The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
Traver gaat nu natuurlijk ook Llodra pakken. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wow check die samenvatting van gisteren op atpworld.com. Lopez staat 5-2 voor in de 3e set TB en slaat dan een easy smash 3 meter uit. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoef ik de sv niet voor te zien. Gisteren live op Sport 1 gezien :Big Grin Enorme choker die Feli!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vandaag maar eens flink wat euri op Potro zetten...mooie quote van 5,5 :8:
Reply
Dat zou ik juist niet doen, ik vind 5.5 veel te weinig. Ik zou hem eerder 7 a 8 geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zou ik juist niet doen, ik vind 5.5 veel te weinig. Ik zou hem eerder 7 a 8 geven.

Eens. Draai dat om, dan moet je voor Nadal 1,12 a 1,15 krijgen. Die krijgt 1,18. En toch nog niet interessant genoeg.
Reply
Ik krijg er vandaag niets van mee en dat is misschien maar goed ook met alleen Monaco, Nadal en Tsonga nog over. Hup!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker Djoko...razendsnel naar 4-0 =D>
Roger ook een stuk minder moeite met Malisse als met Lopez
Reply
5-0 al drie punten voor GGL =D> dit geeft hoop voor de rest van de week
Reply
Tja, Djoko hoef je deze dagen niet te volgen. Morgen is de 1e test en zondag de 2e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Del Potro heeft zich teruggetrokken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zou ik ook doen als ik tegen Nadal zou moeten spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
coward.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat wel ja. Gisteren nog met 3 en 0 winnen en nu opeens te geblesseerd om te spelen?
Nogmaals, slim gezien zijn kansen, maar ook laf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Nadal zal zich ook eens terugtrekken... wat een grap weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
WTF ik denk geintje van Buurs(achteraf stom gedacht)...Wat ongelofelijk en wat een geluk voor Nadal...
Reply
Tja, hij heeft nu wel een eitje tot de SF, maar een loting maakt voor Nadal op gravel niets uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, hij heeft nu wel een eitje tot de SF, maar een loting maakt voor Nadal op gravel niets uit.
Hou op aub...Een zware wedstrijd tegen Potro of vrij is een zeer groot verschil. Als hij al wint van een Potro on fire had hem dat zeker kracht gekost die hij zondag tegen Djoko mist...
Reply
Haha, kom op nou man, hoor wat je zelf zegt. Gewoon onzin. Nadal op gravel is een lock. Denk je echt dat ie hier een zware wedstrijd had gehad? Dan nog, Nadal en moe na een week rust en pas 1 partij?En daarna tegen Llodra/Gimeno zou ie ook prima bij kunnen komen. Ik denk zelfs dat Nadal liever wel had gespeeld dan niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat denk ik wel. Helemaal met Kooltje eens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goh, zou dat iets te maken hebben met dat jullie beiden Nadal niet hebben? cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, kom op nou man, hoor wat je zelf zegt. Gewoon onzin. Nadal op gravel is een lock. Denk je echt dat ie hier een zware wedstrijd had gehad? Dan nog, Nadal en moe na een week rust en pas 1 partij?En daarna tegen Llodra/Gimeno zou ie ook prima bij kunnen komen. Ik denk zelfs dat Nadal liever wel had gespeeld dan niet.
Tuurlijk een zware wedstrijd. Hij speelt geen punten van 2 slagen namelijk, zeker niet als Potro staat te beuken en hij veel terug moet brengen. Llodra/Gimeno is inderdaad eenvoudig maar wel de opvolgende dag.

Maar maakt niet uit volgens Ad...Twee uur spelen tegen Potro of rustig een uurtje trainen.
Reply
Ad Wim Wrote:Goh, zou dat iets te maken hebben met dat jullie beiden Nadal niet hebben? cry
Nee ieder weldenkend mens ziet in dat dit gunstig is voor Nadal.
Reply
Ik zeg ook niet dat het ongunstig is, maar als je denkt dat het enige invloed heeft op zijn weg naar de finale, snap je er weinig van en/of probeer je je keus te rechtvaardigen/recht te lullen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potro is, mits fit en in vorm, één van de weinige die een keer van Nadal kan winnen op gravel. Dan heb ik liever dat die wedstrijd wel wordt gespeeld dan dat Potro niet komt opdagen. Dat dat voor Nadal beter is lijkt me ook niet zo moeilijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niemand wint van Nadal op gravel als hij fit is. Het enige waar Nadal geluk mee heeft is dat zijn knieën niet belast worden vandaag, maar richting finale maakt dit natuurlijk niets uit.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zeg ook niet dat het ongunstig is, maar als je denkt dat het enige invloed heeft op zijn weg naar de finale, snap je er weinig van en/of probeer je je keus te rechtvaardigen/recht te lullen.
Nee dat is niks recht lullen...Dat was mijn beargumentatie om hem niet te nemen...Zag hem niet winnen van en Potro en Federer/Soderling en Nadal...

Net zeg je nog dat hij misschien wel liever wilde spelen en nu geef je gewoon toe dat het niet ongunstig is...een groot verschil in een kwartier.

Maar je kunt toch gewoon blij zijn als je Nadal hebt...Snap ik best hoor. Dat is ook waarom andere niet gereageerd hebben, doe vinden het wel best en doen geen rare uitspraken.
Reply
mindlight Wrote:Niemand wint van Nadal op gravel als hij fit is. Het enige waar Nadal geluk mee heeft is dat zijn knieën niet belast worden vandaag, maar richting finale maakt dit natuurlijk niets uit.
Het is ook weer tijd dat hij blaren krijgt :8:
Reply
Nadal is al bijna twee jaar ongeslagen op gravel, heeft in 4 jaar slechts 3 partijen verloren op gravel, verliest dit jaar pas 1 set, wint voor de rest alles dik, ook van zijn naaste belager Beest, en dan denken jullie serieus dat ie het moeilijk gaat krijgen tegen Del Potro. Dan snap je het dus niet of je probeert iets recht te lullen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
denk jij dat ie potro met 6-2 6-2 had opgerold dan?
Reply


Forum Jump: