The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
11 winners in 6 games. Het leek veel meer. Ferrer 1 winner, dat zegt wel wat
Reply
W-UE Ferrer 1-16, mannarino 11-7
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bij Ferrer lijken er wel behoorlijk wat afgedwongen fouten te zijn meegeteld, hoewel de laatste game nergens meer op leek.

Wat zal ik doen. Cashen of alles of niets? (ik ben wel bezig met een gouden pik week, EUR 160 winst met voetbal inzet, 220 euro met poker)
Reply
Denk toch dat Ferrer de laatste 6-2 wint ofzo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ai, Ferrer serveert ineens beter, hopen dat Mannarino direct aanhaakt.
Reply
Ferrer wint hem uiteraard nog wel.
Reply
mindlight Wrote:11 winners in 6 games. Het leek veel meer. Ferrer 1 winner, dat zegt wel wat

Ferrer slaat nooit veel winners.
Hij dwingt eerder fouten af door zijn vastheid.

En jij overdrijft de laatste tijd wel vaker.
11 winners valt reuze mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
15-40 ineens. Kom op Adrian!
Reply
Ik zeg 6-0 Ferrer :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:11 winners in 6 games. Het leek veel meer. Ferrer 1 winner, dat zegt wel wat

Ferrer slaat nooit veel winners.
Hij dwingt eerder fouten af door zijn vastheid.

En jij overdrijft de laatste tijd wel vaker.
11 winners valt reuze mee.

Je spreekt jezelf weer eens tegen in 1 post, maar dat zal je wel weer ontgaan.
Reply
Mannarino mist een goede kans op 0-40 en dan is het pardoes weer deuce. Balen!
Reply
Het enige dat je Mannarino kan verwijten is dat hij nu al een keer of 3-4x een dropshot slaat als hij de bal ook gewoon weg kan leggen. Nu op deuce was dat pijnlijk.
Reply
Ai, 4 BP's gemist maar toch de hold van Ferrer. 3-0* derhalve.
Reply
Ferrer heeft nu alles en speelt de pannen van het dak. 0-40.
Reply
mindlight Wrote:En 5-0, als je dit niet zou bekijken zou je nog denken dat Ferrer staat te tanken, maar niets is minder waar. Ben benieuwd of dit een bagel wordt.
Gewoon een tank dus...
Reply
Ahh, ondanks de waarschuwing vooraf blijft SB-journalistiek blijkbaar de gemakkelijkste weg. Als je daarbij Ferrer een beetje kent weet je dat hij zich daar niet voor leent.
Reply
mindlight Wrote:Ahh, ondanks de waarschuwing vooraf blijft SB-journalistiek blijkbaar de gemakkelijkste weg. Als je daarbij Ferrer een beetje kent weet je dat hij zich daar niet voor leent.
Kijk hoe eenvoudig hij de wedstrijd omdraait...In mijn ogen gewoon een tank.
Reply
Moet je je onderbroek al verversen, ML?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Speelt Barca zo goed dan?
Reply
Monaco lijkt zijn racket weer in zn goede hand te hebben... =D>
Reply
Stille Wrote:Ik zeg 6-0 Ferrer :Big Grin

:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En GSM. Beest doet wat er van hem verwacht wordt, maar wat was die Mannarino goed de eerste twee sets. Mooi.
Reply
Die Ad lijkt ook bij de volgende partij goed weg te komen Undecided

Hij zegt al een aantal weken hoe slecht Monaco is en dat het een domme keuze is om hem te nemen.
Omdat Monaco al door was, gaat Adje natuurlijk voor de laffe keuze.

Helaas moest daarvoor Monfils wijken, ondanks dat hij vandaag nog baalde dat hij hem niet heeft.

Inmiddels lijkt Monaco de 1e set makkelijk te winnen van Monfils...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:En GSM. Beest doet wat er van hem verwacht wordt, maar wat was die Mannarino goed de eerste twee sets. Mooi.
Je kunt beter Monfils een beetje gaan aamoedigen...
Reply
Monfils maakt er weer een show van. Hij zet dat ie duizelig is maar gaat wel de baan af voor een medical
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Geeft wel op bij 3-0 in tweede set...
Reply
mindlight Wrote:Ahh, ondanks de waarschuwing vooraf blijft SB-journalistiek blijkbaar de gemakkelijkste weg. Als je daarbij Ferrer een beetje kent weet je dat hij zich daar niet voor leent.
ik ken ferrer een beetje en hij is wel degelijk in staat een set op te geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb je al een staatslot gekocht, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ahh, ondanks de waarschuwing vooraf blijft SB-journalistiek blijkbaar de gemakkelijkste weg. Als je daarbij Ferrer een beetje kent weet je dat hij zich daar niet voor leent.
ik ken ferrer een beetje en hij is wel degelijk in staat een set op te geven.

Ok, dan ken ik hem blijkbaar niet goed genoeg. Als ik naar zijn resultaten kijk zie ik bijzonder weinig bagels overigens. Maargoed, ik vind het allemaal best, ik heb gesmuld van een prachtpot tussen deze 2 spelers.
Overigens net weer 2e geworden met een pokertoernooi, weer EUR 225 :-({|=
Reply
Als het even niet loopt bij hem, gaat ie mopperen, slaat ie een racket kapot en geeft een aantal games weg om er vervolgens meteen weer te staan. Daar lijkt het nu ook op.
Verder was het waarsch weer het aloude liedje van de topper tegen de uitdager. De uitdager houdt het lang vol, maar delft uiteindelijk het onderspit en de topper weet wel dat die uitdager het niet tot het einde volhoudt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: