_Tampie Wrote:10 posts van buurs met alleen :letitallout: . Ik denk dat ik voor het eerst iemand op ignore ga zetten.
wat een mazzel heb jij zeg... maxi heeft 3 mp op rij gehad en 1 op eigen service....
Eeeeehm.... ik heb Maxi ook. Ik kon de ignore button niet vinden overigens.
het lijkt me logisch dat jij almagro graag als winnaar zag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Dit kan verdomme zomaar even een paar honderd punten schelen.
Sowieso deze week:
Rochus wint na mps tegen
Almagro wint na mps tegen, Maximo verliest na mps
Benneteau verliest ondanks voor de wedstrijd geserveerd te hebben
Stepanek wint na mps tegen
Dat is toch wel een vervelend lijst. En daar staat alleen het geluk van Maximo in de 1e ronde tegenover.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Lichte voorkeur, omdat Almagro dan een miskoop is. En hij heeft wat meer potentie om diep te komen. Ach, het geluk is met hen die niet zo dom zijn om Almagro te negeren :wink: . De nummer 5 op gravel, toch?
Ad Wim Wrote:Dit kan verdomme zomaar even een paar honderd punten schelen.
Sowieso deze week:
Rochus wint na mps tegen
Almagro wint na mps tegen, Maximo verliest na mps
Benneteau verliest ondanks voor de wedstrijd geserveerd te hebben
Stepanek wint na mps tegen
Dat is toch wel een vervelend lijst. En daar staat alleen het geluk van Maximo in de 1e ronde tegenover.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Halve finales Nadal/Simon en Raonic/Cilic :-" Het scheelt mij een paar honderd punten dat ik me in de tijd heb vergist van de deadline, waardoor ik 1350 ongebruikte punten nog heb staan..
45 P. Kohlschreiber OUT
10 S. Giraldo OUT
10 V. Hanescu OUT
90 V. Troicki (11)
360 D. Ferrer (4)
90 M. Raonic
180 N. Almagro (9)
785 totaal
Zelfde situatie als gisteren, Almagro door het oog van de naald. Zijn 90 extra komen hopelijk ook nog binnen. Die van Ferrer mogen ook via Raonic of nog liever Troicki binnenkomen. Robredo mag ook maar die is geen onderdeel van de Nadal-alternatieven en dan blijkt dat dus een mindere keuze. Of Nadal moet nog ergens struikelen.
_Tampie Wrote:Als Nadal het toernooi wint, is er geen scenario waarin ik op de 1e plaats overall blijf. :cry:
Niet waar zie ik nu. Maar dan moeten Federer en Ferrer niet in de finale staan. Kans is dus wel erg klein. Troicki in de finale! Dat zou me gewoon een medaille opleveren, ondanks Nadal.... We gaan het zien de komende dagen.
Of niet, zaterdag/zondag niet in staat de boel te volgen, zoals vaker. Misschien zondagmiddag.