The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
edit: *dubbelpost*
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk dat Martin Jol Huntelaar komt ophalen aan het eind van het seizoen.

Gaan ze een weekeindje kamperen dan?

Tottenham, Matador. Geen Tentenham Hotspur.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heracles Almelo heeft Stefaan Tanghe gecontracteerd. De 33 jarige linkermiddenvelder van FC Utrecht komt na de winterstop al in actie voor de Almelose eredivisieclub.
Tanghe kwam dit seizoen niet meer in aanmerking voor een basisplaats en mocht transfervrij vertrekken. Naast Heracles Almelo waren ook Vitesse, Sparta en het Belgische Racing Genk ge-interesseerd in Tanghe. Stefaan Tanghe tekent een contract voor anderhalf jaar bij Heracles Almelo.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Heracles Almelo heeft Stefaan Tanghe gecontracteerd. De 33 jarige linkermiddenvelder van FC Utrecht komt na de winterstop al in actie voor de Almelose eredivisieclub.
Tanghe kwam dit seizoen niet meer in aanmerking voor een basisplaats en mocht transfervrij vertrekken. Naast Heracles Almelo waren ook Vitesse, Sparta en het Belgische Racing Genk ge-interesseerd in Tanghe. Stefaan Tanghe tekent een contract voor anderhalf jaar bij Heracles Almelo.
Fantastische zet van Heracles!
Ik vond Tanghe altijd een heel goede speler bij FC Utrecht, vreemd dat ie nu zó uit vorm is dat ie niet eens een basisplaats heeft.

Toch denk ik dat Tanghe ervoor zorgt dat Heracles erin blijft!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Pienaar nieuwe nummer tien Borussia Dortmund

19/12/2005 19:23

Steven Pienaar vertrekt naar Borussia Dortmund. In principe zal de Zuid-Afrikaan komende zomer Ajax verruilen voor de Duitse club. Maar mocht Tomás Rosicky in de komende transferperiode BVB verlaten, dan zal Pienaar zich per direct melden bij de club van coach Bert van Marwijk.
Borussia was niet de enige club die interesse had in Pienaar. De 23-jarige international stond ook in de belangstelling van twee Engelse clubs, Arsenal en Manchester City.

In de nieuwe Voetbal International vertelt Pienaar over het gesprek dat hij met coach Van Marwijk had. De Nederlandse trainer ziet in Pienaar een nummer tien en heeft hem beloofd ook op die positie te laten spelen.

Pienaar debuteerde in februari 2002 bij Ajax, dat hem inlijfde nadat de aanvallende middenvelder indruk had gemaakt bij Ajax Capetown.



Laatste tijd erg matig bij Ajax, maar ik zal niet verkeerd opkijken als hij helemaal opbloeit bij Dortmund.
2002/2003 was denk ik zijn beste jaar.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Iemand belangstelling?

Ajax zoekt een assistent shopmanager

Amsterdam, 14 december 2005
Uw sollicitatie ontvangen wij graag uiterlijk 27 december. Lees hier meer over de functie-eisen.

Hoofdactiviteiten:
Services
- het op tijd openen en sluiten van de winkel;
- iedere vraag (per e-mail, mondeling of telefonisch) van een klant correct afhandelen.

Winkelbeeld
- het zorgdragen voor een optimaal winkelbeeld, dit houdt in: voldoende
artikelen, schoon en aantrekkelijk;
- alle artikelen voorzien van een prijs en beveiligingslabel.

Kassa
- het - rekeninghoudend met de kassaregels - zelfstandig uitvoeren van de kassa-activiteiten.

Verantwoording
- het zorgdragen en verantwoordelijk zijn voor een goed uitziend winkel/museum;
- het verantwoordelijk zijn voor de planning van het personeel (vrije dagen, vakanties, overuren);
- het controleren en begeleiden van de medewerk(st)ers;
- het beheersen van het kassa/voorraadsysteem;
- het beheersen van alle kassa en kluisafdrachten aan de financiële administratie;
- het rapporteren aan de shopmanager.

Functie-eisen:

• HBO werk- en denkniveau (detailhandel)
• Enige werkervaring in soortgelijk werk (bvk sportzaak)
• Computervaardigheden
• Leidinggevende capacteiten
• Hoge mate van servicegerichtheid
• Goede communicatieve vaardigheden
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
• Stressbestendig
• Representatief
• Goede omgangsvormen


De openingstijden van de winkel zijn:
Zomer (1 april tot en met 30 september)
maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 18.00 uur
zaterdag van 09.30 uur tot 17.00 uur
zondag van 10.00 uur tot 17.00 uur

Winter (1 oktober tot en met 31 maart)
maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur
zaterdag van 09.30 uur tot 17.00 uur


Sollicitatie:
Gelieve uw sollicitatie uiterlijk 27 december a.s. richten aan AFC Ajax, ArenA Boulevard 29, 1101 AX Amsterdam, t.a.v. Antje Dammer, Personeelszaken of via e-mail: <!-- e --><a href="mailto:a.dammer@ajax.nl">a.dammer@ajax.nl</a><!-- e -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Da's wel een tip want Antje is een lekker wijf =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vind haar e-mail mooier.

Even massaal solliciteren?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heerlijk beleid bij Ajax, gewoon 4 mio blijven bieden, zo niet, dan lekker niet!

Stuntelaars is nooit geen 10 waard ! En dan nog, koop je spits nummer 5 en dan heb je nog geen buitenspelers... :roll: !
Reply
Heeft Ajax 4 miljoen geboden? :eeeek:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Heeft Ajax 4 miljoen geboden? :eeeek:

Ja de stakkers hebben 4 miljoen geboden.
Dan kan Huntelaar wel zelf rond zijn met Ajax, maar Heerenveen laat hem echt niet voor 4 miljoen gaan. Laat hem lekker een half jaar blijven, dan is hij misschien topscoorder. En dan levert hij zeker nog wel 4 miljoen op.
Reply
Fabian Wrote:Heerlijk beleid bij Ajax, gewoon 4 mio blijven bieden, zo niet, dan lekker niet!

Stuntelaars is nooit geen 10 waard ! En dan nog, koop je spits nummer 5 en dan heb je nog geen buitenspelers... :roll: !

Huntelaar is meer waard dan Charisteas. Daar hebben ze 5 miljoen voor betaald. Bovendien willen wel meer clubs Huntelaar hebben. Dus Heerenveen kan rustig afwachten. Anders moeten ze maar even met Scheringa gaan praten, die weet precies hoe je met die gasten uit Amsterdam zaken moet doen.
Reply
Ik stond net buiten te roken en volgens mij kon ik ze in het Abe Lenstra Stadion horen lachen.

Riemer heeft een prijskaartje om Huntelaars nek gedaan van 10 miljoen. Sjongejonge, triest. Die Martin van Geel stuurt zijn vrouw zeker ook naar de Albert Heijn met 2 euro om een kratje bier te halen.....

Is dit niet een zielige actie van Ajax m.b.t. 30 december?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik stond net buiten te roken en volgens mij kon ik ze in het Abe Lenstra Stadion horen lachen.

Riemer heeft een prijskaartje om Huntelaars nek gedaan van 10 miljoen. Sjongejonge, triest. Die Martin van Geel stuurt zijn vrouw zeker ook naar de Albert Heijn met 2 euro om een kratje bier te halen.....

Is dit niet een zielige actie van Ajax m.b.t. 30 december?

Als Heerenveen 10M vraagt, waarom mag Ajax dan geen 4M bieden? De tussenweg is 7M, lijkt me al de hoofdprijs voor Heerenveen.
Reply
Omdat je weet dat Heerenveen 10M wil.

Ik leg het je uit: Je gaat naar een dealer, staat een mooie tweedehands auto te koop. Prijs; 10.000 euro.

Heb jij het lef om 4.000 euro te bieden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Omdat je weet dat Heerenveen 10M wil.

Ik leg het je uit: Je gaat naar een dealer, staat een mooie tweedehands auto te koop. Prijs; 10.000 euro.

Heb jij het lef om 4.000 euro te bieden?

Waarom niet?
Ook die auto is voor 7500 de showroom uit te krijgen.
Beetje handelen kan nooit kwaad.
Reply
Is lach je als verkoper finaal uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ligt er net aan wat de vraag en het aanbod is.
En Huntelaar, hoe goed hij misschien ook is heeft nog niet voldoende gepresteerd om 10 miljoen te rechtvaardigen.

Zolang de buitenlandse clubs nog niet op de deur staan te bonzen om hem alsjeblieft voor die prijs over te nemen kun je daar gevoegelijk van uitgaan lijkt me.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Muk, dat over 30 december is natuurlijk je reinste gelul...

En die 10M, dat is ie gewoon niet waard, niet voor Ajax, niet voor Fey of welke club dan ook. Zelfs de Spurs zouden niet zo gek zijn om dat te betalen voor een spits die nog nooit iets bewezen heeft...

Hoe dan ook zou ik Huntelaarsje wel een leuke aankoop vinden, aankomende zomer voor 5M + Bogdan oid. Geen cent meer!

Nu eerst maar eens die broodnodige middenvelder met routine kopen, Mitea rustig laten herstellen en dan volgend seizoen de Mul/Rosales op rechts, Mitea/Boerrigter op links en dan heb je dus 3 centrum spitsen Babel, Roosje en 'The Hunter' (ervan uitgaande dat het rond komt en dat Harry dan weg moet en Ananasje niet verlengt)
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Heerlijk beleid bij Ajax, gewoon 4 mio blijven bieden, zo niet, dan lekker niet!

Stuntelaars is nooit geen 10 waard ! En dan nog, koop je spits nummer 5 en dan heb je nog geen buitenspelers... :roll: !

Huntelaar is meer waard dan Charisteas. Daar hebben ze 5 miljoen voor betaald. Bovendien willen wel meer clubs Huntelaar hebben. Dus Heerenveen kan rustig afwachten. Anders moeten ze maar even met Scheringa gaan praten, die weet precies hoe je met die gasten uit Amsterdam zaken moet doen.

het feit dat ajakkes 5 mio voor garejasteas heeft betaald, wil natuurlijk niet zeggen dat hij dat ook waard is.

ik vind trouwens de genoemde 18 mio voor kujt ook buitensporig veel, maar hij heeft zich wel al bewezen bij (weliswaar de derde maar toch) een topclub. huntelaar nog niet.

ik snap wel dat je vindt dat er meer voor betaald moet worden, want je moet natuurlijk ook de ridicule 9 mio voor kone rechtvaardigen. :razz:
Reply
En die 10M, dat is ie gewoon niet waard, niet voor Ajax, niet voor Fey of welke club dan ook. Zelfs de Spurs zouden niet zo gek zijn om dat te betalen voor een spits die nog nooit iets bewezen heeft...

Dus 5 milj. voor een bankzitter van Werder is wel logisch?
Reply
Zie je mij dat verklaren in bovenstaande ?
Reply
krushhead Wrote:En die 10M, dat is ie gewoon niet waard, niet voor Ajax, niet voor Fey of welke club dan ook. Zelfs de Spurs zouden niet zo gek zijn om dat te betalen voor een spits die nog nooit iets bewezen heeft...

Dus 5 milj. voor een bankzitter van Werder is wel logisch?

Omdat je een domme fout hebt gemaakt met die veel te duur aangekochte baklava wil dat toch niet zeggen dat je er bij de volgende weer maximaal induikt?
Reply
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com">http://www.abelenstra.com</a><!-- w -->

Gesprek over KJ ,,moeizaam''
19/12 SC Heerenveen en Ajax zijn het nog lang niet eens over de transfersom die de Amsterdammers voor Klaas Jan Huntelaar moeten betalen.

Dat Klaas Jan Huntelaar en Ajax al tot een akkoord zijn gekomen, is inmiddels wel duidelijk en zeker. Of Ajax en SC Heerenveen het eens kunnen worden over de transfersom is minder evident. De vraagprijs en de prijs die Ajax wil betalen, liggen te ver uit elkaar om te kunnen stellen dat de clubs er wel uitkomen. Het is niet bekend hoeveel geld SC Heerenveen voor zijn topscorer wil hebben, maar een bedrag van acht miljoen is waarschijnlijk te laag ingeschat.

Dat SC Heerenveen met Ajax in gesprek is, impliceert overigens dat ook voor de Friese club een overgang in de winterstop bespreekbaar is. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan lijkt een transfer in de zomer van 2006 onvermijdelijk.


en van een eerdere datum:

Bod op Huntelaar afgewezen
17/11 SC Heerenveen heeft een bod van Ajax op aanvaller Klaas Jan Huntelaar afgewezen. Het Amsterdamse bod was volgens VI zes miljoen euro.
Dat is op zijn minst een beetje opvallend, omdat zes miljoen euro afgelopen zomer nog de vraagprijs was. Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer vond dat absurd hoog en protesteerde. Minder dan een half jaar later is de marktwaarde van de Heerenveen-spits blijkbaar nog behoorlijk opgeschroefd. Het is niet bekend of ook andere clubs een bod hebben uitgebracht.

Waarom zou Ajax nu 4 miljoen bieden, terwijl een maand geleden een bod van 6 miljoen is afgewezen? Amsterdamsche logica?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ronnie D. Wrote:ligt er net aan wat de vraag en het aanbod is.

Heeft niks met vraag en aanbod te maken. Er is namelijk geen aanbod, want Huntelaar hoeft niet weg. Dus blijft het vragen over en Heerenveen is vrij om een bedrag te bepalen, want Huntelaar heeft geen clausule in zijn contract. Simpel.

Riemer heeft zijn statement al gemaakt; of hij gaat weg voor de hoofdprijs of hij mag in de zomer 2007 zomaar gratis het Abe Lenstra stadion uitlopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Muk, Ajax heeft toen helemaal niet geboden..
Reply
Mukkus Wrote:
Ronnie D. Wrote:ligt er net aan wat de vraag en het aanbod is.

Heeft niks met vraag en aanbod te maken. Er is namelijk geen aanbod, want Huntelaar hoeft niet weg. Dus blijft het vragen over en Heerenveen is vrij om een bedrag te bepalen, want Huntelaar heeft geen clausule in zijn contract. Simpel.

Riemer heeft zijn statement al gemaakt; of hij gaat weg voor de hoofdprijs of hij mag in de zomer 2007 zomaar gratis het Abe Lenstra stadion uitlopen.

Eind dit seizoen vangen ze zo minimaal 15 miljoen van een buitenlandse club voor hem als hij dit seizoen 20 of meer goals maakt....gewoon even vasthouden dus.
Reply
Jan Paul Saeijs zal aan het einde van dit seizoen de overstap van Ado Den Haag naar Roda JC maken. Dit maakte Voetbal International redacteur Johan Derksen bekent in het programma Voetbal Insite. Hiermee word hij uitgesloten als vervanger van de eventueel vertrekkende Majstorovic. De bij ADO Den Haag opvallende centrale verdediger speelde dit seizoen al 13 wedstrijden waarin hij ook nog 3 keer scoorde. Saeijs is 27 jaar en vertrekt transfervrij naar Kerkrade.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
'Tottenham Hotspur wil ook Ron Vlaar inlijven'

20/12/2005 11:12

Ajax heeft in de strijd om Ron Vlaar concurrentie gekregen uit het Premiership. Tottenham Hotspur wil zich volgens De Telegraaf versterken met de verdediger.
Vlaar en AZ legden maandag hun conflict bij dat was ontstaan na een interview, waarin hij zijn ongenoegen uitte over onder meer trainer Louis van Gaal. Maar de verdediger lijkt zijn zinnen te hebben gezet op een vertrek uit Alkmaar.

Volgens zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer is er meer dan gemiddelde interesse voor hem, uit binnen- en buitenland. 'Beide clubs zijn in onderhandeling met AZ. Ik hoop daar snel duidelijkheid over te krijgen', zegt Oosterveer in VI zonder de namen van de twee clubs te noemen. PSV is naar verluidt ook in beeld als kandidaat-koper.

De twee clubs zouden zich niet hebben laten afschrikken door de vraagprijs. Volgens Vlaar heeft Ajax een bod van één miljoen neergelegd in Alkmaar. Maar AZ heeft die afkoopsom afgewezen. De Alkmaarse club wil naar verluidt zo'n 3,5 miljoen voor de verdediger, die nog een (jeugd)contract heeft tot medio 2007.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->
Reply
SC Heerenveen is een van de kandidaten om aanvaller Liam Kearney over te nemen van Cork City FC. De linkerspits is transfervrij en wil zijn club verlaten.

Kearney speelt sinds september 2003 voor Cork City FC, maar weigert een nieuw contract te tekenen. De linkerspits is daardoor transfervrij. Kearney wordt in januari 23 jaar en speelde in het verleden al voor Valley Rangers, Fermoy, Nottingham Forest en Cheltenham Town. Voor het nationale elftal van Ierland speelde hij nog niet, maar verder doorliep hij de meeste vertegenwoordigende elftallen in het land.

Volgens verschillende Ierse media is SC Heerenveen een van de clubs die geïnteresseerd is in de transfervrije Kearney. Op een sterk verbeterde aanbieding van Cork City FC ging de speler deze week niet in.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: