee, dingen slopen doe ik niet, maar dan moet er bij mij wel iets heel geks gebeuren wil ik op dat punt komen. Het gebeurt best regelmatig dat ik 'smiddags zit te werken en me ineens besef dat er al 2 partijen afgelopen moeten zijn en dat ik dan pas kijk.

Op dagen als vandaag (thuiswerkdag) volg ik het dan weer intensiever.
Dat heb ik ook. Vroeger keek ik ook 's ochtends, 's avonds zelfs al, naar de OOP voor die dag, dat doe ik nu ook zelden meer. Gewoon geen tijd meer voor ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Vanavond uit eten.... Sweeting - Nishi begint om 18:30, wij gaan om 19:30 aan tafel. Ongeveer 23:00 thuis. Dan kijk ik wel, maar tijdens het eten denk ik daar echt niet aan.
Ligt eraan met wie. Met m'n vriendin kijk ik er wel naar, maar met m'n maitresse uiteraard niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Vanavond uit eten.... Sweeting - Nishi begint om 18:30, wij gaan om 19:30 aan tafel. Ongeveer 23:00 thuis. Dan kijk ik wel, maar tijdens het eten denk ik daar echt niet aan.
Ligt eraan met wie. Met m'n vriendin kijk ik er wel naar, maar met m'n maitresse uiteraard niet.

Wat een ontzettende Ad-week! Voor het eerst een normaal FTM-team en zowaar bespeur ik nog humor bij je ook!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe, ik neem aan dat dit cynisch is, want ik wilde het net editten omdat ik het zelf nogal een slechte grap vond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hehe, ik neem aan dat dit cynisch is, want ik wilde het net editten omdat ik het zelf nogal een slechte grap vond.

Ik vind het vooral humor die ik niet zo bij jou vind passen. Ik vind de grap ansich best aardig. Maar wat een goede FTM week al niet met een mens kan doen, je komt helemaal los!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
lol ik vond m ook wel aardig hoor.

Ik ben over het algemeen ook niet zo fanatiek, heb vaak livescore wel open staan maar kan zomaar zijn dat ik paar uur aan het werk ben en dan opeens denk oh ja livescores. Beginperiode met TM was ik stuk fanatieker, printte ik de draw altijd uit en zat ik met kruisjes teams te maken in de klas enzo. Gelukkig hadden ze toen nog geen smartphones
Reply
Ook daarbij hoop ik dat het cynisch is, want volgens mij hangt mijn forumactiviteit of -humeur nog steeds niet af van mijn FTM-uitslagen. Dat hoop ik althans.
Volgens mij was ik er vorige week net zoveel als deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat me opvalt, is dat Ad deze week veel op het forum is en dat Tampie nog nooit zoveel op het forum is geweest als de laatste weken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Baak is juist minder op het forum :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
CC valt wel mee maar Haggie is een echte gloryhunter!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Baak is juist minder op het forum :lol:

Baak is druk met de organisatie van het jaarlijkse BDT(BaaksDartToernooi) dat vanavond weer gehouden wordt. Voor de liefhebbers(Stille?) zullen er livescores beschikbaar zijn. Deze week kan ik veel op het forum zijn aangezien mijn taken(het financiele verhaal+marketinggedeelte) resp. na en ver voor het toernooi plaatsvinden. Scholten en Hag zijn juist druk in de dagen voor het toernooi. Scholten als websitehost, hoofd sponsoring en PR. Hag als hoofd organisator is vooral nu nog heel druk met operationele zaken, contact met locatie, aanspreekpunt voor deelnemer enz.

Voor meer informatie kijk dan even op de website. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204">http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204</a><!-- m -->
Speciaal aandacht voor het 2e filmpje op de homepage. Voorbeschouwing in het VI-format. Typisch gevalletje van ''je had er bij moeten zijn''.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan zie ik helemaal niets meer van de wedstrijd :Big Grin Zit ik de hele avond tussenstanden tennis en darts te kijken. Best zonde van mijn 25 euro :|
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Baak is juist minder op het forum :lol:

Baak is druk met de organisatie van het jaarlijkse BDT(BaaksDartToernooi) dat vanavond weer gehouden wordt. Voor de liefhebbers(Stille?) zullen er livescores beschikbaar zijn.

Voor meer informatie kijk dan even op de website. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204">http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204</a><!-- m -->
Speciaal aandacht voor het 2e filmpje op de homepage. Voorbeschouwing in het VI-format. Typisch gevalletje van ''je had er bij moeten zijn''.
Ik neem dat het poker-, tennis-, tafeltennistoernooi en de tennisquiz op eenzelfde manier wordt behandeld tijdens ons weekend in Baak?

Dat tweede filmpje is idd wel aanstekelijk grappig, al snap ik er geen reet van waar het over gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zet 50 euro in op Haggeman

Vrijdag gaat het gebeuren, een mannetje of 40 gaat weer proberen om een gooi te doen naar de titel van Baaks Dartmeester. De heer Haggeman is de grote favoriet, maar ieder jaar laat hij weer steken vallen. Wellicht dat hij dit jaar de druk niet meer aan kan.
Ingooien vanaf 18.00 uur, toernooi vangt aan @ 20.00 uur!! Inschrijven kan nog steeds....

Jullie kunnen je allemaal inschrijven bij ondergetekende of bij mijn financieel&marketing manager (dhr R. Eenink) of persvoorlichter/website beheerder (dhr K. Scholten). Er zal dit jaar ook weer op 8 dartbanen gegooid gaan worden en het totale prijzengeld zal worden verdeeld aan de 4 beste darters van het jaar 2010. Als organisatie hopen wij op een mooi, gezellige en vooral sportief toernooi. In de 4 voorbijgaande jaren hebben wij veel spektakel gezien met goede dartprestaties. Het is nu alleen nog wachten op de eerste 9 darter.....'

Met sportieve groet,
Voorzitter BDT

Dhr T. Haggeman

:eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: