The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

It's a Goal (Seizoen 5)
Ik weet dat die pearce de moeite waard is Anti.. ik ben nog twijfelende of ik die niet liever heb dan Hirsch Wink
en de verkoop max zit echt op 5, als je meer wil verkopen blokkeert je board willekeurig alles boven de 5.
Reply
Antidote Wrote:Zo he....er zijn meteen een aantal die graag spelers willen hebben. Zoals jullie weten is het alleen mogelijk om 5 spelers te verkopen en 7 spelers te kopen per seizoen. Dit seizoen heb ik nog maar ruimte voor 1 speler om aan te schaffen.

Matador ik heb een bod van 8M (max) uitgebracht op jou speler Forbes.

Verder zal ik de 5 spelers die ik kan verkopen verdelen onder jullie. Het liefst geef ik een ieder één. De volgende spelers geef ik over aan de onderstaande personen.

Matador - R Nash
Dre - E Dodd
Voyou - D Boxer
Tool - C Hirsch

Verder wou ik zeggen dat pearce en l. armer zeker de moeite waard zijn. Voyou als je nog een andere wilt dan de betreffende keeper dan moet je zeker voor één van de genoemde gaan.

Jullie betalen het mogelijke min. voor deze spelers en ik betaal voor het mogelijke max. voor jullie spelers waar jullie vanaf willen. Eerste dag van het nieuwe seizoen gooi ik de genoemde spelers op de tl en de volgende dag nog een stuk of 5. Bied er gerust op, want ik zal ze allemaal accepteren. Misschien lukt het wel om ze allemaal te verkopen. Zo heb ik al een keer 9 ipv 7 kunnen aantrekken in een seizoen.

Bedankt Anti! Ik heb het bod meteen geaccepteerd! Ik had trouwens ook interesse in Armer.. Ik hoor het wel of dat ook mogelijk is!!
Reply
2-3 verloren, dus helaas geen promotie voor mij Sad
Reply
1-2 verloren in de 91e minuut. Sta nu nog steeds 1e, met 1 punt voor op de nummer 2 en 2 op de nummer 3. Morgen uit tegen de nummer 2...

Iemand nog tips? Speel uit tegen een 4-4-2/normal/counter-attack. Het kan zijn dat hij dat nog van vannacht heeft ingesteld en vandaag een andere tactiek gaat maken...
Reply
die tactiek die je ziet is altijd van de vorige wedstrijd (of afhankelijk van je ass man nog langer geleden, wordt gezegd).

je kunt alleen z'n opstelling achterhalen dmv de team sheet, en dan kijken welke spelers hij opgesteld heeft.

in de lagere divisies speelde ik altijd 4-3-3 normal long ball uit, met groot succes...
in div2 was het dat alleen weer niet, maar 4-5-1 ook niet...
Reply
Antidote Wrote:Ik heb besloten om te stoppen met itsagoal. In de afgelopen 4 seizoenen ben ik al 3x kampioen geworden en dit seizoen ziet ernaaruit dat ik weer promoveer. De uitdaging om met dit spel verder te gaan is verdwenen.

Als iemand geintresseerd is om mijn team over te nemen dan moet hij ff bij mij melden. Sta nu 165 op de algemene ranglijst en heb 31 spelers in mijn team. Mijn stadion heeft morgen 164000 plaatsen en er komen nog 24000 erbij.

Als niemand mijn team wil dan heb ik 56M op de bank om spelers mee te kopen. Als iemand van een speler af wilt die niet echt bijz. is, maar toch veel geld zal opleveren dan wil ik hem voor de max. overnemen.

Ook kun je spelers bij me halen voor min. prijs. Met de onderstaande team haalde ik ratings van 92-90-96 in een 3-5-2 opstelling.

Dit zijn de spelers die in aanmerking komen:

naam-stats-positie-cnt-leeftijd-salaris-waarde

D Boxer 88/100 GK 2 26 1100 4.1M

E Dodd 90/100 RB 3 22 1000 8.8M
R Nash 93/100 RB 3 22 600 12.1M
C Hirsch 93/100 CB 3 28 850 7.4M
B Winton 88/100 LB 4 28 900 6.9M

N Ball 90/100 RM 1 31 1200 2.5M
R Ormerod 88/100 CM 3 26 1200 9.6M
M Unsworth 93/100 CM 3 33 1100 1.3M
K Martyn 89/100 LM 3 26 1600 9.1M

J Pearce 90/100 CF 2 28 1300 16.3M
P Coppinger 87/100 CF 4 28 1200 14.4M

Ook intressant is:
L Armer 64/100 4 27 2200 3.1M (Nergens op gemaxed. Awareness & Tackling op 90. De rest op 60)

Laat het me weten!!

Heb je nog iemand in de aanbieding??
Reply
Antidote Wrote:Zo he....er zijn meteen een aantal die graag spelers willen hebben. Zoals jullie weten is het alleen mogelijk om 5 spelers te verkopen en 7 spelers te kopen per seizoen. Dit seizoen heb ik nog maar ruimte voor 1 speler om aan te schaffen.

Matador ik heb een bod van 8M (max) uitgebracht op jou speler Forbes.

Verder zal ik de 5 spelers die ik kan verkopen verdelen onder jullie. Het liefst geef ik een ieder één. De volgende spelers geef ik over aan de onderstaande personen.

Matador - R Nash
Dre - E Dodd
Voyou - D Boxer
Tool - C Hirsch

Verder wou ik zeggen dat pearce en l. armer zeker de moeite waard zijn. Voyou als je nog een andere wilt dan de betreffende keeper dan moet je zeker voor één van de genoemde gaan.

Jullie betalen het mogelijke min. voor deze spelers en ik betaal voor het mogelijke max. voor jullie spelers waar jullie vanaf willen. Eerste dag van het nieuwe seizoen gooi ik de genoemde spelers op de tl en de volgende dag nog een stuk of 5. Bied er gerust op, want ik zal ze allemaal accepteren. Misschien lukt het wel om ze allemaal te verkopen. Zo heb ik al een keer 9 ipv 7 kunnen aantrekken in een seizoen.

Okay das mooi genoeg Smile
Reply
@ antidote ... Ik heb interesse in Pearce en Armer

Heb je ook nog een keeper?
Reply
Ok Anti, bedankt!

Verder met 3-1 gewonnen, de laatste wedstrijd is tegen de nr.2, puur voor de eer wil ik die nog even verslaan dus stel ik mijn sterkste elftal op.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Antidote, zoals je weet heb ook ik interesse in Armer... Ik hoor het wel wie hem krijgt.
Reply
Gewonnen en met 3 punten verschil en een doelsaldo van +11 t.o.v. Forever ben ik dus voor de 3e keer op rij kampioen. Ik heb (om dezelfde reden als die Voyou noemt) nog wel mijn sterkste elftal opgesteld om mijn kampioenschap nog wat glans te kunnen geven. Ik speel namelijk vannacht ook tegen de nummer 2. :Big Grin
Reply
Overigens ben ik ook kampioen geworden =P~
Reply
T00L Wrote:Ik weet dat die pearce de moeite waard is Anti.. ik ben nog twijfelende of ik die niet liever heb dan Hirsch Wink
en de verkoop max zit echt op 5, als je meer wil verkopen blokkeert je board willekeurig alles boven de 5.

doe toch hirsch maar Smile
spits haal ik ergens anders wel vandaan ofzo
Reply
Kezmania mag dan pearce overnemen en ik zal het komende seizoen mijn team dan nog levendig houden en misschien wel een kweekvijfer voor 1 seizoen voor jullie maken.

Het is klote dat je maar 5 spelers per seizoen mag verkopen. Matador Armer krijg je dan het seizoen erop. Ondertussen kan ik hem mooi optrainen voor je. Hij staat nu op hoofdstats 90 en de rest 70 en nog niks is gemaxed.

Vergeet niet spelers aan te geven waarvan jullie afwillen. De max bedrag wordt door mij op tafel gelegd.

Oooh ja....ik heb nu 4 keepers. 88 en 84 gemaxed en 2 die pas halverwege zitten. Denk pas eind komend seizoen iets van waarde zijn.
Reply
3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D>
Reply
voor mij hoef je je team niet nog een seizoen levendig te houden hoor.
ik ben al helemaal happy met 1 speler
Reply
Zat bijna te denken om weer eens opnieuw te beginnen lol

iemand al over de 6e positie altijd van IAG land heen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Netjes GZ gefeliciteerd.

Best wel vaag trouwens, denk ik yes eindelijk weer een nieuwe speler erbij omdat er in mijn berichten staat dat er een nieuw speler bijgekomen is. Kijk ik verder zit ie nog bij oude club, terwijl het geld wel van mijn rekening is afgehaald. Lekker zo'n bug ,hopen dat het maar een vertraging is.
Reply
Bocaloca Wrote:Zat bijna te denken om weer eens opnieuw te beginnen lol

iemand al over de 6e positie altijd van IAG land heen?

als je in div 2 zit lukt dat niet :p
Reply
Antidote Wrote:Oooh ja....ik heb nu 4 keepers. 88 en 84 gemaxed en 2 die pas halverwege zitten. Denk pas eind komend seizoen iets van waarde zijn.

Doe mij maar 1 van die keepers die halverwege zitten..
hehehe ik heb er toch 1 nodig

en ik heb nog wel een waardeloze middenvelder die ik weg doe..

21 W Proctor 900 12.3M 88 en gemaxed
Reply
Gerben Zonderland Wrote:3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D>

Gefeliciteerd Gerben.

Quote:Divisional Manager Of the Season
From itsagoal.com
Club Haastige Spoed
Sent 21st December 2005 04:30
Subject Divisional Manager Of the Season
Message Excellent News. Congratulations you have been voted divisional manager of the season. Well Done.

Best Regards, The Chairman.

:wink:
Reply
In mijn sterkste opstelling toch vrij hard onderuit bij de nr.2, 3-1....

Quote:From itsagoal.com
Club Voyou
Message Excellent News. Congratulations you have been voted divisional manager of the season. Well Done.

=D>
Reply
Forever Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D>

Gefeliciteerd Gerben.

From itsagoal.com
Club Haastige Spoed

:eeeek:

Jij ook van harte daarmee, maar ik neem toch aan de de nummer 1 de kampioen is en ook het meeste (ook al zal het marginaal meer zijn) geld krijgt. :|
Reply
Lijkt mij ook. En ons onderling resultaat is precies in evenwicht.
Waarschijnlijk maakte mijn persoonlijkheid zoveel indruk op de competitieleiding en moesten ze mij wel deze titel toewijzen. :wink:
We houden het maar op een bug.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Forever Wrote:

Gefeliciteerd Gerben.

From itsagoal.com
Club Haastige Spoed

:eeeek:

Jij ook van harte daarmee, maar ik neem toch aan de de nummer 1 de kampioen is en ook het meeste (ook al zal het marginaal meer zijn) geld krijgt. :|

manager of the season gaat ook niet altijd naar de kampioen he.
als vloet met sparta 3e zou eindigen, wordt hij ook manager van het jaar
Reply
Forever Wrote:Lijkt mij ook. En ons onderling resultaat is precies in evenwicht.
Waarschijnlijk maakte mijn persoonlijkheid zoveel indruk op de competitieleiding en moesten ze mij wel deze titel toewijzen. :wink:
We houden het maar op een bug.

Hehe, ik ben dit seizoen 2 keer manager of the week geworden en ben nu voor de 3e keer op rij kampioen. Ze dachten vast: "Ach, laten we die Forever ook een prijsje geven." :wink:
Reply
Voor het eerst in mijn MZ-carriere kampioen geworden!! 3-3 gelijkgespeeld en de nummer 3 won 1-0, waardoor hij en ik gelijk eindigden, maar ik met een beter doelsaldo (+14) kampioen ben geworden...

Geen MOTS trouwens, maar dat maakt me niet uit :wink:
Reply
Matador! Wrote:Voor het eerst in mijn MZ-carriere kampioen geworden!! 3-3 gelijkgespeeld en de nummer 3 won 1-0, waardoor hij en ik gelijk eindigden, maar ik met een beter doelsaldo (+14) kampioen ben geworden...

Ehm, verkeerde topic of verkeerde spel-aanduiding? :eeeek:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Voor het eerst in mijn MZ-carriere kampioen geworden!! 3-3 gelijkgespeeld en de nummer 3 won 1-0, waardoor hij en ik gelijk eindigden, maar ik met een beter doelsaldo (+14) kampioen ben geworden...

Ehm, verkeerde topic of verkeerde spel-aanduiding? :eeeek:

Hehe, verkeerde spelaanduiding.. Het moet natuurlijk IAG zijn, zat met mijn hoofd ergens anders denk ik!

Kampioen met IAG!
Reply
Matador en GZ feli met jullie kampioenschap.

Zelf ben ik uiteindelijk 2de geworden. Toch een mooie afsluiter. 5 seizoen waarvan 3x kampioen en mijn beste positie op de ranglijst was 64 eind afgelopen seizoen.

@ Kezmania...houdt dit in dat je pearce niet meer wilt? Begin komend seizoen koop ik W Proctor van je.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply

Forum Jump: