The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
Zeker, dat laatste klopt volledig. Ik was ditmaal wel blij dat ik niet alleen zat te kijken, want het was echt top wat Mannarino liet zien. Natuurlijk was het wat opportunistisch om er gelijk geld op te zetten, maar zoals ik al aangaf, ik hoopte dat mijn gouden pik ook hier werkte.
Toch denk ik dat ondanks dat Mannarino er wel erg hard af ging in die laatste set, zo'n pot wel goed is voor hem. Hij had vandaag best veel mannen kunnen hebben, maar heeft de pech dat Ferrer een van de beste gravelaars is.
Reply
Monaco is trouwens wel erg lekker. Blij dat ik Monfils niet had. Maar hij was ook al wel weer een tijd niet geblesseerd geweest, dus het was een kwestie van tijd.
GGL is een klein smetje, maar die gaat er nu toch wel uit. Het staat er nog steeds aardig voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Zeker, dat laatste klopt volledig. Ik was ditmaal wel blij dat ik niet alleen zat te kijken, want het was echt top wat Mannarino liet zien. Natuurlijk was het wat opportunistisch om er gelijk geld op te zetten, maar zoals ik al aangaf, ik hoopte dat mijn gouden pik ook hier werkte.
Toch denk ik dat ondanks dat Mannarino er wel erg hard af ging in die laatste set, zo'n pot wel goed is voor hem. Hij had vandaag best veel mannen kunnen hebben, maar heeft de pech dat Ferrer een van de beste gravelaars is.
Dat denk ik ook zeker, maar het is wel een beetje een Chardy, dus een beetje een lompe ballbasher. Als het goed gaat, is het prachtig, maar als het niet meer loopt, is het ook meteen niks meer.
Ik lees ook overal dat Beest wel echt slecht was in de tweede set, en dat moet natuurlijk ook wel. Maar het mooie is wel dat zo'n bagel hem volgens mij niks kan schelen.
In de kwartfinale kan ie echt laten zien waar ie staat. Of ie momenteel nummer 2 of 3 op gravel is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij was juist de afgelopen maand(en) weer geblesseerd na als ik het goed heb Miami of IW toen hij zijn pols bezeerde na zo'n kenmerkende dwaze val. Ik vond het dan ook juist weer tijd voor een paar blessurevrije toernooien, maar het zit er gewoon niet in bij hem. Daarmee is mijn week wel voorbij.
Reply
Hij was toch juist net weer een maand of wat fit? Het blijft zonde bij hem, maar ben blij dat ik er niet ingetrapt ben. Het blijft moeilijk om hem op het juiste moment te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RG is de enige redelijk safe de laatste jaren als ik het goed heb. Verder is het een drol die zijn carrière verziekt door die capriolen. Toen hij jong was, was het nog grappig te noemen, maar hij mag wel eens volwassen worden en stoppen met die flauwekul en gewoon gaan tennissen.

Edit: Hij is niet een maand of wat fit hoor. San Jose moest hij geblesseerd afhaken en hij heeft daarna alleen MC en Barcelona gespeeld.
Reply
Het was ook gewoon Lu's 1e ATP-winst op gravel ooit. En pas z'n 2e in zijn carrière, na 1x een rondje in de RG qualis te hebben gewonnen, in 2001 Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het was ook gewoon Lu's 1e ATP-winst op gravel ooit. En pas z'n 2e in zijn carrière, na 1x een rondje in de RG qualis te hebben gewonnen, in 2001 Undecided
Tja zit ik dan met Verdasco. Verdasco vorig jaar aardig gespeeld op gravel maar nu alleen maar babbels.
Reply
Ik denk dat Nadal dit toernooi NIET gaat winnen...wat ik ervan gezien heb is het een ondergrond die meer lijkt op een langzame hardcourtbaan dan op een gravelbaan.
Als Potro hem niet al pakt dan zal Djoko dat wel doen.
Reply
Winst Mayer en Rafa is een absolute must. Santiago 'mag' winnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kraai Wrote:Ik denk dat Nadal dit toernooi NIET gaat winnen...wat ik ervan gezien heb is het een ondergrond die meer lijkt op een langzame hardcourtbaan dan op een gravelbaan.
Als Potro hem niet al pakt dan zal Djoko dat wel doen.
Daar ben ik vooraf al vanuit gegaan na het zien van wat q beelden.
Maar ook op de langzamere hardcourt banen is Nadal wereldtop dus er moet iemand in topvorm zijn om hem te verslaan...

De Ferrer die ik gisteren zag is te pakken door Djokovic maar ook dat moet eerst maar eens gebeuren. Eerst Anderson maar eens verslaan, die op deze baan goed tot zijn recht komt met zijn spel.
Reply
Kraai Wrote:Ik denk dat Nadal dit toernooi NIET gaat winnen...wat ik ervan gezien heb is het een ondergrond die meer lijkt op een langzame hardcourtbaan dan op een gravelbaan.
Als Potro hem niet al pakt dan zal Djoko dat wel doen.

[-o<

Was 't niet hier dat Djoko er ook al eens heel dichtbij was?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit is een hele andere gravelbaan dan de meeste.

Hier worden het hele jaar door ook concerten etc georganiseerd.

De baan is sneller en de ballen "vliegen" meer door de mindere luchtweerstand.
Er wordt namelijk op hoogte gespeeld.

Nadal heeft hier in 3 optredens al een keer verloren van Federer (na die legendarische wedstrijd tegen Djoko).

De kans dat hij hier wint is minder groot dan bij de andere graveltoernooien.

Toch is hij natuurlijk de topfavoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goede conclusie Buurs. Potro, mits fit, is hier heel gevaarlijk voor hem denk ik. Die slaat door zijn verdediging heen als ie top is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Goede conclusie Buurs. Potro, mits fit, is hier heel gevaarlijk voor hem denk ik. Die slaat door zijn verdediging heen als ie top is.
Inderdaad...Maar Potro moet eerst tegen Cilic en ook hij kan gevaarlijk zijn op deze baan...
Reply
Waarom duurt het vandaag zo lang voordat ze gaan tennissen. Ik wil actie! Tot die tijd maar Dimitrov en Jesse volgen in Praag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, ik lees ook overal dat het snelle banen zijn en dat is ook wel zo, maar het blijft gravel. Dus zijn voetenwerk blijft hetzelfde. En Nadal wint ook Wimbledon en indoortoernooien, dus zoveel problemen heeft ie er niet mee.
Bovendien is het voor eigen publiek en heeft hij hier altijd de finale gehaald en pas 1x verloren door duidelijke omstandigheden. Djoko in topvorm zou hem kunnen pakken, maar ook die kans is heel klein denk ik. En dan zou het dak ook eigenlijk dicht moeten zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Auf geht's Florian kämpfen und siegen! Enige troef die ik nog heb moet het nu waarmaken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mayer wordt op love gebroken terwijl ie voor de set serveert. Vanaf 5-2 is het nu 5-4 met Bellucci aan serve ](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En 5-5 en direct 0-15. Zal de vermoeidheid parten spelen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Toch TB zege voor Florian. Klasse jongen! Llodra-Cipolla 6-4 4-1....die roddick Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is elke keer met hangen en wurgen bij Mayer. Zit geen makkelijk serve game bij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dus is daar dan de break voor Bellucci en zal het wel einde verhaal zijn. Giraldo enorm wijf!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mayer maakt geen punt meer. Einde verhaal. Aan het eind van deze dag nog 3 man over :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Bellucci...
Soderling gaat wel erg eenvoudig tegen Giraldo :x
Djoko moet de break nu maar eens gaan maken!
Reply
Ik heb de vrijdagmiddag vrij alweer omgezet in een werkmiddag ](*,) Verplaatst naar de vrijdagmiddag van Rome Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar is de verwachte opgave van Mayer. Bellucci maakte 8 games op rij. Jammer maar helaas
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, dit was het risico. Iig nog 45 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lekker djoko...juiste moment =D>
Reply
V.w.b. de keuze tussen Potro / Mayer / Davy; I rest my case. Wel klote, want als ik het goed begrijp heeft Mayer niet alleen een set voorgestaan, maar ook een break in de tweede?
Reply


Forum Jump: