The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Ja precies, die heb ik vaak genoeg gehoord in de Koel, en deze kwam me al niet bekend voor. Maar vandaar, verklaart e.e.a.
Reply
Alles heej is VVV ](*,) Daar word je als uit-supporter niet vrolijk van, van dat lied. Ben 2 keer met de Graafschap naar de Koel geweest, en 2 keer verloren in 2 draken van wedstrijden. Raar stadion overigens, die Koel! Vind het niet echt wat, dat uitvak leek wel een dierentuinverblijf.
Blue White Army!
Reply
Ik ben er de laatste 6x geweest, 6x verloren :letitallout: Thuis winnen we altijd van die lui, maar uit...
Ik heb trouwens dat programma 2x gezien. 1x met een Willem II fan (was toevallig tegen ons die opname) en een dikkerd van Utrecht die alleen door de stad ging lopen omdat hij geen ellende wilde met andere fans. Maar Player : 9 april Excelsior-De Graafschap. Ben je erbij?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ben jij toevallig van plan om naar Heracles - Excelsior te gaan?
Reply
Stille kennende wel Wink. Zelfs ik overweeg die pot weer eens mee te pakken.
Reply
Ik ga er met OV heen vanuit Enschede en wil na afloop naar Rotterdam. Dat zou met OV erg veel tijd kosten, oa door werkzaamheden tussen Almelo en Deventer. Ik hoop daarom op een lift Smile Als zoiets te regelen is, zou dat erg mooi zijn! Wil uiteraard meedelen in de brandstofkosten.
Reply
Aha, dat wordt al lastiger, of je moet met de supportersbus meewillen terug :8: . Mocht ik gaan zou ik je bij Utrecht CS kunnen droppen, vanaf daar is Rdam natuurlijk prima bereikbaar.
Reply
O dat zou ook al een hoop schelen, met OV ben ik anderhalf uur na einde wedstrijd pas in Deventer, met de auto ben je dan al in Utrecht.
Maar supportersbus (gaat die?) zou ik ook best vinden hoor Smile, vraag me alleen af of alleen terugreis in dat geval toegestaan is.
Reply
Er gaat zeer waarschijnlijk geen bus. Na de 35 euro van afgelopen vrijdag en het vroege aanvangstijdstip 18.45 uur zal er geen animo voor een bus zijn. Ik ga met 4 man in 1 auto dus ik heb helaas geen ruimte op terugweg. Maar Mist : kom je in het uitvak, ruimte zat hoor haha. Denk niet meer dan 30 man.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Overigens heeft de KNVB/KNJB weer van zich laten spreken door Vertonghen vrij te spreken. En dan zeggen ze wat over de malafide FIFA. Ik zal zaterdag tegen Bovenberg zeggen : sla die Berg maar hard in zijn zak, je wordt toch niet geschorst
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat heeft dat met Dubai te maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Er gaat zeer waarschijnlijk geen bus. Na de 35 euro van afgelopen vrijdag en het vroege aanvangstijdstip 18.45 uur zal er geen animo voor een bus zijn. Ik ga met 4 man in 1 auto dus ik heb helaas geen ruimte op terugweg. Maar Mist : kom je in het uitvak, ruimte zat hoor haha. Denk niet meer dan 30 man.
O dat is jammer. Is die auto zo krap? Ik ben smal! Zou je me evt in contact kunnen brengen met andere supporters waar mss wel plek is (mocht ML niet gaan)?

Maar nee ik zit in een mooi vak nabij de middellijn. Het zicht vanuit uitvak is niet geweldig bij Heracles, wat ik me herinner van de paar keer dat ik er zat (stond). Gratis koffie en broodje was dan weer aardig.
Reply
Stille Wrote:Ik ben er de laatste 6x geweest, 6x verloren :letitallout: Thuis winnen we altijd van die lui, maar uit...
Ik heb trouwens dat programma 2x gezien. 1x met een Willem II fan (was toevallig tegen ons die opname) en een dikkerd van Utrecht die alleen door de stad ging lopen omdat hij geen ellende wilde met andere fans. Maar Player : 9 april Excelsior-De Graafschap. Ben je erbij?

Ligt er een beetje aan, of die nog van belang is of niet. Nu eerst Willem2/ADO/NAC thuis, als we daar minimaal 6 ptn pakken zijn we veilig, en ga ik denk ik niet naar r'dam.
Blue White Army!
Reply
Maar Mist? Ben jij Excelsior fan? Dan moet ik jou vast kennen want er zijn er niet veel van Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mist is opper-Spartaan :8:
Reply
Geen echte fan. Ik ben een Rotterdammer met sympathie voor alle drie de clubs, maar het meest voor Sparta. Bij Excelsior kom ik een à enkele keren per seizoen. Ik woon tegenwoordig in Enschede. Naar Heracles ga ik voor mijn werk.
Reply
Junkie uit Spangen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat zegt ie toch? Niet dus, maar wel symphatie.
Reply
Ik bedoel meer of ie uit Spangen komt :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oh ja ML : losse kaart bij Heracles kost 20 euro. Weer lekker goedkoop
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ahh zo, 20 euro is trouwens best wel te doen toch? Ik kom al bijna 2 jaar niet meer in een stadion, maar dit lijkt me best ok.
Reply
Stille Wrote:Ik bedoel meer of ie uit Spangen komt :Big Grin
Nee mijn ouders wonen buitenaf, nabij het vliegveld. Het valt onder Overschie.
Reply
Ik vind het gewoon veel te duur. Benzine erbij wat eten en drinken en je bent 2-wekelijks 45 euro kwijt. Is best veel geld, maar ja als je naar de kroeg gaat ben je het ook kwijt en dan heb je vaak de dag erna flinke koppijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Benzinekosten heb ik gelukkig niet, maar idd, alles bij elkaar is het wel prijzig. Maar 20 euro voor een kaartje an sich gaat best wel, zeker als eten en drinken erbij in zit zoals bij Heracles :8:
Reply
Volgens mij heeft Buurs een week vrij af genomen Notworthy

of zou ie al in Charleroi zijn =P~
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als het dan toch over voetbal gaat. Zondag
FC Groningen - Heracles
[-o<
Reply
Stille Wrote:Volgens mij heeft Buurs een week vrij af genomen Notworthy

of zou ie al in Charleroi zijn =P~

waarom?

ik heb het knetterdruk op het werk.

ben iedere dag aan het overwerken...afgelopen zondag tot 19 uur 's avonds gewerkt...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zohee! Overwerken is toch voor mensen die overdag te weinig doen om hun werk af te krijgen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan kom jij nooit meer aan slapen toe :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Idd ja, lekker makkelijk geld verdienen he :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: