The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona
Ja lekker JCF =D>
Nu jij nog Kei...kom op !
Reply
Nee, nu Lopez nog, dan kan het een aardige week worden!
Reply
Tuurlijk Feli!
Reply
Heren. Ik zie een aantal mensen klagen over partijen die niet uitgezonden worden zoals Lopez-Nishikori. Hier kan Sport 1 niets aan doen omdat de internationale zender (die de rechten heeft) de wedstrijd niet broadcast. Dit is al vaker gebeurt dit jaar.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klopt, maar het is toch raar dat er soms van wedstrijden wel streams zijn? Knal daar wat geld tegenaan en uitzenden maar, de camera's staan er toch...
Reply
Dat klopt. Was Lopez bijv op unibet? Of alleen op de Spaanse tv?

On topic : nog 6 mensen die een team hebben gemaakt onder me. Stille week ! :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Middag vrij genomen! Forza Nadal, Ferrer, Dodig en JCF
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
[gay] Hup Feliciano [gay]
Reply
Precies Michael K, en dat zie ik ook wel goedkomen. Ik zie trouwens dat ik in alle wedstrijden op een andere winnaar hoop dan Stille Icon_twisted
Reply
En Stille heeft altijd pech, dus dat ziet er goed uit voor je. Ik hoop alleen maar dat Almagro wint, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou inderdaad mooi zijn, al zou ik JCF wel direct een hele diepe run gunnen. Lopez is wel belangrijk, aangezien hij met winst kan uitgroeien tot een supertroefje. Gek genoeg is de wedstrijd waar ik me het meest op verheug de wedstrijd waar ik geen belangen heb (Monfils-Nadal).

Ohh ik zie trouwens nu dat ik even mijn FTM bril af moet zetten. Ferrer mag best wel winnen, ik heb het een beetje gehad met Melzer.
Reply
Ferrer mag van mij altijd winnen, ook als ik hem niet heb, net als Djokovic bijv.
Lijkt me ook vrij logisch dat het hier weer Nadal-Ferrer wordt, en Ferrer weer verliest. Gelukkig speelt ie ook nog een graveltoernooi waaraan Nadal niet meedoet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Covers zijn net pas van de baan, en er wordt meer regen voorspeld. Je zal er een vrije middag voor opnemen...
Reply
Ach ja, hij kan anders vast wel een herhaling van een wedstrijd van een van zijn 1024 favoriete voetbalclubs kijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided

Plannen zijn sowieso al gewijzigd. Ipv tennis kijken wordt en er leuke fietstocht gemaakt (moet van arts) Ga ook nog even langs de training van Excelsior. Ik zal de Simon de groeten van je doen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hamas hamas adje aan het gas!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:hamas hamas adje aan het gas!
:roll:
Reply
Misschien kan de arts ook eens naar je hoofd kijken Stille.
Reply
Dat is al gedaan. Niets geconstateerd #-o (hoe vreemd ook)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal-Monfils is ook niet echt het wachten waard...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Dat is al gedaan. Niets geconstateerd #-o (hoe vreemd ook)

Dat er niets gevonden is in je hoofd verbaast me niet hoor.
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal-Monfils is ook niet echt het wachten waard...

Vind je niet? Nadal speelt erg goed, wel leuk om te zien.
Reply
Dat zeker ja, maar het is geen wedstrijd.
Nadal eindelijk echt in vorm, die gaat geen set verliezen dit gravelseizoen als ie zo blijft spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij speelt weergaloos! Helaas niets aan te beginnen voor Gael
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray heeft natuurlijk al een set afgepakt, maar ik zie het verder ook niet gebeuren op deze manier.
Reply
Ja, ik miste een 'meer' ergens. En in MC vond ik hem nog niet zo in vorm.
Maar even zijn 1e toernooi winnen en los is ie. Die forehand is echt fenomenaal vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi om te zien dat de heren die doorgaans niet zo op de hand van Nadal zijn toch lovend over hem spreken vandaag. Zou Buurs sieren als hij dat binnenkort ook weer over Federer doet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zou graag lovend over Federer willen spreken, maar die backhand doet nog steeds pijn aan de ogen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We gaan weer spelen. Vamos beest!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dodig en Lopez is verplaatst naar baan 1. Dit ivm meer regen die verwacht wordt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: