The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
Die hoor je dan ook niet klagen dat ze nooit geluk hebben...
Reply
Haase gaat goed nu!

Laat hem deze pot maar pakken.
Daar kan ik mee leven. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
30-15. Het begint er zowaar op te lijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mp Haase!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2e mp!

Reply
hij wint =D>

Reply
Klasse vechter!
Reply
:o =D>
Reply
haha die buurs, ondertussen baalt ie zich kapot.

Maar prima Haase. Dit maakt het verlies van Giraldo een beetje goed. Vooral belangrijk deze week dat Nadal, Ferrer en Almagro het goed doen.

Daarnaast moeten gasten als Volandri nu meteen van Cilic etc verliezen.
Reply
prima Cilic...klaar nu met die ongein
Reply
centre court Wrote:haha die buurs, ondertussen baalt ie zich kapot.

Maar prima Haase. Dit maakt het verlies van Giraldo een beetje goed. Vooral belangrijk deze week dat Nadal, Ferrer en Almagro het goed doen.

Daarnaast moeten gasten als Volandri nu meteen van Cilic etc verliezen.

Wij gaan het deze week wel eens worden.
Reply
Klasse Cilic.
Reply
Prima Robin.

Helaas lijkt de keuze Volandri of Rochus niet goed uit te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
volandri is natuurlijk nog lang niet warm met zijn molenwiek service.

Reply
Volandri gaat vandaag niet meer warm worden hoor.
Reply
Monaco is ook verworden van een top 20-speler naar een veredelde challenger-speler. Verliest op gravel even met 6-2 3e set van Tsonga...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, zeer treurig. Kost mij ook mijn troef helaas, het leek nergens op wat Monaco liet zien.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Nico naar 5-3...Opvallen...Niet gekozen door AD, Stille en Buurs

Maar ja Buurs had ook Giraldo niet...Dus heb nog niet het volste vertrouwen.

5-3 JIC =D>
Tja, voor deze prijs moet ie zeker de QF halen. Dat doet ie waarschijnlijk ook wel, maar wat je eerder al zei, voor dat geld heb je ook 4 qualis. En die hebben zonder te spelen al 140 punten, en daarvoor moet hij dus de QF halen. Laat staan als die qualis een wedstrijdje winnen.
Er waren nog maar 3 q's beschikbaar en Volandri en Riba zag ik niet door de eerste ronde komen. Benneteau heeft wel kans (50:50 tegen Nieminen), maar 2e ronde Nadal.
Reply
Wat bedoel je met 3 beschikbaar?
Reply
Bedankt Volandri, het was een leuk uurtje.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat bedoel je met 3 beschikbaar?
Er waren 6 q's te kiezen en 3 had ik er al in mijn team, bleven er dus 3 over. Voor mij was daarom de keuze of Almagro of 3 q's (of wat andere spelers, maar ik kon geen 4 spelers nemen voor het geld van Almagro).
Reply
O zo, dan snap ik het beter. Maar Benneteau zie ik toch wel als favoriet tegen Nieminen.
Reply
Benneteau en Riba wilde ik best hebben maar pasten niet rondom Nadal, Ferrer, Almagro. Zag in Gil en Maximo de qualies met nog meer kans. Helaas faalt Chela en had ik eigenlijk ook Ollie moeten hebben.
Reply
Nou hup Benneteau, geeft de dag iig nog een goed einde.
Reply
Sport1 stopt met uitzenden. Waar heb je dan een tennis-kanaal voor? Undecided
Reply
Ahh, de presentator kondigt aan dat we naar "live coverage from Houston" gaan :lol:
Reply
Ongelooflijk ja, het is dat het nu gratis is...
Reply
Omdat ik nog een paar tientjes nodig had, Giraldo eruit gehaald voor Fognini. Kijken wat die pielerd ervan gaat bakken.
Reply
Klote Benneteau gaat nu echt niet op een Masters toernooi ineens weer een potje winnen. Kom eens op Fin.
Reply
Haha er zijn gewoon 11 gasten die een speler kiezen die met 6-2 6-1 verliest...En maar hopen op een blessure of offday van de toppers :lol:
Reply

Forum Jump: