The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
Wie moet er voor mij winnen? Die winnen namelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup You, hup DAVY. Tsonga en Riba zouden 1400 moeten spelen...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Nu wil ik je ook niet weer horen deze week!
Nou nou nou, wat een kans had Troicki zeg. Mayer stond ook 5-2 voor in de 2e he.

En Mayer een foute keus? Zegt degene zonder Mannarino en Gimeno. Grapjas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En maar klagen die Buurs. Zijn Potro al 2-0 voor maar ja eindstation is toch Rafa in ronde 3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:hahahahaha, ik weet inmiddels hoe het is dat alles tegen zit, dus ik had niks anders verwacht.

Wat heeft jou deze week tegen gezeten?

mijn last-minute wissel vlak voor 10 uur:

mannarino/traver eruit en erin karlo/garcia-lopez

mannarino en traver winnen beiden na set en break achtergestaan te hebben.

karlo verspeelt een 6-4 in de 2e set tb....

troicki verspeelt bij 5-5 in de 2e set een 0-40...

hanescu mist ook een 0-40 voor de beslissing...

over vorige week wil ik het niet eens hebben.

Ja zo kan je wel een hoop pech hebben. Iedereen die je in je team hebt gehad moet er dus maar gelijk uit, en iedereen die je hebt moet zijn kansen pakken. Karlo eruit was gewoon te verwachten maar hij was een goedkope gok. En Garcia zit er nog in dus je hebt niet veel te mopperen. Hanescu is veel gekozen, en Troicki heb je niet.
Reply
Overigens staan Riba en Tsonga gewoon op de baan maar niet op het scoreboard. Dan maar via livescore.com volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Potro voor 90 puntjes is gewoon voldoende en die gaat hij gewoon halen. Plus dat je hem moet hebben voor het geval hij Nadal pakt, want hij is er toe in staat (als 1 van de hooguit 3-4 in het hele schema).
Reply
Niemand pakt de koning op deze ondergrond
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Voor mij was het Potro of Davy of Mayer of Ljubo. Heb voor de laatste gekozen. Denk dat die in het makkelijkste stuk zit, dus de hoogste piek heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies. Met Potro kom je echt niet verder dan 90 punten. Als Davy of Mayer weer een knalweek heeft komt je misschien wel op 180 of zelfs 360 uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsonga-Riba staat nu ook op het scorebord.

Winnen moeten:
youzhny
TSONGA
DAVYDENKO
ljubicic
bellucc
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik vond het ook wel lastig, omdat je eigenlijk niet wilt dat Potro er meer dan 90 haalt. Maar hij is wel weer zekerder van die 90 dan Davy of Mayer. Die heb ik ook beide, overigens. Mannen als Gimeno, Tsonga, De Bakker of Garcia waren de alternatieven voor Potro. Daarbij moest dan wat gepuzzeld worden omdat geen van hen hetzelfde kost. Maar eigenlijk heb ik geen moment serieus aan gedacht om Potro niet te nemen.
Reply
Ineens 5 partijen op het scoreboard. Potro en Tsonga gaan prima. Simon, Andujar en Davy gaan vooralsnog gelijk op. Hup vooral Simon en Andujar!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daarbij is Potro met 90 rendabeler dan Nadal met toernooiwinst.
Reply
_Tampie Wrote:Ik vond het ook wel lastig, omdat je eigenlijk niet wilt dat Potro er meer dan 90 haalt. Maar hij is wel weer zekerder van die 90 dan Davy of Mayer. Die heb ik ook beide, overigens. Mannen als Gimeno, Tsonga, De Bakker of Garcia waren de alternatieven voor Potro. Daarbij moest dan wat gepuzzeld worden omdat geen van hen hetzelfde kost. Maar eigenlijk heb ik geen moment serieus aan gedacht om Potro niet te nemen.
Ik snap ook wel dat hij zoveel gekozen is, al vind ik Youzhny geen hele fijne 1e ronde. Dan liever Granollers, Troicki of Simon.
En je kent mijn tactiek inmiddels. Als ik daar ook Nadal heb en er vanuit ga dat hij het toernooi makkelijk gaat winnen, ga ik niet ook nog Potro erbij nemen. Dan liever een van die andere drie met dus een hogere piek.
En het was voor mij wel het laatste geld.

Baal wel nog steeds dat ik Monfils niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jo gaat goed, nu Ljubo en Granollers nog even.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
7-5 Simon! Kom op Andujar! Die Bellucci is al weken/maanden niets man, vorige week nog door 't oog vd naald tegen fucking ERV.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik vond het ook wel lastig, omdat je eigenlijk niet wilt dat Potro er meer dan 90 haalt. Maar hij is wel weer zekerder van die 90 dan Davy of Mayer. Die heb ik ook beide, overigens. Mannen als Gimeno, Tsonga, De Bakker of Garcia waren de alternatieven voor Potro. Daarbij moest dan wat gepuzzeld worden omdat geen van hen hetzelfde kost. Maar eigenlijk heb ik geen moment serieus aan gedacht om Potro niet te nemen.
Ik snap ook wel dat hij zoveel gekozen is, al vind ik Youzhny geen hele fijne 1e ronde. Dan liever Granollers, Troicki of Simon.
En je kent mijn tactiek inmiddels. Als ik daar ook Nadal heb en er vanuit ga dat hij het toernooi makkelijk gaat winnen, ga ik niet ook nog Potro erbij nemen. Dan liever een van die andere drie met dus een hogere piek.
En het was voor mij wel het laatste geld.

Baal wel nog steeds dat ik Monfils niet heb.

Youzhny is beter dan Granollers, maar Potro is beter dan Davy op dit moment. En met Berdych zit Davy ook niet zo lekker met z'n tweede ronde.

Maar buiten dat, als iemand een vrij zeker aantal punten pakt waarmee hij rendabel is, dan is de piek niet zo interessant voor mij. Ik kijk liever naar het totale plaatje, binnen zijn 1/16 deel, maar ook binnen 1/8, 1/4, wat zijn kansen zijn. Maar ook dat onderdeel van mijn tactiek is bekend. En dat leverde Potro zelfs op als meest rendabele speler van de week (met een kans van slechts 1 op 11 tegen Rafa!).
Reply
CC : weet je wel dat Andujar vorige week opgaf bij 4-4 in de 3e set? Dan moet er echt wat geweest zijn anders probeer je die partij er nog uit te slepen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Jo gaat goed, nu Ljubo en Granollers nog even.

Ljubo is toch onbelangrijk? Simon ook nauwelijks gekozen.
Reply
Hey CC. Weet jij of Haggie nog leeft? Die gast is bijna nooit meer op het forum terwijl ie normaal op zijn werk alle partijen zit te volgen. Of gaat het niet goed met zijn FTM en volgt ie het gewoon niet meer?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Inderdaad niet heel belangrijk. Maar zolang zoveel goed blijft vallen, wil ik ook alles hebben.
Ik sta verreweg het hoogste van de managers met Nadal, dus het kan zomaar weer een Ad-week worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders breakt Bellucci even een keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is er met Potro gebeurt?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Potro ligt langs de kant vd baan, wordt behandeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Midden in de game? Dan moet het wel heftig zijn. Wat is het?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Midden in de game? Dan moet het wel heftig zijn. Wat is het?

Linkerheup. Hij loopt nergens meer op, wat een grap weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ha ha, niet te geloven dit.

Davy gaat er ook nog af Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ook Andujar en Davy in dezelfde seconde gebroken. Wat een grafweek weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Midden in de game? Dan moet het wel heftig zijn. Wat is het?

Linkerheup. Hij loopt nergens meer op, wat een grap weer.
Nou, ik kijk nu ook en hij loopt gewoon uit te delen hoor. Lijkt niks aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: