The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

München/Belgrado/Estoril
En afgelopen. Wat een deceptie is dit zeg. De man die me nooit in de steek laat verliest nu op gravel van Dustin Brown. Potro ook een break achter in de 3e. Wat een chaos!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
MP davy. Dan moeten jij en Kohllie het maar gaan doen daar
Reply
Wawa ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
GSM davy en Potro breakt terug na 40-0 achterstand
Reply
Klasse Brown. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Notworthy Notworthy Brown
Reply
Ik voel een CC week aankomen
Reply
Stille Wrote:Ik voel een CC week aankomen

Dan moet Andreev wel van Raonic winnen. Met Monaco en Gulbis exit begint de week voor mij ook niet top.
Reply
Kraai Wrote:Wawa ](*,) ](*,) ](*,)

Waw on Twitter: Just lost to Dustin Brown....67 64 75....Bad day in the office...the guy was playing good!Now focus on Madrid...
Reply
Tja, dat zegt ie altijd. Slechte mentaliteit, slechte planning, slecht alles.
Hij komt nu zonder enig ritme op een snelle gravelbaan tegen een big server te staan. Dan kun je hierop wachten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat eraf tegen Klizan denk ik.
Het is nu zover, de toernooiwinnaar in Munchen de baan op.

Gelukkig wordt die belachelijk slechte figuranten keuze afgestraft!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waw :letitallout: ](*,) #-o
Reply
Stille Wrote:Over een paar minuten is het zover : de rentree van Gonzo!! Haggie waar ben je nou???

Ad Wim Wrote:Gaat eraf tegen Klizan denk ik..

Gonzalez, superheld!

Ad, prutser! :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zag net een gast op mtf die zei dat Brown de wedstrijd van z'n leven speelde. Meer dan 60 winners van overal op de baan. Wawrinka speelde niet eens slecht. Wat een pech...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelfs in zijn beste wedstrijd moet Wawrinka natuurlijk van Brown winnen op gravel.
Reply
Lekker hoor Wawje! Hakkuh
Reply
Het voelt als een kutweek, maar ik ben er eigenlijk pas 2 kwijt. Jammer genoeg wel mijn duurste speler...
Reply
Hoe kan je nou zeggen dat het voelt als een kutweek terwijl gisteren 9 van je 10 spelers wonnen. En Waw is door bijna de helft gekozen. Licherlijk geklaag dus het wordt een Ad Week! :wink:
Reply
Nou ja, als een van je grootste troeven zo zuur verliest, terwijl ik er echt minimaal een finale van verwachtte, dan voelt het wel meteen als een kutweek ja.
En dan ook nog Nishikori die zuur verliest.

Maar goed, ik klaag verder ook niet echt, maar een Ad-week lijkt het niet meer te gaan worden.
Reply
Vandaag please:

Munchen
1200 DIMITOV def baghdatis
1400 Petzschner def Youzhny
1400 STARACE def Stahkovsky
1600 MAYER def Gabashvili

Belgrado
1200 KAVCIC def Mello
1400 MONTANES def Berrer
1600 Gonzalez def Lopez
2000 Ungur def Djokovic

Estoril:
1400 BELLUCCI def Roger Vasselin
1600 Soderling def Chardy
1600 CUEVAS def Tsonga
1800 DEL POTRO def Falla

8 man in actie maar wordt een hele zware dag vrees ik
Reply
bijna helemaal mee eens alleen Stakhovsky def starace zou ik graag hebben.
Reply
Pff Kavcic en Dimitrov een break achter
Reply
Kavcic heeft hem alweer terug en de bolle lijkt in vorm.
Reply
Ik zit klein stukje te kijken maar wat is Dimitrov zwak zeg. Dieptepunt was wel de mislukte dropshot op BP tegen. Bal raakte nog maar net het net aan de onderkant
Reply
Dimitrov is ook nog niet goed genoeg voor de ATP, dat bewijst ie keer op keer. In z'n 1e ronde trof ie toevallig iemand die op de weg terug is.
Reply
En toch 30x gekozen. :-k
Reply
Ja hij was al door en met een uit vorm zijnde Baghdatis natuurlijk een must-pick
Reply
Alleen de echte gokkers gaan voor Baghdatis en laten Dimitrov links liggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Must-pick vind ik niet, daar vond ik hem te duur voor en de overwinning van Baghdatis in de 1e ronde te dik.
Het is een zekere, veilige keuze waar je geen buil aan kunt vallen. Ik denk echter dat Mayer dat stukje oprolt, dus geen van beiden genomen.
Reply
Is dat indekken Buurs? De enige gok wmb is de pot tegen Mayer, Dimitrov moet echt geen probleem zijn.
Reply

Forum Jump: