The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Stille Wrote:Yep zodra ze woudestein verlaten is het niet om aan te zien. Zal je zien dat ze volgende week stunten tegen psv. Daarnaast heeft onze trainer er een handje van belachelijke wissels door te voeren.

Klasse van delpo. Fish gaat eraan nu!

Ja precies. Zegelaart d'r uit en Roorda d'r uit... Fileccia kan er helemaal niks van en Koolwijk+Clasie kregen de bal niet van de grond. Zaterdag PSV dan maar pakken...

Maar qua tennis de verwachte finale's. Denk dat Federer wel gaat winnen van Djoko en Ferrer-Almagro is denk ik voor Ferrer, alhoewel die de eerste set niet 100% speelde tegen Dolgo, maar er daarna overheenwalsde.. Smile
Reply
Michael K Wrote:Zaterdag PSV dan maar pakken...

cry
Reply
Voorlopig heeft nog geen topclub op Woudestein gewonnen, dus niets is onmogelijk :8:
Reply
Prachtig om weer een afgang van Federer te zien =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik was net bij Capelle-IJsselmeervogels. Hilarisch moment! Bij 1-0 Capelle heeft op een gegeven moment de keeper van Capelle de bal in zijn handen en denkt dat er gefloten is.
Hij gooit de bal uit zijn handen om de bal op een plek te leggen en de bal weg te schieten. Wat blijkt : er was niet gefloten. Verweij van Vogels heeft het door neemt de bal mee en schiet hem in het doel :Big Grin Uiteindelijk spektakel en 3-3 eindstand nadat Capelle 60 min met 10 man speelde.

Maar ff on topic : Klasse Djokovic. Van 1-3 naar 6-3 in de 2e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
soortgelijk iets toch bij tottenham - man utd met gomez eerder dit jaar?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee het was Man Utd-Tottenham :Big Grin . En het is Gomes. Sjonge jonge Buurs :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Janko! Je bent op de helft
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tipsa-Del Potro dus de finale. Zal Del Potro wel gaan winnen!
Reply
Medaille is binnen. Ad zal wel goud gaan grijpen. Ik denk ook niet dat Janko van Delpo gaat winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Voorlopig heeft nog geen topclub op Woudestein gewonnen, dus niets is onmogelijk :8:
Vitesse toch?
Reply
Nee dat is een tobclub :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse beest! Nu Potro nog vanavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
mindlight Wrote:Voorlopig heeft nog geen topclub op Woudestein gewonnen, dus niets is onmogelijk :8:
Vitesse toch?

Vite$$e [gay] [gay] [gay]

Dat kan je geen club noemen! Geen passie, emotie, strijd, sfeer, stadion!
Blue White Army!
Reply
Heerlijke start van Janko 4-1. Hij maakt nauwelijks fouten, Del Potro wel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Janko heeft nog nooit een toernooi gewonnen, dus dat gaat ie nu echt niet doen en mij van het goud afhouden. Hup houthakker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens moet de eerste keer zijn. Voorlopig raakt Del Potro de ballen slecht. Denk ook wel dat de Argentijn die potje wint. Maakt niet zoveel uit. Goud is leuk maar de algemene stand vind ik veel interessanter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar komen de fouten van Janko 0-30
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Pff 3 domme fouten van Janko en de break terug
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop, daar gaat de choke-baas weer. Potro speelt echt niet zo goed trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Eens moet de eerste keer zijn. Voorlopig raakt Del Potro de ballen slecht. Denk ook wel dat de Argentijn die potje wint. Maakt niet zoveel uit. Goud is leuk maar de algemene stand vind ik veel interessanter
Dus? Als Potro wint, verandert dat niks aan de algemene stand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potro probeert ook nog even te choken door meerdere hele makkelijke ballen op sp te missen, maar wint hem toch nog gelukkig.
Dramatisch niveau trouwens, zonde van de tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Eens moet de eerste keer zijn. Voorlopig raakt Del Potro de ballen slecht. Denk ook wel dat de Argentijn die potje wint. Maakt niet zoveel uit. Goud is leuk maar de algemene stand vind ik veel interessanter
Dus? Als Potro wint, verandert dat niks aan de algemene stand.

Als Potro wint niet nee maar als Janko wint pak ik nog eens 100 punten op mensen die boven mij staan. Kan nu niet verder meer stijgen maar 9 plekken is prima in zo'n week.

Maar het gaat niet gebeuren. Na die 4-1 maakt ie veel te veel UE
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad : gefeliciteerd met je gouden medaille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jippie, bedankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli nog Ad.

Die VVV gast van vandaag vind ik wel een mooi figuur trouwens, vergelijk dat eens met vorige week...
Reply
Moeten we stille niet voor dit programma opgeven?

Kunnen ze heel europa door :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Ad.
Mooie prestatie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel mooi om gloryhunten in je clublied(?) op te nemen. "Als er iets te juichen valt zijn wij er bij" :lol:
Reply
Clublied? Gelukkig niet haha :Big Grin
Juichen in de Koel is iets wat hij zelf geschreven heeft en zeker niet het clublied van VVV is. Dat is "Alles heej is VVV". Dit even ter info :8:
Reply


Forum Jump: