The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid (TMS)
Zowel djoko als soderling wat meer moeite in de tweede set
Reply
_Tampie Wrote:V.w.b. de keuze tussen Potro / Mayer / Davy; I rest my case. Wel klote, want als ik het goed begrijp heeft Mayer niet alleen een set voorgestaan, maar ook een break in de tweede?

Yep hij brak hem direct in de openingsgame van de 2e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Berdych bagelt Granollers
Soderling weer de break te pakken op Giraldo

Nu even live Djoko volgen...
Reply
Hup Djoko en alle anderen die weinig gekozen zijn
Reply
Break voor Novak...Anderson trekt zijn niveau niet en gaat fouten maken logischerwijs
Reply
Wat heeft die Nando lopen kutten zeg tegen Lu...Nu gewoon al 4-1 voor Malisse.
Reply
GSM Djoko en Soderling... =D>

Hup Potro
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dit was het risico. Iig nog 45 punten.

Dit wordt echt je meest easy weekwinst aller tijden. Ik zie niet zo snel hoe dat verkeerd moet; 1 voorwaarde: Nadal def. Djoko in finale.
Reply
Ad heeft nu al het jaar van zijn leven...

En nog staat hij niet in de top 10 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:

Dit wordt echt je meest easy weekwinst aller tijden. Ik zie niet zo snel hoe dat verkeerd moet; 1 voorwaarde: Nadal def. Djoko in finale.
Niet zo buursiaans voorbarig he? Ferrer is een gevaarlijke klant en zo zitten er nog wat linke jongens tussen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op Nadal na vallen werkelijk alle wedstrijden fout vandaag! Lang leve de woensdag!! Hoe moet het nog verder? Nou lampies erin!
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:

Niet zo buursiaans voorbarig he? Ferrer is een gevaarlijke klant en zo zitten er nog wat linke jongens tussen.

Ik zeg toch 1 voorwaarde: Nadal def. Djoko in de finale? Dat is dan toch een easy weekwinst, als je dat nu al kan vaststellen en als je weet dat dat ook de grootste kans is? Als Ferrer de finale speelt, gaat een ander er uiteraard (terecht) met de weekwinst vandoor.
Reply
God god altijd dat gezeik met jou
Reply
Zoveel jaar gedaan, weet het nog niet! Kijk hij brandt! Ja maar daarnet niet!
Reply
om met jou te werken vind ik zo fantastisch... krijg ik mooi de ... * * * .... van.
Reply
Je gaat altijd precies staan waar je niet moet staan

DAG LAU !
Reply
L(a)u en tiny!
Reply
Haal dat ding nou weg !
Reply
仍然得到瘟疫消費
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:

Ik zeg toch 1 voorwaarde: Nadal def. Djoko in de finale? Dat is dan toch een easy weekwinst, als je dat nu al kan vaststellen en als je weet dat dat ook de grootste kans is? Als Ferrer de finale speelt, gaat een ander er uiteraard (terecht) met de weekwinst vandoor.
Is dat echt de enige voorwaarde?

Dan nog weet ik niet zo goed wat ik met de opmerking 'meest easy weekwinst aller tijden' moet. Als het een compliment is, bedankt, maar dat zal niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potrooooooo!

Hup Simon! Troef voor 360 punten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Set Andy =D>

Maar ja toch alle ballen op Djoko!
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:

Dan nog weet ik niet zo goed wat ik met de opmerking 'meest easy weekwinst aller tijden' moet. Als het een compliment is, bedankt, maar dat zal niet.

Misschien miste ik de dubbele bodem, maar ik las het als compliment.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:

Misschien miste ik de dubbele bodem, maar ik las het als compliment.

Het is vrij ongebruikelijk dat al zo vroeg in de week bekend is wie weekwinnaar is, met een betrekkelijk eenvoudige en voorspelbare voorwaarde (laten we ervan uitgaan dat 80% van ons een finale Nadal def. Djoko zou hebben voorspeld?). Alle overige koopjes zijn eruit, dus heel vroeg in de week heb jij al het beste team van alle managers onder die ene voorwaarde. Is een compliment maar ook een vaststelling dat dat vrij uniek is.

Ik bedoel, meestal zijn er op donderdag nog wel meer scenario's om je druk over te maken.
Reply
Dus dan wordt het Ad of ik...Hup Djoko Wink
Reply
buurs Wrote:Ad heeft nu al het jaar van zijn leven...

En nog staat hij niet in de top 10 :lol:

Ik zeg:
AO (pech)
Miami (gegokt, beetje teveel naar mijn idee)
Casablanca / Houston (noem het maar een ouderwetse Ad-week; geen Andujar, Nishikori en Sweeting en 400-700 verliezen in een poepweek)

haal deze weg en Ad is top 3.
Reply
En dat is dus een beetje waarom het nooit helemaal top is; Ad z'n ondergrens. AO dat hebben er wel meer dat ze daar pech hadden met Federer, en Djoko missen. Maar die weken Miami en Casablanca, dat mag dus niet.
Reply
Het is Ad ook van harte gegund, zolang dat betweterige maar weg blijft. Dat hij veel kennis heeft, stond altijd al buiten kijf. Omdat hij er ook veel tijd in steekt, zie ik Ad dit jaar wel top 5 eindigen.
Reply
Melzer heeft de break te pakken...prima Jurgen...
Federer redt een setpoint met ace op tweede servce in tb...kom op Roger...goede back-up voor Potro om het Nadal moeilijk te maken.
Reply
Dat Lopez het Federer zo moeilijk maakt, is natuurlijk geen goed teken voor FedEx z'n gravelvorm. Na zijn eerdere nederlaag tegen Melzer voorzie ik weinig glorie voor hem op RG.
Reply

Forum Jump: