The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
Dit zijn toch mooie dagen voor FTM, een hele bak wedstrijden, allemaal overdag. Wordt genieten vandaag!
Reply
_Tampie Wrote:Dit zijn toch mooie dagen voor FTM, een hele bak wedstrijden, allemaal overdag. Wordt genieten vandaag!
Inderdaad heerlijke tijden om het te volgen.
Programma van vandaag vind ik iets tegen vallen, maar dat wordt morgn zeker goed gemaakt!

Vandaag moet in ieder geval het volgende gebeuren, wat logisch lijkt maar het vast niet wordt:
Berdych slaat Rochus naar huis
Montanes wint van Malisse
Gulbis wint van Raonic
Twee q's naar huis (Riba en Gonzalez)
Reply
Wel gunstig dat Rochus meteen weer moet idd. En Tsonga ook. Dat zijn wel belangrijke potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wel gunstig dat Rochus meteen weer moet idd. En Tsonga ook. Dat zijn wel belangrijke potjes.
Hmmm inderdaad ook belangrijk dat Tsonga Ljubicic eraf slaat zie ik nu. Moet lukken als je van Monaco op gravel wint zou je zeggen.
Reply
3 man in actie vandaag, allemaal Q. Hup Maximo, hup Riba, hup Rochus. 2 van de 3 moeten door vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:3 man in actie vandaag, allemaal Q. Hup Maximo, hup Riba, hup Rochus. 2 van de 3 moeten door vandaag
Gewoon net als Benneteau en Volandri naar huis of op naar een challenger!
Reply
Tipsa - Lopez; maakt niet uit
Bellucci - Simon; maakt niet uit
Gonzalez - Hanescu; supertroef Hanescu
Anderson - Fognini; maakt niet uit
Kohl-FedEx; Kohl maar zal wel niet
Millot - Garcia; maakt niet uit
Montanes - Malisse; Malisse maar zie ik niet gebeuren
Tsonga - Ljubo; De goddelijke kale! Belangrijke!
Riba - Starace; Riba! Starace hopelijk nog wat vermoeid?
Rochus-Berdych; Rochus maar dat lijkt me sterk
Gulbis-Raonic; zijn beide ongeveer evenveel gekozen; doe maar held Raonic

Belangrijkste potjes;
Riba, Hanescu, Ljubo. Als die 3 winnen is het wel ok vandaag. Of Nadal moet afzeggen =P~, dan is het sowieso ok vandaag, morgen, overmorgen, etc.
Reply
Simon is 6x gekozen dus laat die er maar uitvliegen. Daarnaast ben ik nog boos op hem vanweg dat gechoke vorige week. Hup Bellucci
Reply
Maximo begint dramatisch
Reply
Stille Wrote:Simon is 6x gekozen dus laat die er maar uitvliegen. Daarnaast ben ik nog boos op hem vanweg dat gechoke vorige week. Hup Bellucci
Bellucci 5x gekozen
Reply
Nrs 12 en 13 hebben Simon. Helaas gaat hij het winnen
Reply
Anders breakt Maximo eens. 0 uit 8 ](*,)
Reply
Stille Wrote:Anders breakt Maximo eens. 0 uit 8 ](*,)
4-1 :lol:
Reply
Echt ongelooflijk. Ik heb werkelijk elke week andere belangen als Kooltje Undecided
Reply
Stille Wrote:Echt ongelooflijk. Ik heb werkelijk elke week andere belangen als Kooltje Undecided
Tja dan zou je zeggen dat 1 van ons toch goed moet gaan...maar helaas!

Hanescu nu wel gebroken :x
Reply
11e plek is niet zo slecht en jij staat ook op de 1e pagina maar er zit veel meer in
Reply
Hanescu gaat nu weer breaken. Maxima wijvenserve
Reply
Eindelijk Maximo, nu geen gezeik meer.
Simon gaat hard, natuurlijk ook over getwijfeld, maar hij is ook veel te onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-3 Hanescu =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Eindelijk Maximo, nu geen gezeik meer.
Simon gaat hard, natuurlijk ook over getwijfeld, maar hij is ook veel te onzeker.

Jij hebt vast iedereen weer overwogen.

Simon op gravel is natuurlijk geen goede pick.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maximo is nergens. Wordt weer direct op love gebroken
Reply
Ik hoop dat Lopez wint.

Hij staat immers met 6-3 voor tegen Ferrer :8:
Op gravel gingen trouwens alle potjes naar David. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Poeh, wat een drama zeg, de eerste dagen. Het zijn maar kruimels, maar nu wordt het wel vervelend als Almagro de QF haalt.
En de druk op Beest wordt groter, maar die is er klaar voor.
Reply
Ik heb dus ook geen Almagro omdat ik denk dat hij van Fed verliest en max 180 punten gaat halen. Ik dacht met allerlei opvullertjes dat ook te gaan halen maar dat gaat hem voorlopig niet worden. Heb naast Nadal en Ferrer ook niemand die ver kan komen, alleen qualies. Giraldo en Davy liggen er immers al uit.

Laten we hopen dat Maximo het tij gaat keren
Reply
Op zich waren er ook weinig gegadigden naast Nadal, Ferrer en Almagro die ver zouden kunnen komen en redelijk betaalbaar waren.
Reply
Almagro kan natuurlijk ook van Federer winnen, als Federer al daar komt. Kohlschreiber geen makkelijke tegenstander voor zn eerste gravelpartij
Reply
Hanescu... ](*,) ...Kom op nou man!
Reply
Het gaat tot nu toe vrij aardig. Ook Maximo lijkt er beter in te komen.
Reply
Oh oh Hanescu....Wat zuur weer...Maar ja laten we het positief bekijken...Het kan nog
Reply
Federer gaat wel heel makkelijk. Prima!
Reply

Forum Jump: