15-04-2011, 11:15 AM
Ja joh gewoon tennissen kijken. Maar ja dat kan op mijn werk ook hoor

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Monte-Carlo 2011
|
15-04-2011, 11:15 AM
Ja joh gewoon tennissen kijken. Maar ja dat kan op mijn werk ook hoor
![]()
15-04-2011, 11:16 AM
lekker efficiënt werken in deze drukke tijden :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-04-2011, 11:16 AM
Beetje gefrustreerd dat je het met een SB moet doen Buurs?
15-04-2011, 11:19 AM
mindlight Wrote:Beetje gefrustreerd dat je het met een SB moet doen Buurs? wel een beetje :8: en het gaat vandaag niet zoals ik wil...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-04-2011, 11:20 AM
Beest geeft even gas \
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-04-2011, 11:20 AM
mindlight Wrote:Uiteraard, anders kan ik net zo goed op kantoor gaan zitten. : ![]()
15-04-2011, 11:21 AM
Niet echt reclame voor Het Nieuwe Werken (vanuit werkgeversoptiek dan).
15-04-2011, 11:24 AM
Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden.
15-04-2011, 11:24 AM
Ferrer :yeah: :yeah: :yeah:
15-04-2011, 11:25 AM
:-({|=
15-04-2011, 11:29 AM
mindlight Wrote:Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden. Dat is niet zo gecompliceerd. Wat is je branche?
15-04-2011, 11:32 AM
Wat een punt om meteen te breaken
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-04-2011, 11:35 AM
Maar dan weer zijn gebruikelijke dramagame. 4 UEs...
15-04-2011, 11:37 AM
Valt me op dat Beest wel erg vaak gelijk teruggebroken wordt nadat hij zelf gebroken heeft.... :roll:
15-04-2011, 11:43 AM
Troicki vestigt een PR; 4 games tegen beest!
15-04-2011, 11:45 AM
Hop, Beest is weer los nu, wat een punten!
15-04-2011, 11:49 AM
_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden. Nee, niet gecompliceerd, wel anders dan het vanochtend overkwam. Ik werk ik de corporate finance wereld als adviseur en mijn eigen bedrijf adviseert institutionele beleggers op corporate governance gebied
15-04-2011, 11:56 AM
mindlight Wrote:_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Klopt, maar het verhaal ligt iets gecompliceerder dan dit. (in het kort: ik werk 1 dag per week voor mijn eigen bedrijf, en dat doe ik meestal van thuis uit). Deze week (en dat is het meestal) is dat de vrijdag geworden. Ok, interessant. Is je aandachtsgebied in je gewone baan ook corporate governance?
15-04-2011, 11:57 AM
Nope, eigenlijk niet. Het is waarin ik ben afgestudeerd en via via bij betrokken ben gebleven. Het corporate finance werk is veel meer kwantitatief. Wat doe jij eigenlijk?
15-04-2011, 12:00 PM
Daar gaat Beest weer eens als ie ergens voor serveert.
15-04-2011, 12:01 PM
Hoe is het dat toch mogelijk? Hij verliest nu alweer 3 x zijn serve in deze wedstrijd. Als je dat morgen tegen Fedex doet dan wordt het een lastig verhaal
15-04-2011, 12:02 PM
mindlight Wrote:Nope, eigenlijk niet. Het is waarin ik ben afgestudeerd en via via bij betrokken ben gebleven. Het corporate finance werk is veel meer kwantitatief. Wat doe jij eigenlijk? Beetje forummen de hele dag :wink: . als ik dan nog tijd overhou, hou ik me bezig met (ICT) projectmanagement in de finance sector.
15-04-2011, 12:03 PM
Prima Beest, belangrijkste partij iig goed gevallen.
Moet wel een stuk beter wil ie van Federer winnen, maar ik acht het niet onmogelijk.
15-04-2011, 12:03 PM
:yeah: :yeah: :yeah: ferrer!!
15-04-2011, 12:04 PM
_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Nope, eigenlijk niet. Het is waarin ik ben afgestudeerd en via via bij betrokken ben gebleven. Het corporate finance werk is veel meer kwantitatief. Wat doe jij eigenlijk? Vergelijkbaar dus :8:
15-04-2011, 12:10 PM
Nou dat ligt er aan wat jouw kwantitatieve aspect inhoudt. Doe je iets met controlling / accounting of wat anders?
15-04-2011, 12:11 PM
![]()
15-04-2011, 12:13 PM
Ad Wim Wrote: Tijd voor je middagdutje?
15-04-2011, 12:15 PM
_Tampie Wrote:Nou dat ligt er aan wat jouw kwantitatieve aspect inhoudt. Doe je iets met controlling / accounting of wat anders? Nope, ik begeleid met name (grote) bedrijven die op zoek zijn naar financiering (leningen, obligaties, evt beursgang, etc). |
« Next Oldest | Next Newest »
|