The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
Ja joh gewoon tennissen kijken. Maar ja dat kan op mijn werk ook hoor Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
lekker efficiënt werken in deze drukke tijden :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beetje gefrustreerd dat je het met een SB moet doen Buurs?
Reply
mindlight Wrote:Beetje gefrustreerd dat je het met een SB moet doen Buurs?

wel een beetje :8:

en het gaat vandaag niet zoals ik wil...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beest geeft even gas \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Uiteraard, anders kan ik net zo goed op kantoor gaan zitten.

:Big Grin
Reply
Niet echt reclame voor Het Nieuwe Werken (vanuit werkgeversoptiek dan).
Reply
Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden.
Reply
Ferrer :yeah: :yeah: :yeah:
Reply
:-({|=
Reply
mindlight Wrote:Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden.

Dat is niet zo gecompliceerd.

Wat is je branche?
Reply
Wat een punt om meteen te breaken Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan weer zijn gebruikelijke dramagame. 4 UEs...
Reply
Valt me op dat Beest wel erg vaak gelijk teruggebroken wordt nadat hij zelf gebroken heeft.... :roll:
Reply
Troicki vestigt een PR; 4 games tegen beest!
Reply
Hop, Beest is weer los nu, wat een punten!
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden.

Wat is je branche?

Nee, niet gecompliceerd, wel anders dan het vanochtend overkwam. Ik werk ik de corporate finance wereld als adviseur en mijn eigen bedrijf adviseert institutionele beleggers op corporate governance gebied
Reply
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:

Wat is je branche?

Nee, niet gecompliceerd, wel anders dan het vanochtend overkwam. Ik werk ik de corporate finance wereld als adviseur en mijn eigen bedrijf adviseert institutionele beleggers op corporate governance gebied

Ok, interessant. Is je aandachtsgebied in je gewone baan ook corporate governance?
Reply
Nope, eigenlijk niet. Het is waarin ik ben afgestudeerd en via via bij betrokken ben gebleven. Het corporate finance werk is veel meer kwantitatief. Wat doe jij eigenlijk?
Reply
Daar gaat Beest weer eens als ie ergens voor serveert.
Reply
Hoe is het dat toch mogelijk? Hij verliest nu alweer 3 x zijn serve in deze wedstrijd. Als je dat morgen tegen Fedex doet dan wordt het een lastig verhaal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Nope, eigenlijk niet. Het is waarin ik ben afgestudeerd en via via bij betrokken ben gebleven. Het corporate finance werk is veel meer kwantitatief. Wat doe jij eigenlijk?

Beetje forummen de hele dag :wink: .
als ik dan nog tijd overhou, hou ik me bezig met (ICT) projectmanagement in de finance sector.
Reply
Prima Beest, belangrijkste partij iig goed gevallen.
Moet wel een stuk beter wil ie van Federer winnen, maar ik acht het niet onmogelijk.
Reply
:yeah: :yeah: :yeah: ferrer!!
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Nope, eigenlijk niet. Het is waarin ik ben afgestudeerd en via via bij betrokken ben gebleven. Het corporate finance werk is veel meer kwantitatief. Wat doe jij eigenlijk?

Beetje forummen de hele dag :wink: .
als ik dan nog tijd overhou, hou ik me bezig met (ICT) projectmanagement in de finance sector.

Vergelijkbaar dus :8:
Reply
Nou dat ligt er aan wat jouw kwantitatieve aspect inhoudt. Doe je iets met controlling / accounting of wat anders?
Reply
Xtragaap4de
Reply
Beest! Held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Xtragaap4de

Tijd voor je middagdutje?
Reply
_Tampie Wrote:Nou dat ligt er aan wat jouw kwantitatieve aspect inhoudt. Doe je iets met controlling / accounting of wat anders?

Nope, ik begeleid met name (grote) bedrijven die op zoek zijn naar financiering (leningen, obligaties, evt beursgang, etc).
Reply

Forum Jump: