The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
@waf

Lees de column van Nico D in Vi.

Zo kan 't ook...
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Ik stoor me ook wel eens aan uitspraken. Gewoon inslikken en weer verder met de dagelijkse gang van zaken.

als ajakkessied hoef je je ook zelden te storen aan uitspraken.

Is ook niet zo moeilijk. De media heeft nog nooit iets over Ajakkessieden geschreven.

Quote:
Quote:Studio Voetbal is toch al jaren geen opinie programma meer?

ik zeg dat het een opinie bepalend programma is. iedereen lult de daar gegeven mening na en maakt het tot een feit.
Misschien opinie bepalend voor de zwakkeren van geest.
Ik ken in mijn hele omgeving niemand die dat programma nog serieus neemt.

Quote:
Quote:Eentje zit krampachtig alles wat positief over Ajax dreigt te worden te bagataliseren, eentje hakkelt de hele tijd over zijn Tukkerse vrienden en de Bundesliga en de laatste kan het enkel over keepers en PSV hebben.

er zitten er twee altijd over ajakkes te lullen (van gelder en oud ajakkessied mulder), mulder lult ook over zijn 2de liefde twente, eentje is een karikatuur van zichzelf aan het worden maar is wel goed geinformeerd, vaak zit ook vader muler erbiuj die alleen maar over ajakkes kan lullen en waterreus is een verademing omdat hij relatief nieuw is (ze zouden de anderen ook eens moeten vervangen).
Quote:Nooit eens nagedacht dat het betweterige complot gelul van je ook hoogst irritant kan zijn?

dit heeft niets met complotten te maken, maar gewoon met de overheersendheid van de pro-ajakkes meningen in de media. als je nou nog niet weet wat ik met complotten bedoel kan ik me voorstellen dat je het irritant vindt ja. Undecided

Geef me is één artikel uit de media waar ze het over Ajakkes hebben.

Quote:
Quote:Okee, IK vind dat je op de lokale dorpsgek begint te lijken. Zo beter?

inderdaad, en direct ook een stuk minder overtuigend.

Tja, mensen met een tunnelvisie zijn nu eenmaal moeilijk te overtuigen.

Quote:
Quote:En dat constante kleuterachtige gedoe met die naamsverbasteringen vind IK een minachting naar je discussiepartners hier op het forum.

over welke naamsverbastering heb je het? over de naamsverbasteringen van forummers? of over andere naamsverbasteringen? in het eerste geval is het ook minachtend bedoeld richting discussiepartners, in het tweede geval slaat ook dit weer nergens op.

Je naamsverbasteringen in het algemeen slaan al nergens op. Het is van het niveau kleuterklas. Hoort ook niet thuis in een normaal gesprek.
En als jij verbasteringen als minachting gebruikt dan is het wat mij betreft klaar.

Quote:
Quote:Mag jij vinden als je je daar beter bij voelt.

oh, dus als ik me daar niet beter bij voel niet? :roll:

Wat........waren je gevatte opmerkingen op?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Quote:Misschien opinie bepalend voor de zwakkeren van geest.
Ik ken in mijn hele omgeving niemand die dat programma nog serieus neemt.

nee, maar jij bent ongelooflijk slim en je omgeving ook. maar het is idd juist opinie bepalend voor de zwakkeren van geest. hehe, je hebt het door. maar ook mensen op dit forum lullen een hen welgevallige mening gewoon na hoor.

misschien moet je je eens verdiepen in de reden van de aversie tegen ajakkes. en dan pas oordelen? misschien kun je dan aantonen dat je zelf niet een van de zwakkeren van geest bent.

Ronnie D. Wrote:Tja, mensen met een tunnelvisie zijn nu eenmaal moeilijk te overtuigen.

ik ben blij dat je het zelf doorhebt. maar hou maar lekker vol dan.

Quote:En dat constante kleuterachtige gedoe met die naamsverbasteringen vind IK een minachting naar je discussiepartners hier op het forum.

Je naamsverbasteringen in het algemeen slaan al nergens op.


dus je gebruikt deze discussie meteen maar even om een algemene frustratie van je te bespreken. dat dacht ik dus al, je argumenten waren op, dus je haalde er maar wat anders bij.

Quote:Het is van het niveau kleuterklas. Hoort ook niet thuis in een normaal gesprek.

en dat bepaal jij? Undecided

Quote:En als jij verbasteringen als minachting gebruikt dan is het wat mij betreft klaar.

dat zou ik maar eens moeten doen dan, want ik word niet veel wijzer van je zure opa gelul dat niet ingaat op de inhoud, maar op de reactie op de inhoud.

Quote:Wat........waren je gevatte opmerkingen op?

het is bij jou niet nodig gevat te zijn, maar toch leuk dat je andere opmerkingen kennelijk het predikaat gevat geeft.
Reply
Arme Shinji
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
pfff, gaat t weer de hele uitzending over feyenoord...
The great old Ludwig von...
Reply
hahahahahahahahhaha, iemand die "ted van Leeuwen gezien"?
Ongelooflijk, of t nou sarcastisch was of niet. Die gast moet je toch direct op straat zetten!
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:hahahahahahahahhaha, iemand die "ted van Leeuwen gezien"?
Ongelooflijk, of t nou sarcastisch was of niet. Die gast moet je toch direct op straat zetten!

Hij had wel gelijk. Zo gaat dat in de voetballerij.....

Meest opmerkelijke was de uitspraak van Jan Mulder: "De PSV'ers hadden bij 6-0 of 7-0 gas terug moeten nemen om Feyenoord deze afstraffing te besparen......."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:hahahahahahahahhaha, iemand die "ted van Leeuwen gezien"?
Ongelooflijk, of t nou sarcastisch was of niet. Die gast moet je toch direct op straat zetten!

Hij had wel gelijk. Zo gaat dat in de voetballerij.....

Meest opmerkelijke was de uitspraak van Jan Mulder: "De PSV'ers hadden bij 6-0 of 7-0 gas terug moeten nemen om Feyenoord deze afstraffing te besparen......."

Idd wat een gelul aangezien doelsaldo bepalend is in NL voor een kampioenschap. Ik kan me nog een gevalletje herinneren...

Dan wil ik het nog iets verder doordrijven... waarom geen blessuretijd? Heeft de scheidsrechter 'medelijden' met Fey of wat? Is gewoon kul om geen blessuretijd te laten spelen. Met de 'gebruikelijke' 3 minuten blessuretijd door alleen de wissels was het wellicht 11-0 geworden en was dat net het doelpunt geweest om kampioen te worden...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:hahahahahahahahhaha, iemand die "ted van Leeuwen gezien"?
Ongelooflijk, of t nou sarcastisch was of niet. Die gast moet je toch direct op straat zetten!

Hij had wel gelijk. Zo gaat dat in de voetballerij.....

Meest opmerkelijke was de uitspraak van Jan Mulder: "De PSV'ers hadden bij 6-0 of 7-0 gas terug moeten nemen om Feyenoord deze afstraffing te besparen......."

Idd wat een gelul aangezien doelsaldo bepalend is in NL voor een kampioenschap. Ik kan me nog een gevalletje herinneren...

Dan wil ik het nog iets verder doordrijven... waarom geen blessuretijd? Heeft de scheidsrechter 'medelijden' met Fey of wat? Is gewoon kul om geen blessuretijd te laten spelen. Met de 'gebruikelijke' 3 minuten blessuretijd door alleen de wissels was het wellicht 11-0 geworden en was dat net het doelpunt geweest om kampioen te worden...

zeg rupsje nooitgenoeg, als de wedstrijd beslist is wordt er vaker direct gefloten. het waren de tweede helft maar 4 wissels, dus volgens mij heb je het dan over max 2 minuten.
Reply
Het klinkt wellicht als rupsje nooitgenoeg maar je moet toegeven dat ik volgens de regels gewoon een punt heb. SLaat toch eigenlijk nergens op dat er vaker direct afgefloten wordt als de wedstrijd al beslist is. Feit is gewoon dat doelsaldo bepalend is en vaak is het zo dat als een wedstrijd al beslist is de winnende ploeg in een soort van flow zit die vast nog weleens zal scoren in 90+2. Het zou zomaar een bepalend doelpunt kunnen zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Het klinkt wellicht als rupsje nooitgenoeg maar je moet toegeven dat ik volgens de regels gewoon een punt heb. SLaat toch eigenlijk nergens op dat er vaker direct afgefloten wordt als de wedstrijd al beslist is. Feit is gewoon dat doelsaldo bepalend is en vaak is het zo dat als een wedstrijd al beslist is de winnende ploeg in een soort van flow zit die vast nog weleens zal scoren in 90+2. Het zou zomaar een bepalend doelpunt kunnen zijn!

je hebt ook gelijk, maar meestal wordt aan het eind van zo'n pot een beetje zinloos overgetikt. in dit geval heb ik het niet gezien, want ik ben uiteraard gestopt met kijken (gelukkig bleef shinji mij op de hoogte houden...), maar ik kan me zo voorstellen dat de echte drive na de 10-0 weg was.

en die vuile nijhuis wist natuurlijk dat wij de 10-1 nog konden maken.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Het klinkt wellicht als rupsje nooitgenoeg maar je moet toegeven dat ik volgens de regels gewoon een punt heb. SLaat toch eigenlijk nergens op dat er vaker direct afgefloten wordt als de wedstrijd al beslist is. Feit is gewoon dat doelsaldo bepalend is en vaak is het zo dat als een wedstrijd al beslist is de winnende ploeg in een soort van flow zit die vast nog weleens zal scoren in 90+2. Het zou zomaar een bepalend doelpunt kunnen zijn!

je hebt ook gelijk, maar meestal wordt aan het eind van zo'n pot een beetje zinloos overgetikt. in dit geval heb ik het niet gezien, want ik ben uiteraard gestopt met kijken (gelukkig bleef shinji mij op de hoogte houden...), maar ik kan me zo voorstellen dat de echte drive na de 10-0 weg was.

en die vuile nijhuis wist natuurlijk dat wij de 10-1 nog konden maken.


Echte supporters kijken de hele wedstrijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Het klinkt wellicht als rupsje nooitgenoeg maar je moet toegeven dat ik volgens de regels gewoon een punt heb. SLaat toch eigenlijk nergens op dat er vaker direct afgefloten wordt als de wedstrijd al beslist is. Feit is gewoon dat doelsaldo bepalend is en vaak is het zo dat als een wedstrijd al beslist is de winnende ploeg in een soort van flow zit die vast nog weleens zal scoren in 90+2. Het zou zomaar een bepalend doelpunt kunnen zijn!

je hebt ook gelijk, maar meestal wordt aan het eind van zo'n pot een beetje zinloos overgetikt. in dit geval heb ik het niet gezien, want ik ben uiteraard gestopt met kijken (gelukkig bleef shinji mij op de hoogte houden...), maar ik kan me zo voorstellen dat de echte drive na de 10-0 weg was.

en die vuile nijhuis wist natuurlijk dat wij de 10-1 nog konden maken.


Echte supporters kijken de hele wedstrijd.

is dat zo? shit zeg.

wat weet jij ervan eigenlijk? jij bent toch een fan?
Reply
Waf, even rustig tot 10 tellen en dan pas reageren.......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Adder Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Het klinkt wellicht als rupsje nooitgenoeg maar je moet toegeven dat ik volgens de regels gewoon een punt heb. SLaat toch eigenlijk nergens op dat er vaker direct afgefloten wordt als de wedstrijd al beslist is. Feit is gewoon dat doelsaldo bepalend is en vaak is het zo dat als een wedstrijd al beslist is de winnende ploeg in een soort van flow zit die vast nog weleens zal scoren in 90+2. Het zou zomaar een bepalend doelpunt kunnen zijn!

je hebt ook gelijk, maar meestal wordt aan het eind van zo'n pot een beetje zinloos overgetikt. in dit geval heb ik het niet gezien, want ik ben uiteraard gestopt met kijken (gelukkig bleef shinji mij op de hoogte houden...), maar ik kan me zo voorstellen dat de echte drive na de 10-0 weg was.

en die vuile nijhuis wist natuurlijk dat wij de 10-1 nog konden maken.


Echte supporters kijken de hele wedstrijd.

is dat zo? shit zeg.

wat weet jij ervan eigenlijk? jij bent toch een fan?

Wat een hoop ge-jij zeg......maar goed
Wat ik ben doet er niet toe.
Op mijn werk zijn er wel een aantal echte supporters en die blijven wel zitten in het stadion/kijken voor de TV, ook al gaat het slecht met hun club
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Wat een hoop ge-jij zeg......maar goed
Wat ik ben doet er niet toe.
Op mijn werk zijn er wel een aantal echte supporters en die blijven wel zitten in het stadion/kijken voor de TV, ook al gaat het slecht met hun club

als je de tv uitzet ben je geen echte. Undecided

die collega's van jou zijn echt gers! feli man!
Reply
Studio Voetbal al 10 minuten aan het lullen of Van Gaal vanavond of morgen zijn ontslag zal krijgen. Ondertussen was al vanaf 21:30 uur duidelijk dat Louis tot en met de wedstrijd van woensdag tegen Inter gewoon aan mag blijven.................... slecht programma is het toch ook (te vaak).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

maar goed, na 3 minuten kon men het gelukkig weer over az ajakkes hebben. bedankt molenaar, jij hebt gezien dat de boer het goed neerzet. wat een toevoegende waarde! gelukkig mag mulder ook wat stotteren. heeft 5 minuten nodig om te vertellen dat hij het helemaal niks vindt en dat het meer aan de zwakte van az lag.

ook nog even over hamdaoui, wat goed gedaan zeg van de boer ohohohohohohohohohohoho

we zijn al bijna een half uur verder.

goed, dan nog even over de scheidsrechters. een enorm zinnige duscussie volgt :roll: . het gaat om het gedrag van de spelers zelf? het is toch belachelijk wat lens doet bij de scheids, zegt de enorm veel toevoegende molenaar? we zoeken het even op. oh, het valt toch wel mee. niemand merkt even op dat ook vertongen zich belachelijk gedroeg, maar dat die toevallig niet geschorst is. oh nee, vertongen is natuurlijk van ajakkes.

dan hebben we het nog even over oud ajakkessied van gaal. enorm interessant, blijf die zaadstaaf lekker alle aandacht geven, je moet toch wel op de hoogte blijven van neuzen in de vreeemde.

even munsterman aan het woord. oh ja, hij heeft toch gelijk. dan gaan we afsluiten. oh nee, keje, ik wil nog even weten, ik hoor niks meer van cruyff, vertel eens molenaar.

wat een neuzenprogramma zeg.
Reply
Ze kunnen dit inderdaad beter gewoon op AT5 gaan uitzenden, wij vallen de rest van Nederland toch ook niet lastig met 'forza PSV' van Omroep Brabant.
Reply
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

maar goed, na 3 minuten kon men het gelukkig weer over az ajakkes hebben. bedankt molenaar, jij hebt gezien dat de boer het goed neerzet. wat een toevoegende waarde! gelukkig mag mulder ook wat stotteren. heeft 5 minuten nodig om te vertellen dat hij het helemaal niks vindt en dat het meer aan de zwakte van az lag.

ook nog even over hamdaoui, wat goed gedaan zeg van de boer ohohohohohohohohohohoho

we zijn al bijna een half uur verder.

goed, dan nog even over de scheidsrechters. een enorm zinnige duscussie volgt :roll: . het gaat om het gedrag van de spelers zelf? het is toch belachelijk wat lens doet bij de scheids, zegt de enorm veel toevoegende molenaar? we zoeken het even op. oh, het valt toch wel mee. niemand merkt even op dat ook vertongen zich belachelijk gedroeg, maar dat die toevallig niet geschorst is. oh nee, vertongen is natuurlijk van ajakkes.

dan hebben we het nog even over oud ajakkessied van gaal. enorm interessant, blijf die zaadstaaf lekker alle aandacht geven, je moet toch wel op de hoogte blijven van neuzen in de vreeemde.

even munsterman aan het woord. oh ja, hij heeft toch gelijk. dan gaan we afsluiten. oh nee, keje, ik wil nog even weten, ik hoor niks meer van cruyff, vertel eens molenaar.

wat een neuzenprogramma zeg.

Dat is precies de reden dat ik al een tijdje ben afgehaakt bij studio neus.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

Los van het feit dat Bijbal een overschatte voetballer is/was speelde hij al 3 seizoenen 20 of meer wedstrijden in het eerste van Ajax voordat hij naar
Liverpool ging. Dit is pas het eerste seizoen van Castaignos in het eerste van Feyenoord. Dat is wel erg vroeg om al naar de winnaar van de CL over
te stappen. Vandaag bij VI werd ook voorspeld dat hij straks eerst twee seizoenen uitgeleend gaat worden aan een club die lager staat in de Serie A
(Genua/Sampdoria) of zelfs de Serie B (Atalanta). Die laatste spelen overigens volgend seizoen weer Serie A. Dat is ook niet erg, maar wel jammer voor
zo'n talent.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

Los van het feit dat Bijbal een overschatte voetballer is/was speelde hij al 3 seizoenen 20 of meer wedstrijden in het eerste van Ajax voordat hij naar
Liverpool ging. Dit is pas het eerste seizoen van Castaignos in het eerste van Feyenoord. Dat is wel erg vroeg om al naar de winnaar van de CL over
te stappen. Vandaag bij VI werd ook voorspeld dat hij straks eerst twee seizoenen uitgeleend gaat worden aan een club die lager staat in de Serie A
(Genua/Sampdoria) of zelfs de Serie B (Atalanta). Die laatste spelen overigens volgend seizoen weer Serie A. Dat is ook niet erg, maar wel jammer voor
zo'n talent.

je reageert weer eens met een onjuiste interpretatie. ook ik vind het debiel dat hij nu al weg gaat, ik haat die zaakwaarnemers die alleen hun eigen zakken willen vullen en helemaal niet lijken te denken in het belang van de speler, maar men stelt doorlopend doodleuk dat hij het talent niet heeft. als dit bij ajakkes zou zitten zou van gelder echt een stuk enthousiaster zijn. bijbal had ook geen talent, zelfs niet na drie jaar eredivisie en daar heb ik nooit iemand over gehoord.

castaignos is gvd 18 jaar, wordt al jaren gevolgd door inter, heeft zich scheel gescoord in de jeugdteams van oranje en feyenoord en staat nu, in een slecht draaiend feyenoord en terwijl hij lang niet alle wedstrijden heeft gespeeld, op 10 (!) goals, iets wat volgens iemand die ik sprak alleen kluiverd en basten lukte op die leeftijd..

ik denk dat het dom is van hem, maar niet op basis van zijn potentie. die potnetie hoef je niet doolopend in twijfel te trekken en voor die potentie is het helemaal niet gek om 4 mio te betalen.
Reply
Van Inter natuurlijk een mooie aankoop. In het slechtste geval hebben ze 4 miljoen verspild, terwijl ze zelfs al zou hij het niet redden er ook nog wel een mooi bedrag voor kunnen krijgen.

Vanuit het perspectief van Castaignos had ik hem graag nog 2 seizoenen bij Feijenoord gezien om daar nog wat extra te leren. Hoop voor Feijnoord dat spelers als Wijnaldum, Fer en De Vrij dit voorbeeld niet gaan volgen (al dan niet naar bijvoorbeeld een Engelse subtopper)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
ik heb het gevoel dat de vrij gaat bijtekenen. fer en wijnaldum niet denk ik. kort geleden heeft nota bene de guzman wijnaldum aanbevolen te vertrekken als hij nog wat wil leren.

die de guzman heeft niet willen bijtekenen nadat hij 2 jaar geblesseerd zijn salaris heeft ontvangen en wordt echt verketterd door het publiek. na deze opmerking hoeft hij helemaal niet meer in de kuip te komen. wat een ondankbare teringverraaier is dat zeg.
Reply
waf Wrote:je reageert weer eens met een onjuiste interpretatie.

Omdat jij er niet bij zet dat je het ook te vroeg vindt. Je hebt het namelijk, in eerste instantie, alleen maar over Cheque van Gelder en zijn gewauwel.
Pas nu zeg je dat je het, op zich, wel eens bent met te stelling dat het te vroeg is, maar dat je je niet kunt vinden in de (constante) toevoeging dat hij
het talent niet heeft. Zeggen ze dat bij Studio Voetbal? Ik heb het namelijk zondag niet gezien, maar kan het me niet voorstellen dat ze dat zo
letterlijk gezegd hebben. Bij VI hadden ze het ook alleen maar over het feit dat het te vroeg is en dat hij beter nog 1 of 2 jaar in Nederland zou moeten
blijven in plaats van uitgeleend te worden aan Atalanta of Genua.

Overigens ben ik het niet met je eens dat Babel geen talent had/heeft. Hij heeft het alleen tot nu toe niet waargemaakt.
Niet bij Ajax, niet bij Liverpool en nu bij Hoffenheim gaat het hem, verwacht ik, ook niet lukken. Hij heeft desondanks al 40
interlands gespeeld, maar dat ligt o.a. dat alternatieve buitenspelers niet beschikbaar waren door blessures en dat er een Ajax-Bondscoach was.
Maar dat is logisch.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Omdat jij er niet bij zet dat je het ook te vroeg vindt. Je hebt het namelijk, in eerste instantie, alleen maar over Cheque van Gelder en zijn gewauwel.

ik zeg ook niet dat ik het op tijd vind. je trekt blind een conclusie.

Quote:Pas nu zeg je dat je het, op zich, wel eens bent met te stelling dat het te vroeg is, maar dat je je niet kunt vinden in de (constante) toevoeging dat hij
het talent niet heeft. Zeggen ze dat bij Studio Voetbal? Ik heb het namelijk zondag niet gezien, maar kan het me niet voorstellen dat ze dat zo letterlijk gezegd hebben.

waterreus zei het. en dat werd niet echt bestreden. van halst zegt het doorlopend bij eredivisie live.

Quote:Bij VI hadden ze het ook alleen maar over het feit dat het te vroeg is en dat hij beter nog 1 of 2 jaar in Nederland zou moeten
blijven in plaats van uitgeleend te worden aan Atalanta of Genua.

vi is het enige niet ik lul niet alles in het belang vna ajakkes programma.

Quote:Overigens ben ik het niet met je eens dat Babel geen talent had/heeft. Hij heeft het alleen tot nu toe niet waargemaakt.
Niet bij Ajax, niet bij Liverpool en nu bij Hoffenheim gaat het hem, verwacht ik, ook niet lukken.

is het wel talent als het er nooit uit komt? ik vind het van begin af aan al een hardloper. iig heeft hij nooit zo goed gepresteerd als castaignos deed in de jeugd. maar hij werd wel opgehemeld, oh wat vonden ze het prachtig dat er weer iemand ui de ajakkesopleiding kwam.

Quote:Hij heeft desondanks al 40
interlands gespeeld, maar dat ligt o.a. dat alternatieve buitenspelers niet beschikbaar waren door blessures en dat er een Ajax-Bondscoach was.
Maar dat is logisch.

hij kon naar liverpool en oranje omdat hij onterecht de hoogte in werd geluld. precies de reden dat liverpool ook 18 mio voor hem betaalde. in ornaje heeft hij nooit wat te zoeken gehad, bij liverpool ook niet. maar dat heb ik nog nooit iemand op tv horen zeggen.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Omdat jij er niet bij zet dat je het ook te vroeg vindt. Je hebt het namelijk, in eerste instantie, alleen maar over Cheque van Gelder en zijn gewauwel.

ik zeg ook niet dat ik het op tijd vind. je trekt blind een conclusie.

Ik kan geen gedachten lezen. Als je niet intikt wat je allemaal denkt kan een lezer niets anders dan een conclusie trekken uit wat er staat. Jij maakt zelf namelijk de vergelijking met Bijbal die na 3 (en niet 1) seizoenen in het eerste vertrok naar Liverpool en dat ze daarvan niet zeiden dat het te vroeg was. Bovendien had hij toen ook al meer dan 10 A-interlands gespeeld (verdiend of niet), een WK onder 20 en het EK onder 21. Castagnettes heeft wel een EK onder 17 gespeeld en het daar heel goed gedaan, maar dat is statistisch toch allemaal nog een stuk minder sterk dan Bijbal. Los van of je dat terecht vindt of niet.

En een talent heb je of heb je niet. Je kunt het ontwikkelen tot een kwaliteit of je doet dat niet en blijft een (eeuwig) talent zonder rendement. Bij Bijbal lijkt het erop dat hij de belofte die hij wel degelijk was bij Ajax nooit (helemaal) in gaat lossen. Bij vlagen laat hij er wat van zien, maar vaak is het niet beter dan gemiddeld.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

maar goed, na 3 minuten kon men het gelukkig weer over az ajakkes hebben. bedankt molenaar, jij hebt gezien dat de boer het goed neerzet. wat een toevoegende waarde! gelukkig mag mulder ook wat stotteren. heeft 5 minuten nodig om te vertellen dat hij het helemaal niks vindt en dat het meer aan de zwakte van az lag.

ook nog even over hamdaoui, wat goed gedaan zeg van de boer ohohohohohohohohohohoho

we zijn al bijna een half uur verder.

goed, dan nog even over de scheidsrechters. een enorm zinnige duscussie volgt :roll: . het gaat om het gedrag van de spelers zelf? het is toch belachelijk wat lens doet bij de scheids, zegt de enorm veel toevoegende molenaar? we zoeken het even op. oh, het valt toch wel mee. niemand merkt even op dat ook vertongen zich belachelijk gedroeg, maar dat die toevallig niet geschorst is. oh nee, vertongen is natuurlijk van ajakkes.

dan hebben we het nog even over oud ajakkessied van gaal. enorm interessant, blijf die zaadstaaf lekker alle aandacht geven, je moet toch wel op de hoogte blijven van neuzen in de vreeemde.

even munsterman aan het woord. oh ja, hij heeft toch gelijk. dan gaan we afsluiten. oh nee, keje, ik wil nog even weten, ik hoor niks meer van cruyff, vertel eens molenaar.

wat een neuzenprogramma zeg.

Dat is precies de reden dat ik al een tijdje ben afgehaakt bij studio neus.

Mooi verwoord EJR! =D>

‘Er is meer voetbal dan de club van De Boer, Jack’
Gepubliceerd op 09 maart 2011 - 16:00
Studio Voetbal. We ergeren ons er nogal eens aan. Studio Ajax noemen we het dan. Omdat het eindeloos aanprijzen van die club ons dan teveel wordt. Omdat we wel eens wat anders willen, dan altijd maar weer diezelfde stad. Omdat de wereld verder reikt dan dat zooitje daar. Dat idee.

Zó. En dan nu een genuanceerde brief. Eentje uit Den Haag, aan Studio Ajax.

Geachte redactie,

Soms zijn er van die programma’s waar je sinds jaar en dag naar kijkt. Studio Sport om 19:00 is er zo één, en in een later stadium Studio Voetbal rond 22:30, waarbij je altijd hoopt op lekker veel minuten aandacht voor je eigen favoriete club, ongeacht de stand op de ranglijst. Uiteraard krijgen de hoog genoteerde clubs ook al sinds jaar en dag de meeste aandacht.

Nou ben ik heel toevallig, schrik niet, een FC Den Haag –fan en ben dus door de jaren heen gewend geraakt aan de extra aandacht die mijn club pas aan het eind van het seizoen krijgt als degradatie weer om de hoek komt kijken. Soms eerder, maar dat was alleen als er wat supporters op het veld huppelden of iets lelijks riepen. Geeft niet hoor, vind het altijd leuk want het blijft toch je cluppie he!

Nou wil het toeval dat ditzelfde cluppie dit seizoen per ongeluk ook bovenin meedraait. Wellicht is jullie dit ontgaan, vandaar mijn schrijven. Want waar sinds jaar en dag aandacht voor de topclubs hoogtij viert, is er iets veranderd dit seizoen. De aandacht voor plaats één tot en met zes is gehalveerd en daar valt mijn favoriete club net buiten. Is dit een bewustje? Of spelen de bezuinigingen jullie parten?

Na het vertrek van Hugo Borst, die de aandacht nog wel eens kon verleggen, is er slechts aandacht voor jullie favoriete club. En aangezien heel Nederland meebetaalt aan jullie programma, is het misschien wel aardig als clubs uit heel Nederland aan bod komen. Kan de rest van Nederland het nou wat schelen dat er een speler uit de selectie gezet is? Bij ons was dat schering en inslag de afgelopen jaren, nooit iets van gezien bij jullie. En de echte misstanden bij jullie club worden niet getoond of krijgen minieme aandacht. En daar betalen we met zijn allen dan aan mee.

Jullie gastheer bij dit wereldprogramma, heeft vast aandelen. Of een heerlijke drie sterrenstoel bij die club. Walgelijk. Als hij nou echt ballen heeft, gaat hij na een goed bord Chili con carne met zijn ster op datt shirt zitten, dan staat gelijk die derde o zo gewenste afdruk op dat ding. Op een andere manier lukt dat toch voorlopig niet.

Objectieve berichtgeving is een kunst. En deze verstaan jullie als landelijk medium duidelijk niet. Maar goed, nog een paar weken en dan kunnen jullie niet meer om ons heen. Dan krijgt jullie favoriete club een pak rammel van mijn favoriete club. Komen we toch nog in beeld. Vervelend maar waar.

Er is meer voetbal dan de club van De Boer, Jack. En is deze club hoofdsponsor van de grote Jack-show , of heeft Jack aandelen, pak dan je zooitje op en ga je lekker de hele dag dom ouwehoeren tegen de camera in die kut-UFO. Wij blij, jij blij. Kan je jezelf op grote schermen terugzien. Zijn wij verlost van je subjectieve gelul en kijken wij wel wat leuks. Katholiek Nederland ofzo, maar alles is momenteel leuker dan Jack..

DH
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Slecht stukje met hoog calimero gehalte (wij doen dit jaar ook bovenin mee en willen ook aandacht).
Het is gewoon een slecht programma, want ook als het over Ajax gaat is het slecht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Net die aankondiging ook weer... lachende Jack 'en let op Lens'... Ja lachuh, Jack...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: